Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разработване на нови части?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Разработване на нови части?

    Здравейте. Имам Simson S51b, и си купих нови: булато + сегменти, цилиндър и глава. Та въпроса ми е, как се разработват тези нови части. Един приятел ми каза: най-добре ще е, да сипеш 1 резервоар с бензин, и да я оставиш да си работи на нулева, може и лекичко на 2-ра на едно масто (демек на степенка...).
    Посъветвайте ме как да я разработя най-добре и най-бързо
    Пази душата си, не гумите!

  • #2
    До: Разработване на нови части?

    И аз съм чувал за един - два резервоара на празен ход. И периодична проверка на затяганията на гайките, зависи от конкретното желязо.

    Коментар


    • #3
      До: Разработване на нови части?

      В никакъв случай не го оставяй да работи дълго време на празен ход. Това е най-сигурният начин да ти се овализират сегментите от самото начало.

      - Запали. Остави го да работи за времето което ти е необходимо да си сложиш и притегнеш каската. Покарай го леко няколко минути да загрее. Не давай повече от половината газ. Ускорявай постепенно, и отнемай скоростта (на включена предавка) постепенно.

      Карай така 10-15 мин. Спри. Остави го да охлади поне час.

      - След това запали пак. Направи същата процедура, тоя път давай до 3/4 газ. На същия принцип.
      Пак спри, пак го остави да охлади съвсем.

      - Пак го изкарай, пак го загрей с леко каране, и направи няколко изпълвания на скоростите. Можеш да си го юркаш, но не го дръж на максимални обороти. Демек можеш да го изпънеш на всяко превключване, но не го карай издънено до край. Превключвай скорости своевременно.

      Запомни че ключовите ти думи са ЗАГРЯВАНЕ, ПОСТЕПЕННО, НАТОВАРВАНЕ и РАЗТОВАРВАНЕ. Всичките тези неща. След третия цикъл си готов за подвизи.

      Не го карай със синтетика през това време, ако случайно ти е минало през акъла такова нещо.

      Също - вземи си сложи гумените маншони на веригата, че с този оригинален алуминиев венец без маншони ти давам 700км преди да стане венеца къдрав като маргаритка. Не ме питай от къде го знам.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #4
        До: Разработване на нови части?

        Ами понеже едно момче си направи скоро ремонт на неговия мотор и не прави таквиа процедури ами яко газ какво се е случило вътре в двигателя ?? Мотора пак си върви .. А и какво може да се случи ако не направим описаната от Goblin процедура
        Обичам всички блондинки..... и брюнетки :shock:
        [B]Yamaha YZ-F 250 2004[/B] THE BEST !!!

        Коментар


        • #5
          До: Разработване на нови части?

          Според мен не е много правилно, защото специално на Симсона му трябва струя въздух за да се охлажда, а като е на място повечко време предполагам ще позагрее.Аз практикувам така: регулирам горивото така че да го преобогатява, изчаквам да си загрее на място, подкарвам го, но си подбирам равнинни местности, че да не се мъчи много, не го вкарвам в критични.Е някой път се налага да се зачисти, но мах до средните обороти му подавам...Често проверявам колко е загрял и ако трябва спирам и чакам...Чувал съм за някакви 1000км разработки, но обикновенно не издържам повече от туба бензин и се почва....Е то сигурно затова за 1000км сменям 3 бутала
          Ааа наливам и повече масло или слагам рецин, че да се смазва обилно защото му е повечко триенето

          Коментар


          • #6
            До: Разработване на нови части?

            Гоблин, благодаря ти за професионалното мнение! Точно така ще направя, благодаря пак. Ако мислите, че темата вече няма смисъл, може да я заключите. На мен не ми пречи, вече разбрах това което ми трябваше. Благодаря!

            Междодругото, върнах си километража от 27000км. на 00000. Гоблин, ще видим след колко време ще стане като маргаритка. Ако е под 700км. имаш 1 каса бира, и ще ти я пратя по Еконт, но ако е след 700км, чакам аз 1 каса бира! Аз мисля, че ще спечеля, въпреки че до сега откато съм го купил съм минал над 1000км., и аз го карам попринцип до пълно изпъване и нищо му няма. Но, както казах, ако искаш можем да е обзаложим

            Поздрави, Данаил!
            Пази душата си, не гумите!

            Коментар


            • #7
              До: Разработване на нови части?

              Първоначално публикуван от Пенко Преглед на мнение
              Ами понеже едно момче си направи скоро ремонт на неговия мотор и не прави таквиа процедури ами яко газ какво се е случило вътре в двигателя ?? Мотора пак си върви .. А и какво може да се случи ако не направим описаната от Goblin процедура
              Нищо няма да се случи. Ще по-зле разработен
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #8
                До: Разработване на нови части?

                А в необятното Интернет пространство (и не само) има статии и мнения, че разработването става най-добре именно с работа "на прекъсвач". Това водело до по-хубаво "съединяване" на сегментите и буталото. Истината е някъде там!

                Коментар


                • #9
                  До: Разработване на нови части?

                  Не си ги прочел правилно. Точно от тези статии съм взаимствал писаното по-горе. Основната статия която подкара цялата интернетска вълна по въпроса е преведена в раздел систематизирана информация на четиритактовите. И никъде не говорят за каране на прекъсвач.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #10
                    До: Разработване на нови части?

                    Неправилното разработване изяжда 40% от междуремонтния ресурс. Значи остават едни 40%, в които работи уж нормално, и едни 20 - остатъчни

                    Коментар


                    • #11
                      До: Разработване на нови части?

                      Първоначално публикуван от Пенко Преглед на мнение
                      Ами понеже едно момче си направи скоро ремонт на неговия мотор и не прави таквиа процедури ами яко газ какво се е случило вътре в двигателя ?? Мотора пак си върви .. А и какво може да се случи ако не направим описаната от Goblin процедура
                      Четейки този пост и на "Краси К" установявам, че по лошо от това да имаш техника/ мотор и тем подобни/ дошли на готово НЯМА. Едно време преди доста годинки имаше пари, но техниката не беше така лесно достъпна за всеки. И все пак ако имаш шанс да се докопаш до нещо то е почти развалина от "соц. произход". Та като дойде този заветен миг се започва едно РЕМОНТИРАНЕ и едно яко четене на книги и съвети от стари ИСТИНСКИ МАЙСТОРИ. Така че като стане техниката готова -/имам в напредвид да си я ремонтираш сам/, си готов и да напишеш книга за това как се ремонтира и подържа.
                      В днешно време с този ИНТЕРНЕТ и от моторджийски сбирки на некомпетентни фенове се получават гореспоменатите изказвания.
                      Но в крайна сметка ЖИВОТА е един велик учител чиито уроци не са никак безплатни.
                      P.S. Не упреквам никой, а само се опитвам да изостря вниманието на всеки един, че преди да се изкаже да провери дали ще е глупост или не. Воден съм от най приятелски чувства. Успех на всички и много здраве.
                      [URL]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/URL]

                      Коментар


                      • #12
                        До: Разработване на нови части?

                        Колега и си прав, и не си. Соц возилата бяха конструкция и реализация от след войната. И като заготовки, и като допуски, и какво ли не. И се нуждаеха от добрата стара разработка. По старому.

                        По-модерните машини могат да си спестят някои от тези процедури, а вече как се тълкуват съветите е друг въпрос.

                        Между другото включвам и симсона в категория "модерни", понеже все пак си бяха немски. Било то и източно немски.

                        А иначе в описаната от мен процедура по-горе съм 100% сигурен - диктувана ми е от завода на Cobra, за модела CX-65 който продавам. За съвсем състезателните машини като кобрата се съветва и първият чифт сегменти след разработката да се смени скоро. Но тук говорим за симсон. Кобрата е друга боя.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #13
                          До: Разработване на нови части?

                          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                          Колега и си прав, и не си. Соц возилата бяха конструкция и реализация от след войната. И като заготовки, и като допуски, и какво ли не. И се нуждаеха от добрата стара разработка. По старому.

                          По-модерните машини могат да си спестят някои от тези процедури, а вече как се тълкуват съветите е друг въпрос.

                          Между другото включвам и симсона в категория "модерни", понеже все пак си бяха немски. Било то и източно немски.

                          А иначе в описаната от мен процедура по-горе съм 100% сигурен - диктувана ми е от завода на Cobra, за модела CX-65 който продавам. За съвсем състезателните машини като кобрата се съветва и първият чифт сегменти след разработката да се смени скоро. Но тук говорим за симсон. Кобрата е друга боя.
                          Мисля, че някъде преди време изразих възхищението си от твоята теоретична подготовка/ сигурен съм че и практическа/. Напълно съм съгласен с горенаписаното от теб и приемам с удоволствие забелажката ти/ако има такава/! Но познавайки много новоизлюпени "майсторчета" които не знаят що е хлабина, допуск, а да не говоря за принцип на работа на какъвто и да е ДВГ-тръпки ме побиват. Това имах в напредвид. ЗДРАВЕ
                          [URL]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/URL]

                          Коментар


                          • #14
                            До: Разработване на нови части?

                            Дълбоко грешиш, книжен плъх съм аз, гайка от гайна не мога да различа
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #15
                              До: Разработване на нови части?

                              Здравейте! Днес сложих новите части, но при опит да сложа единия сегмент го счупих... И съм сложил от старото бутало. Какво може да да стане? Всичко пасна точно, но... мен малко ме безпокои това, че е стар сегмента...
                              Пази душата си, не гумите!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X