Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Yamaha DT 125 проблеми със свещите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Yamaha DT 125 проблеми със свещите

    Здаравейте. Моторът го купих със свещ NGK 9 след 2-3 карания свеща изби сложих нова същата като старата след кратко каране същата повреда (свеща изби) след това с надеждата да си реша проблема. Сложих нова свещ NGK 8 никакъв ефект отново след кратко каране изби.
    Накрая се ядосах и взех една стара свещ от колата ми и от тогава вече доста километри навартях никакви проблеми.
    Въпроса ми е следния защо свещите които са точно за мотора ми избиват
    толкова бързо а стара свещ която съвсем не е за него работи без проблеми вече доста време?

    П.П. Търся разрешение на проблема защото ме е страх да не прецакам двигателя нещо с тая неподходяща свещ.

  • #2
    До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

    Здравей колега, първо да те питам точно какъв беше модела на тея 8-мици и 9-вятки, защото за твоето моторче по това време на готината му е нужна свещ с топлинно число 8, а именно свещта NGK BR8ES, а за лятото ти трябва такава - BR9ES. Каква свещ си сложил сега и какво имаш предвид под избила свещ? Недей с прави експериметни със свещите, защото може неправилната свещ като нищо да ти пробие буталото!!

    П.П. И аз карам такова моторче, така че с каквото мога бих помагал.
    Последно редактирано от BikerBoyy; 12-12-08, 13:15. Причина: добавка..
    Димитър Тенев

    Коментар


    • #3
      До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

      Точно същия модел бяха свещите.Искам само да уточня, че този проблем стана през лятото докато беше още топло времето и от тогава съм със свеща от колата ми която е NGK BCPR7ES. А с избиване имам предвид следното значи карам си мотора работи си нормално след което го гася след примерно 5 минути решавам да го паля ритай ритай нема палене свалям свеща (между другото располагам със специален стенд за измерване на свещи под налягане) та качвам свеща на него и се оказва, че не работи просто не хвърля искрата на върха между електродите а вътре в самия отвор който е околу електрода.
      Чувал съм за проблема който може да възникне с буталото и затова се опитвам да разреша проблема.

      Коментар


      • #4
        До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

        Не ти пали точно поради тази причина, че искрата е вътре, а не на върха на свещта, а това се получава защото разтоянието между електрода и "връхчето" е много голямо. Купи си нова свещ без да я пипаш и кажи какъв е резултата.
        Димитър Тенев

        Коментар


        • #5
          До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

          Да знам, че затова не пали но растоянието между електродите на новите свещи които слагах не съм го променял мисля, че беше 0.7мм.
          Незнам да взема да сменя марката на свещите ли.
          А според теб доколко свещ NGK bcp7es (с каквато съм в момента) е подходяща за мотора ми?

          Коментар


          • #6
            До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

            Според мен проблема ще идва от другаде, но немога да измисля от къде може да е, защото в ръководсвтото пише, че разтоянието трябва да е приблизително 0,7 - 0,8мм. А твоята свещ е толкова. Аз карам с БР9ЕС все още, но скоро ще трябва да слагам 8-цата. А за тази с която си в момента не мога да ти кажа нищо.
            Лека вечер!
            Димитър Тенев

            Коментар


            • #7
              До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

              Момчета, не слагате ли в сметките, че свещите може да са менте.
              Отделно- горивото ако е боклук вдига съпротивлението и от там-ПРАС!!! От опит ви го казвам и то точно същите симптоми.
              Свеща с който караш в момента е /ако не се лъжа/ за 4-Т двигател, което не е добре. Може да върви без проблеми, но няма истинската тяга и има предпоставки за детонации което най-вече за 2-т не е никак желателно. НАСИЛА УБОСТ НЕ СТАВА
              [URL]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/URL]

              Коментар


              • #8
                До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                А пък и ако сместа не ти е в ред тоест прекалено богата може да я зацапва силно и тя да избива. Цвета какъв беше на свещта като я извади. Черна или керемидена. Ако е черна значи сместа е преобогатена.
                А от преобогатена смес може орегиналната свещ да избие, но тази за колата сигурно дава по-силна искра и преодолява зацапването и работи.
                Не съм сигурен в последното изречение но логиката ми е такава.
                KAWASAKI Let the good times roll

