задължително ли въздушният филтър на двутактово ендуро да е омаслен или може да бъде и сух.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Задължително ли въздушният филтър
Свий
X
-
Филтъра както е известно служи да не допуска прах и влага в горивната камера и респективно да запази буталото и цилиндъра , а при 2 тактовия и вала с биелата. Ако не се сложи масло и прахта и влагата, която ако влезеш в река става вода имат пряк достъп до частите. Ако сложиш трансмисионно или двигателно масло после по-трудно ще го изпереш, затова хората са си направили специално масло , чието най - голямо предимство е, че спира водатаПървоначално публикуван от PBearако не ти се купува специално масло
с 80W-90 трансмисионно се омасляват филтрите
след като са изпрани и изсънхали добре
но аз съм карал 1 мотор половин сезон със сух филтър и нищо му нямаше--филтъра си беше дунапренЖивей за всеки дъх!
Коментар
-
Интересни техники постоянно из форума чета за мазането на въздушният филтър. Те хората го измислили има специално масло в тубичка или спрей. Ние все още явно гледаме как до доизмислим топлата вода
А също и за прането му... ади спирам до тук, че пак ще има 20 дена да говорим за чудотворното действие на бензина
))
Коментар
-
Ти така си мислиш. Отвори карбуратора. Износването на двигателя е х10 (вероятно)Първоначално публикуван от PBearно аз съм карал 1 мотор половин сезон със сух филтър и нищо му нямаше--филтъра си беше дунапрен
Коментар
-
ааа тука експерименти не си правете
пране и омасляване тва е положението
колкото по често толкова по добре
и специалните масла не са чак толкоз скъпи а със тях не само че се филтрира по добре въздухът но и по лесно преминава през дунапрена от там двигателят "диша" по добре и мощността е по добра
освен това тези масла които не са си за филтър много бързо се стичат надолу и в горната част филтърът става почти сух а в долната е толкова омаслен че въздухат почти не може да мине през него
не си правете експерименти точно с тези неща
купете си тубичка масло за филтри и си ги перете и омаслявайте
то тва е малко изкуство между другото точно как да се направи и има и някои тънкости
например ако сместа ти е малко бедна с маааалко по обилно омасляване можеш да компенсираш или обратното като го истискаш по добре леееко обедняваш ....ама тези челъми важат най вече за по малки кубици и по разпилени 2 т мотори иначе за другите не се усеща толкоз...но както и да е да не изпадаме в подробности
на мен при всичкото каране пак 1 тубичка 1л масло за филтри ми стига почти за 7-8 месеца а преди да почнат ендуро шампионатите и по 1 година съм искарвал и повече с 1 тубичка а струва 16-18лв
буталата са от 200 нагоре и биелите също -така че-помислете си добре
Коментар
-
това не е на моя мотор изобщо....моя си е омаслен (както си пише в мануала с 80W-90)Първоначално публикуван от sabinТи така си мислиш. Отвори карбуратора. Износването на двигателя е х10 (вероятно)Първоначално публикуван от PBearно аз съм карал 1 мотор половин сезон със сух филтър и нищо му нямаше--филтъра си беше дунапрен
иначе имам един познат който само го изпра и си го сложи...до сега не се е оплакал
Коментар
-
Не се е оплакал защото не може да усети разликата в мощността от преди и сега. Такава със сигурност има. Както написа Събин - износването на двигателя е х10
(дори и повече)
Ама какво го обсъждаме тоя въпрос - не знам
Дунапренените филтри трябва да са омаслени и това е
2010 CRF 250 R
Коментар
-
Може би не е тук мястото на моя въпрос.. но, аз примерно сам направих филтъра си и отзад сложих вата, която не е омаслена
Дали е добра алтернатива или дунапрена си е дунапрен ?[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
-
Първоначално публикуван от Different_SoulМоже би не е тук мястото на моя въпрос.. но, аз примерно сам направих филтъра си и отзад сложих вата, която не е омаслена
Дали е добра алтернатива или дунапрена си е дунапрен ?
Дунапрена за филтри не е обикновен , а е масло и бензино- устойчив. Не знам каква е тази вата, но внимавай да не я глътне карбуратора и после да се чудиш къде е отишлаЖивей за всеки дъх!
Коментар
-
неможе да я глътне защото сложи цетка..отпред много гъста мрежичкаПървоначално публикуван от roumen5Първоначално публикуван от Different_SoulМоже би не е тук мястото на моя въпрос.. но, аз примерно сам направих филтъра си и отзад сложих вата, която не е омаслена
Дали е добра алтернатива или дунапрена си е дунапрен ?
Дунапрена за филтри не е обикновен , а е масло и бензино- устойчив. Не знам каква е тази вата, но внимавай да не я глътне карбуратора и после да се чудиш къде е отишла
"Опознай Родината за да я обикнеш"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар