Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ямаха ТДР 125

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Ямаха ТДР 125

    Определено ще върши работа, а ако не се справя до край, радиатора ти е голям и можеш да монтираш две една до друга компютърни

    Коментар


    • #32
      До: Ямаха ТДР 125

      С компютърни перки става. Единственият проблем им е калта, направо им разкатава фамилията
      Аз на старата 125-ица имах същия проблем и взех перка от ПЦ и я залепих с лепило за радиатора. Залепих я от задната страна така че да смуче въздух и радиатора да я пази от калта поне малко.
      KAWASAKI Let the good times roll

      Коментар


      • #33
        До: Ямаха ТДР 125

        за момента проблема с радиатор е в застой,защото се отказах от компютърните перки и ще търся някаква от мотор...та за да не отварям нова тема искам да попитам нещо...скъсах верига на мотора....и сега ще сменям зъбаците и веригата та въпроса ми е ....стандартно мотора ми е го дават с 16 зъба преден и 57 заден зъбак...ако сложа примерно 14 или 15 преден,а задния си го запазя 57 какъв ще е ефекта?? .. очаквам отговори в най-скоро време благодаря
        Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

        Коментар


        • #34
          До: Ямаха ТДР 125

          Отговор има ето- http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=13982 и тук- http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=46282
          Последно редактирано от ДОБРИН; 10-07-09, 08:51.
          [SIZE=5][FONT=Garamond][B][COLOR=red][COLOR=blue][/COLOR][/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]

          Коментар


          • #35
            До: Ямаха ТДР 125

            благодаря колега,изчел съм тая тема ,но ме интересуваше да споделите с мен като опитни хора дали ако направя зъбите 14 или 15 на 57 ще се спъне мотора и ще пълни главите на хората зад мен с камъни и няма да става за каране или например ако го направя 14-57 ще е добре за гората и ще ме тегли по пътеките,а и ще запази прилична скорост.(стандартно мотора е със зъбаци 16-57,но не е добре за гората на места просто изнемогва и няма мардане,а с оригиналните зъбаци мах спийда му е към 140-160 не знам точно не ми работи километража само оборотометъра който е до 12К и го пълни).Ако правилно съм разбрал от линковете по-горе в момента при 16-57 зъба предавателното ми число е 3.5625,ако го направя 15-57 ще стане 3.8 ,а ако е 14-57 (което искам аз) ще е 4.0714....ако е тоя вариант 14-57 дали само ще "оре" и няма да върви или ще стане добре за гората и пътеките ?
            Благодаря
            Последно редактирано от Георги Гущеров - / HannibaL /; 14-07-09, 02:39.
            Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

            Коментар


            • #36
              До: Ямаха ТДР 125

              Здравей колега!

              Аз карам ДТ125Р, който е със същия двигател като на твоята ямаха. Моите оригинални зъбчатки са 55/17, а аз съм сложил 55/16 и максималната скорост не съм я гледал с точност, защото просто не ме кефи да си мъча мотора на асфалт с пълна газ и е около 100- 110км/ч, а за гората ми е перфектен на бързите преходи ми идва малко ниска скороста, но зависи. И смятам, че ако си сложиш 15 или 14 зъба, особено отзаде на 57 ще си смъкнеш много скороста и няма да можеш да го караш пълноценно. Моят съвет е да сложиш 57/16 няма да е зле или 53/15 мисля, че ще е горе-долу равностойно, но от там идва и друг проблем много по-бързо износване на предния водач на веригата поради малката предна зъбчатка, така че 57/16 СПОРЕД МЕН е добре.

              А колкото до проблема с прегряването може да е и от други неща, като например много стегнато бутало в цилиндъра - в мануала пише колко е допустимия клиранс (хлабина) на буталото, защото нали знаеш, при загряване на двигателя елементите се разширяват и триенето се увеличава ако няма достатъчно хлабина, а от там и по-високата температура.Също така си провери отворите на цилиндъра и главата дали не са запушени и съответно каналите надолу към водната помпа. И сигурен ли си, че нямаш термостат ? При тези моторчета той върши много добра работа - например стрелката на моя мотор при нормално загряло състояние стои на 1/4 от скалата, а когато почне да загрява и стигне 1/2 вече отваря термостата и охлажда за нула време.

              Поздрави и успех!
              Димитър Тенев

              Коментар


              • #37
                До: Ямаха ТДР 125

                така....днес ми дойдоха частите...сложих пиньоните и съм много доволен от мотора(да припомня стандартно са 16-57 , а аз си сложих 15-57 ) мотора върви много по-добре от преди направооо супер е амм обаче възникна друг проблем нямам накладки били са много спекли и направо се счупиха някой да знае от къде да си взема накладки за ТДР 125 кубика 93 година ??? и г-д ориентировъчно каква е цената???
                Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                Коментар


                • #38
                  До: Ямаха ТДР 125

                  проблема е решен остава само кефа от карането
                  Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X