Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Yamaha DT 125 проблеми със свещите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

    В Пловдив от къде мога да си купя BR8ES, ако някой знае да каже
    Последно редактирано от PiTBuLL1912; 18-12-08, 21:04.

    Коментар


    • #17
      До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

      Първоначално публикуван от Navitaka74 Преглед на мнение
      Картината е повече от ясна. Щом имаш липса на масло от картера и мотора пуши дори и когато е загрял значи си "папа" маслото за скоростите. Би трябвало и да мирише по различно пушека от нормално изгоряла двутактова горивна смес. Между другото меката симерина не значи, че уплътнява добре. Има едно ръбче което с времето се изтърква и от там идва твоя проблем. Също така, тъй като съм отварял многократно двигатели от този модел от друго място няма от къде да засмучи масло от картера./ все пак трябва да приемем че гарнитурите на двигатела са здрави/.
      така, че дерзай. Имаш достатъчно време. Успех.


      Да съгласен съм с теб.
      Но ако при полужение, че семеринга е толкова износен, че през него минава масло значи през него спокойно ще минава и въздух а това значи че мотора ще има и други проблеми например ще пали трудно или ще работи на високи обороти и т.н. но моторчето си работи безупречно.Зщо се получава така именно това ме отказа от смяната на семеринга?
      Струва ми се че когато е загрял мотора не пуши повече от нормалното.
      А знаеш ли размерите на семеринга?
      Ето и моторчето за което става дума.
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от Emil_Pz; 18-12-08, 22:16.

      Коментар


      • #18
        До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

        Първоначално публикуван от spotbeam Преглед на мнение
        Предполагам, че става въпрос за 2Т двигател, нали? Аз не го познавам този мотор, но е 125сс и темата е в 2Т, значи трябва да е 2Т.
        При мене започна да се получава на мойто YZ250, след като смених/промених маслото което смесвах с бензина. Зацапаше ли се с повече масълце или най простото "намокряше", свеща ми преставаше да работи. Вървеше ми по-добре така и нямах ремонти, затова предпочетох да си сменям свещите и винаги имах резервна. Мойто масло което ползвах съдържаше много тефлон. Затова те запитах за маслото което смесваш с бензина и количеството, което слагаш. Този мотор може и да има смесител, който да не дава правилната доза масло.
        Да със смесител е но едва ли е той причината защото маслото в казанчето не свършва прекалено бързо в сравнение с бензина които изгарям.
        А маслото ми е някакво ефтино (боклук) мисля, че за 8 лв. го купих
        задължително ще го изхвърля там колко е останало и ще зема нещо по качествено. Ако масло причинява проблема то най вероятно е това от скоростите.

        Коментар


        • #19
          До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

          Първоначално публикуван от dt 125 Преглед на мнение
          Да със смесител е но едва ли е той причината .
          Колега "dt 125" Не е нужно да се копира целият пост,на участникът, на когото искаш да отговориш.Даваш,копирай,изтриваш ненужното и оставяш,само изречението въпрос(така да го наречем).Много е банално,погледни страницата почти половината е заета от цитати.Шест реда цитат-един ред отговор.

          Коментар


          • #20
            До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

            ОК.
            Все пак съм младши участник.

            Коментар


            • #21
              До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

              Eх бат Жоро и ти мина на тъмната страна Майтапя се хубаво е да се обяснява иначе форума щеше да стане боза.
              Та сега по темата
              Това евтино масло съм 1000% сигурен, че ти причинява ядовете. Ще ти дам следния пример. Аз като карах 2т 125 му сипвах някакъв Мотул полусинтетика който си беше хубаво масло. Но веднъж забравих да го взема с мен и на бензиностанцията сипахме Приста. Е няма да ти казвам какво стана. Мотора просто умря почна да цапа свещта да загрява и да чади като ненормален. Направо ужас. А пък ако и дозатора ти пуска малко повечко масло направо си пълниш клапите на двигателя с сажди от скапаното масло. А запекът ли ти клапите ще се чудиш защо мотора не ти върви.
              Тъй, че вземи го източи това масло в някоя туба и ли най добре го сипи на веригата на резачката то само за това става май
              И като смениш маслото с някое по читаво и покараш сподиели дали прави пак тея проблеми.
              За информация по въпроса какво масло да сипеш. Виж темата Кой с какво масло язди своето 2т конче. Май така се казваше темата или нешо от сорта.
              KAWASAKI Let the good times roll

              Коментар


              • #22
                До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                То 2т. маслото е най лесно въпроса е защо ми свършва маслото от скоростите?

