Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със запалването на Сузуки РМ 125

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем със запалването на Сузуки РМ 125

    Не са много глупави въпросите..... Спойката може да се държи съвсем идиотски като се разлепи , ту си дава контакт ту дава ама със съпротивление ,ту изчезва съвем. А тази за която си говориме плува в мазнотии и работи при вибрации с най-различна амплитуда. Така, че единственото хубаво и е че като я пипнеш с отвертка се вижда че е разлепена. Ама това само ако не се е разлепила около по дебел проводник , тогава си изглежда съвсем наред и пак прави номера.

    А като не ти идва ток от магнета , комутатора мълчи. Ако си сигурен , че от магнета излиза правилния ток проблема е нагоре......

    Та сваляш магнета и мнооого внимателно преглеждаш и рамърдваш местата на които мернеш калай. При най-малко съмнение почистваш с флюс /киселина/ и препояваш. И остава да се надяваме , че това е проблема.
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #17
      До: Проблем със запалването на Сузуки РМ 125

      Първоначално публикуван от GEORGINESHEV Преглед на мнение

      А като не ти идва ток от магнета , комутатора мълчи. Ако си сигурен , че от магнета излиза правилния ток проблема е нагоре......
      Имал съм случаи да дава ток от магнета, и пак проблема беше в него.Прекъсната намотка в звездата и пак дава слаб ток.Така ,че според мен наи лесно може да се разбере със заменяне на части с друг мотор
      0888 074 049

      Коментар


      • #18
        До: Проблем със запалването на Сузуки РМ 125

        Е сега бях при мотора да меря. Към двете жици, които отиват към бобината идва 12 волта ток като ритам по-усилено и по-малко като ритам по-леко. Мерих и съпротивлението на намотките на магнета, за да видя дали са в нормите както е по книжка и от червена на зелена жица по книжка го дават от 50-200 ома , а на моя е близо 100. От червена с черно до червена с бяло го дават от 20 до 50 май беше, а мойта е 20 и нещо близо 30 . Дадох сега и бобината на едно момче да види баща му е казал, че може да я замери и ако не е от нея вече не знам

        Коментар


        • #19
          От: Проблем със запалването на Сузуки РМ 125

          Здравейте коелги, и аз имам същия проблем, мотора е Сузуки рм 125 1991, като разликата с колегата е че при мен искрата тотално изчезна и не се появява и напрежението след ЦДИ-то е 0.22 волта.Съпротивлението на датчика на звездата ми е около 100 ома, което както е казал колегата по горе е нормално, но съпротивлението ми на кабелите, които излизат от намотките е около 107 ома, а по книга го дават от 20-30 ома, дали проблема е в това?Единствено не знам колко волта напрежение трябва да имам от магнета при ритане, при мен то е над 100 волта на моменти, нормално ли е това?Бях решил, че щом преди ЦДИ-то има напрежение, а след него е много малко и почти никакво проблема е в него, но дали не е в намотките, заради съпротивлението им което е 3 пъти над нормално?

          Ако може и колегата да се включи и да каже как си е решил проблема, благодаря предварително.
          Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

          Коментар


          • #20
            От: Проблем със запалването на Сузуки РМ 125

            При мен проблема се оказа в навлязла вода при магнета.(дали беше от конденз или беше пропуснала през някое оплътнение още не знам ). Вследствие на водата бяха корозирали леко ламелите на статора, а и отделно на това изолацията на намотките беше взела да сдава багажа. В крайна сметка свалих статора, почистих го от корозия, дадох го на човек, който се занимава с пренавиване на ел. мотори да ми изолира намотките (беше ги намазал с нещо като каучукова боя, каза че е специално за намотки) и от тогава проблеми не съм имал. При теб също сигурно е нещо такова проблема. Пробва ли с друга бобина? По-принцип като се прекъсне намотка на статора и премериш съпротивлението не трябва да показва нищо мултицета. Поне аз имам у нас един статор, който бях купил от ибей за работещ, а се оказа че едната намотка е прекъсната и като меря с мултицета не показва нищо- демек съпротивлението е безкрайно Моя съвет е да почнеш от най-лесното- свещ, кабел на свеща и лула, копчето за гасене, след това виж бобината, провери си и статора като махнеш магнета, да не е станало като при мен и най-накрая мисли цди-то