                Коментар


                • #9
                  До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                  Първоначално публикуван от Navitaka74 Преглед на мнение
                  Момчета, не слагате ли в сметките, че свещите може да са менте....
                  И това го има - аз карам с НГК, която е произведена във Франция, а оригиналните са си японски, каквато беше и старата ми 9-вятка и не съм имал проблеми нито с френските, нито с японските.
                  Може да пробваш с Денсо и да видиш какъв ще е резултатът - имах някаде таблица за топлинните числа на двете марки, коя на какво отговаря, но нещо не мога да я намеря, а до колкото си спомням Денсото беше с 27 топлинно число, но не знам какъв модел беше.
                  Димитър Тенев

                  Коментар


                  • #10
                    До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                    Чувал съм, че и свещите Champion по нищо не отстъпват на останалите марки.А и имам доста опит с резачките а при тях тези свещи се представят изключително добре.
                    Питам защото много по лесно ще ми е да си намеря такава.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                      А пък и ако сместа не ти е в ред тоест прекалено богата може да я зацапва силно и тя да избива. Цвета какъв беше на свещта като я извади. Черна или керемидена. Ако е черна значи сместа е преобогатена.
                      А от преобогатена смес може орегиналната свещ да избие, но тази за колата сигурно дава по-силна искра и преодолява зацапването и работи.
                      Не съм сигурен в последното изречение но логиката ми е такава.
                      Колегата е прав. Или ти е прекалено богата сместта или ти хвърля много масло т.е прекалено много или неправилно масло в сместта.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                        Първоначално публикуван от spotbeam Преглед на мнение
                        Колегата е прав. Или ти е прекалено богата сместта или ти хвърля много масло т.е прекалено много или неправилно масло в сместта.

                        Да наистина има нещо такова защото преди няколко месеца смених маслото в скоростите като сипах точното количество. Останах изненадан когато наскоро проверявайки нивото му установих че част от него липсва а течове от двигателя няма. А и другото странно нещо е, че като запаля мотора и докато е студен много дими през ауспоха то е нормално студен двигател да дими но той моя прави димна завеса като загрее ми се струва, че пушекът е в нормални количества.
                        Първото нещо което ме усъмни е семеринга от към съединителя отворих двигателя за да го сменя но като видях че трябва да се сваля и съединителя се отказах да го сменям. А и семерингът ми се видя в доста добро състояние един такъв мек,еластичен.
                        И понеже несъм цепил такъв двигател се питам дали има и друго място през което може да вкарва маслото от скоростите към буталото.
                        Ако има някои които е имал тоя проблем нека да сподели кой са възможните места.

                        Благодаря предварително.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                          Картината е повече от ясна. Щом имаш липса на масло от картера и мотора пуши дори и когато е загрял значи си "папа" маслото за скоростите. Би трябвало и да мирише по различно пушека от нормално изгоряла двутактова горивна смес. Между другото меката симерина не значи, че уплътнява добре. Има едно ръбче което с времето се изтърква и от там идва твоя проблем. Също така, тъй като съм отварял многократно двигатели от този модел от друго място няма от къде да засмучи масло от картера./ все пак трябва да приемем че гарнитурите на двигатела са здрави/.
                          така, че дерзай. Имаш достатъчно време. Успех.
                          [URL]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/URL]

                          Коментар


                          • #14
                            До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                            Първоначално публикуван от dt 125 Преглед на мнение
                            И понеже несъм цепил такъв двигател се питам дали има и друго място през което може да вкарва маслото от скоростите към буталото.
                            Ако има някои които е имал тоя проблем нека да сподели кой са възможните места.
                            Предполагам, че става въпрос за 2Т двигател, нали? Аз не го познавам този мотор, но е 125сс и темата е в 2Т, значи трябва да е 2Т.
                            При мене започна да се получава на мойто YZ250, след като смених/промених маслото което смесвах с бензина. Зацапаше ли се с повече масълце или най простото "намокряше", свеща ми преставаше да работи. Вървеше ми по-добре така и нямах ремонти, затова предпочетох да си сменям свещите и винаги имах резервна. Мойто масло което ползвах съдържаше много тефлон. Затова те запитах за маслото което смесваш с бензина и количеството, което слагаш. Този мотор може и да има смесител, който да не дава правилната доза масло.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Yamaha dt125 проблеми със свещите

                              Виж и това
                              http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=47757
                              Не са уточнени само дали са за 2Т или 4Т. Но все пак погледни снимка №5. 2Т няма маслени пръстени, но може да ти даде главната идея. Провери как ти изглежда свеща, когато работи нормално. Като прекъсне е вече ясно. Има едно нещо, ако свеща е ако снимка №1 (идеална за 4Т), значи бензиновата смес е с много малко масло. На 2Т трябва да е малко по-тъмна.
                              Последно редактирано от spotbeam; 18-12-08, 00:22.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X