                Коментар


                • #23
                  До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                  A колко масло ти е изчезнало и за колко време.
                  KAWASAKI Let the good times roll

                  Коментар


                  • #24
                    До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                    Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
                    Аз като карах 2т 125 му сипвах някакъв Мотул полусинтетика който си беше хубаво масло. Но веднъж забравих да го взема с мен и на бензиностанцията сипахме Приста.
                    Аз до колкото разбрах ефтино е било маслото в скоростите, а не двутактовото. А за 2-тактово много хубаво според мен си е Кастрол ТТС.
                    Димитър Тенев

                    Коментар


                    • #25
                      До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                      Ми изгорил съм околу 20 л. бензин и ми изчезна към 150-200гр. масло.

                      Само да поясня за колегата ефтино е 2Т. маслото а това в скоростите е Мотул за 27лв. литъра.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                        Уаууу, ако става въпрос за изгорено масло от картера в такива количества това е много. И сигурно семерингата е сдала багажа тотално или пък от някъде другаде. А такъв разход на масло от картера прибавен с маслото от смесителя прави двойна доза и гореспоменатите мизерий.
                        KAWASAKI Let the good times roll

                        Коментар


                        • #27
                          До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                          Първото нещо което ме усъмни е семеринга от към съединителя отворих двигателя за да го сменя но като видях че трябва да се сваля и съединителя се отказах да го сменям. А и семерингът ми се видя в доста добро състояние един такъв мек,еластичен.
                          Но ако продължи да ми прави мизерии щта неща ще го сменям.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                            Не ако продължи порсто го смени. И без това сега е студено. А това горене на отлкова много масло ти прави нагари навсякъде. Клапи резонатор бутало сегменти и накрая ще се мъчиш довйно с почистване и ще ти се наложи ново бутало, абе въобще ще ти излезе през носа.
                            KAWASAKI Let the good times roll

                            Коментар


                            • #29
                              До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                              Съединител не се сменя трудно.
                              Друго, СИГУРЕН ли си в тези сметки 150-200грама на 20л? Айде да ги дадеме 200, то тогава се получава смес 1:100 (смесва се 100г масло на 10л). Въх! Ако действително е така, то смесителят ти не работи както трябва. Мешай ги предварително и не използвай смесителя. То тогава, ако това е вярно, липсата на масло повишава скоростта на изгарянето и от там повишава ТОПЛИНАТА над допустимото. Свещите си имат топлинно число. Тогава тази свещ която си взел от автомобил и издържа е предназначена за 4Т двигатели, където горенето е различно. Май скоро ще разглабяме двигател, а? Не само съединител. Макар, че това почти не би се случило на 2Т, защото просто ще ти блокира.
                              Последно редактирано от spotbeam; 19-12-08, 08:12.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                                Първоначално публикуван от spotbeam Преглед на мнение
                                Съединител не се сменя трудно.
                                Друго, СИГУРЕН ли си в тези сметки 150-200грама на 20л? Айде да ги дадеме 200, то тогава се получава смес 1:100 (смесва се 100г масло на 10л). Въх!
                                Колега, 200гр. масло е заминало от картера, а не от смесителя.. А на мен за повече от 1500км само хард оф-роуд ми е изгорило 50-100г. масло от картера, като аз си имам лека отечка от гарнитурата.Така че сменяй семеринга, взимай хубаво масълце(2т), една нова свещ и ще ти се оправи проблема.

                                П.П. Ако смесителя ти пуска примерно 25гр. на литър бензин, то от скоростите ти идват още 10гр. , с които маслото става 35гр. на литър бензин и почва да зацапва много повече от нормалното, защото все пак маслото в скоростите не е двутактово и няма пълно изгаряне.
                                Димитър Тенев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X