От: "Full rebuild" или казано му по нашенски рeмонт на КТМ
Колеги, както знаете, пълно щастие НЯМА!
КТМ-а от един месец горе-долУ взе да трака,викам си - ще е нещо от скоростите, смених му маслото и продължи да си трака. Като го отварях предния път забелязах, че вътре има едни лагерчета ВМЗ, викам си от тях ще е, смених ги и от тях не беше!Накрая се ядосах, свалих цИлиндъра и хващам биелата и о, чудо! Лагерчето на биелата към коляновия вал износено или биелата е износена, има сигУрно 2мм ход на горе надолУ...
Единствената "радост" от цялата тази работа е, че го отворих на време преди всичко вътре да стане мазало.
Последно редактирано от viki terzieva; 09-07-10, 12:15.
Причина: долУ
Aprilia RX 125=>KTM EXC 200=>VW Golf Mk3 TDI...
Gas Gas EC 200
От: "Full rebuild" или казано му по нашенски рeмонт на КТМ
Много хора включително и аз подценяваме ролята на биелата в работата на двигателя и я смятаме за вечна и несменяема. Но и тя си иска често смяна. Не колкото буталото, но за 2Т кросаците ресурса й е около 2-3 бутала. Разбира се тя издържа повече. Риска обаче си остава за наша сметка.
"Full rebuild" трябва да включва и смяна на биелата. Това е положението.
От: "Full rebuild" или казано му по нашенски рeмонт на КТМ
Ето,че дойде момента и на обещания снимков материал от мен
Радвам се,че ми четете темата колеги
И така поставил съм новата гарнитурка:
и отремонтирания вал:
Тука вече е готов за поставяне на рамката:
Това е засега от мен.Утре смятам да се помъча да си настроя клапите,че когато им сменях лагерите съм разбутал нещо и сега неще да се форсира във високи обороти.
Поздрави!
Жеко
Aprilia RX 125=>KTM EXC 200=>VW Golf Mk3 TDI...
Gas Gas EC 200
От: "Full rebuild" или казано му по нашенски рeмонт на КТМ
аз лично мн ти се кефя на това което си постигнал като краен резултат,моторът ти пръъсва ,като настроеш клапите с нетурпение ще чакаме видео да чуем как мърка двигателя-Поздрави
Коментар