            Коментар


            • #21
              От: Проблем със запалването на Сузуки РМ 125

              Ами мисля, че е нещо преди бобината според мен поне не е нормално от ЦДИ-то към бобината да отиват 0.22 волта не е ли прекалено малко това напрежение?Измерих и ЦДИ-то на съпротивление показва 1,9 килоома за няколко секунди и изчезва.Можеш ли да замериш при теб колко волта идват от магнета към ЦДИ-то и колко волта излизат от него към бобината, също и какво съпротивление ти дава самото ЦДИ. Иначе съм разглобил всичко, дори мотора беше разглобен около месец и специално свалих всички кабеляци и ги изолирах с допълнителен термошлаух, като вчера ги проверих наново и всички са здрави, ламелите на статора съм ги почистил, но изолацията на намотките определено е напукана на няколко места.Преди 2 дни сглобих мотора и вечерта си запали без проблем, на другия ден запали малко по-трудно но мисля, че се дължеше на проблем с карбуратора, вървя около километър и загасна.
              Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

              Коментар


              • #22
                От: Проблем със запалването на Сузуки РМ 125

                Мотора не е при мен за съжаление и не мога да премеря. Това, че идва ток от ЦДИ-то не значи, че то работи правилно. Качвам няколко снимки от мануала. Там пише как се проверява за модела 96-97, но може да се окаже, че са горе долу сходни с твоето. Пише и как да премериш бобината.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140304_113206.jpg
Прегледи:1
Размер:78.8 КБ
ID:5568534Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140304_113335.jpg
Прегледи:1
Размер:68.2 КБ
ID:5568535
                Дано това ти помогне

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем със запалването на Сузуки РМ 125

                  Точно, и аз мисля че проблема ми е в ЦДИ-то с това малко напрежение към бобината... благодаря за информацията ще видим какво ще открия днес.
                  Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем със запалването на Сузуки РМ 125

                    Направих замерванията преди малко, и маи се потвърди, че проблема е в ЦДИ-то нито една от стойностите ми не е дори близка до тези дадени в таблицата( предполагам всички стойности там са дадени в ОМОВЕ)
                    Другото тези бяло/син и бяло/черен кабел на бобината при мен са на ЦДИ-то и те отиват към бобината.

                    Ето какво показва бобината, на която стойностите също са далеч от тези в книгата ...
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1280.jpg
Прегледи:1
Размер:111.9 КБ
ID:5568548 6.29 Килоома, а по книга 20-30..
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1272.jpg
Прегледи:1
Размер:107.8 КБ
ID:5568549Това би трябвало да е съпротивлението на първичната намотка, по книга от 0-1 ом.

                    Стойностите на статора:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1265.jpg
Прегледи:1
Размер:104.5 КБ
ID:5568550Черно/Червен към червено/бял по книга са 20-30 ома, но мисля че тук няма проблем.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1266.jpg
Прегледи:1
Размер:93.6 КБ
ID:5568551Червен към зелен тук всичко изглежда наред.

                    И сега стойностите на ЦДИ...
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1268.jpg
Прегледи:1
Размер:98.5 КБ
ID:5568552Черно/Червен към Червено/Бял- по таблицата в книгата ако я разчитам правилно трябва да са 110 ома..
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1285.jpg
Прегледи:1
Размер:112.0 КБ
ID:5568553Червен към Зелен - по таблица трябва да е 3.4 ома (ако отново гледам правилно)
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1258.jpg
Прегледи:1
Размер:95.7 КБ
ID:5568554И това е за Бяло/син към Черно/Бял, които при теб излизат от бобината.
                    И от цялата работа май излиза че ЦДИ и бобината ми са прецакани...Някой ако има някакви идеи да помага Благодаря.
                    Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем със запалването на Сузуки РМ 125

                      Не ги отписвай толкова бързо... Все пак таблиците, които съм ти дал са за модела 96-97 година и е възможно стойностите за твоя модел да са съвсем различни. Ако успееш да намериш менюал за твоя модел ще бъде най-добре.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем със запалването на Сузуки РМ 125

                        Не мога да намеря за този модел, а и едва ли разликите ще са големи, при статора например са същите, хубаво ще е ако някой може да замери какъв ток идва от статора и какъв е тока след ЦДИ-то.
                        Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем със запалването на Сузуки РМ 125

                          Намерих мануал за по-новите Рм-и, в който дават че от статора трябва да излизат над 30 волта при мен ги има дори минават и 100,а след ЦДИ-то към бобината трябва да са над 210 волта при мен са 0.20 волта... това трябва да показва 100% къде е проблема май.
                          Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем със запалването на Сузуки РМ 125

                            Имай в предвид че тия мултицети показват глупости при слаба батерия. Случвало ме се е.
                            Калин Владов,09РСПБЗН

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем със запалването на Сузуки РМ 125

                              Да знам го това, но едва ли ще дава такава грешка че на едното място да мери 100 волта, а на другото под 1.
                              Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X