Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за неприятен теч от двигателя!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Мисля че днес реших проблема с омасляването .Като начало послушах Калин и забелязах че като е поставен ауспуха не прилепваше плътно към цилиндъра и се наложи да преустроя всички уши на които се държи.След това измерих луфта между гърнето и втулката към която влиза и установих че е около 2мм . Намерих малко азбест на конци и го навих плътно след което го намазах със селикон за ауспуси и наместих ауспуха .След това следваше каране около 2-3 часа в гората да се запече селикона и след като се прибрах видях че няма нищо омаслено.... Утре ще къча снимки на цялата процедура...

    Мерси за съветите !!!

    Коментар


    • #17
      Много добре,че се е получило!
      Може да качиш снимки и от карането в гората ако имаш....

      Винаги трябва да слушаме по опитните...където отиваме ние те вече са се върнали от там..нали така беше лафа
      "Опознай Родината за да я обикнеш"

      Коментар


      • #18
        Ето го и начина по който реших проблема си .....
        1. Почистих

        2. Азбест навит плътно



        Следва селикон



        И за финал нови пружини от шезлонг (поради липса на други)

        Коментар


        • #19
          браво
          по принцип там се слагат едни о-пръстени които са от нещо като гума или може би силикон
          при баджо има такива всякакви размери
          иначе и силикона държи но не за дълго
          влез на сайта байк бандит на схемата за твоя модел и виж как е оригинално
          по принцип о- пръстените и пружините са си консуматив и трябва да се подменят периодично
          фмф имат китове за всички години и модели
          отделно се продават и пружини и о пръстени

          Коментар


          • #20
            Re: Съвет за неприятен теч от двигателя!!!

            Браво за постигнатия успех но има и вариант в такъв случай да си решиш проблема още по-стабилно като направиш със еднаножовка два прореза един срещу друг някъде около 5-6 мм. на резонатора и като си извършил тази процедура със силикона и азбеста да сложиш една скоба като преди това я намажеш отдолу отново със силикон... и като я стегнеш всичко става още по плътно Дори прорезите може да ги направиш 4... през 90 градуса за да не се сгъне края на тръбата неравномерно а за да прилепне идеално и мисля, че ще се получи перфектно
            Аз видях как един стар МЗ-ткаджия беше направил по подобен начин своето ЕТЗ и с години не го е барал и е нямал проблем ! Аз имам същия проблем на КТМ-а и ще направя същата процедура тея дни и ще предоставя снимки на всички стъпки от оправянето на проблема
            ----
            ПП. Тая Хонда ми е ааааадски позната.. данеби да е Карловска ?!?!?!
            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
            [/FONT]________________________________________
            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
            [/CENTER]
            [/CENTER]

            Коментар


            • #21
              Re: Съвет за неприятен теч от двигателя!!!

              Първоначално публикуван от Different_Soul Преглед на мнение
              Браво за постигнатия успех но има и вариант в такъв случай да си решиш проблема още по-стабилно като направиш със еднаножовка два прореза един срещу друг някъде около 5-6 мм. на резонатора и като си извършил тази процедура със силикона и азбеста да сложиш една скоба като преди това я намажеш отдолу отново със силикон... и като я стегнеш всичко става още по плътно Дори прорезите може да ги направиш 4... през 90 градуса за да не се сгъне края на тръбата неравномерно а за да прилепне идеално и мисля, че ще се получи перфектно
              Аз видях как един стар МЗ-ткаджия беше направил по подобен начин своето ЕТЗ и с години не го е барал и е нямал проблем ! Аз имам същия проблем на КТМ-а и ще направя същата процедура тея дни и ще предоставя снимки на всички стъпки от оправянето на проблема
              ----
              ПП. Тая Хонда ми е ааааадски позната.. данеби да е Карловска ?!?!?!
              НЕДЕЙ !!!

              Хората са го направили там с пружини за да може да "мърда". Ако се фиксира яко резонатора към цилиндъра и може да се получат доста неприятни изненади - спукване от вибрациите примерно.
              При подобни течове решението е просто смяна на износените пръстени (О-ринг) с нови и евентуално и нови оригинални пружини. Всичко друго носи риск от неприятности.
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #22
                Re: Съвет за неприятен теч от двигателя!!!

                На ЕТЗ-то кривката е пристегната към цилиндъра с гайка, а процепи има на края на гърнето, което се надява върху края на кривката и се стяга със скоба, а скобата пък е хваната с болт отдолу на скоростната кутия - това си е фабричното изпълнение!
                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                Коментар


                • #23
                  Re: Съвет за неприятен теч от двигателя!!!

                  Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                  На ЕТЗ-то кривката е пристегната към цилиндъра с гайка, а процепи има на края на гърнето, което се надява върху края на кривката и се стяга със скоба, а скобата пък е хваната с болт отдолу на скоростната кутия - това си е фабричното изпълнение!
                  Мда на моето МЗ е точно по този начин направено ам пак си тече по малко масло де ама не ме претеснава
                  Димитър Тенев

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Съвет за неприятен теч от двигателя!!!

                    Аз на моето МЗ на времето пробвах да намотавам азбестови конци м/у кривката и гайката - кара известно време! Най добре става с медна шайба (тънка медна тръбичка огъната и заварена като колелце - има ги за Симсоните) обаче за МЗ-та не можах да намеря! Та накрая намотах тефлонова лента (дето уплътняват с нея водопроводите), стопява се до едно положение ,след което се спича и уплътнява чудесно - не съм имал теч на масло никога !
                    "Do not correct a fool, for he will hate you;
                    Correct a wise man, for he will appreciate you."

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X