Взех си HONDA CR 125-1997 год.виждам че все пи6ете за някакви допълнителни настроики.Моляви кажете ми дали това моторче иска някакви такива
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Взех си HONDA CR 125-1997 год.
Свий
X
-
Re: Взех си HONDA CR 125-1997 год.
Това че си взел мотора от приятел е хубаво. Цената която си платил ме навежда на мисълта, че ще трябва да се сменят някои нещаПървоначално публикуван от FUNIВзех си HONDA CR 125-1997 год.виждам че все пи6ете за някакви допълнителни настроики.Моляви кажете ми дали това моторче иска някакви такива
Най-напред виж буталото в какво състояние е или питай кога е сменяно за последно. Производителите препоръчват след около 7-9 часа работа да се сменя. Ако последната смяна е направена преди годин или повече значи ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да се смени буталото. Иначе ще имаш неприятни изненади от рода на повреден цилиндър което излиза много скъпо.
Хубаво е да се сменят всички видове масла по мотора - в картера и на окачването.
Като се направят всички необходими смени на консумативи по мотора тогава почваш да даваш газ и да му правиш настройките по окачването и по двигателя.2010 CRF 250 R
Коментар
-
Re: Взех си HONDA CR 125-1997 год.
Хм, я питай Митков дали е тъй ?Първоначално публикуван от ДимитърПроизводителите препоръчват след около 7-9 часа работа да се сменя.
Ако имах двутактов, значи след всяко излизане да му сменям буталото!
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
-
Re: Взех си HONDA CR 125-1997 год.
Аз само казвам какво препоръчват хоратаПървоначално публикуван от Жоро ХаджиевХм, я питай Митков дали е тъй ?Първоначално публикуван от ДимитърПроизводителите препоръчват след около 7-9 часа работа да се сменя.
Ако имах двутактов, значи след всяко излизане да му сменям буталото!
, а иначе мойто бутало кара вече повече от година
Освен това тези часове са за състезателен мотокрос режим.
2010 CRF 250 R
Коментар
-
както се казва, на "нашето" каране кросов мотор изкарва 1 сезон с 1 бутало. ясно е че режима в който работи мотора в състезателен режим и то управляван от професионалист е критичен и сигурно съотношението износване при този режим и нашия е 1:10.
това е все едно да караш кола все на границите на възможностите на двигателя и да очакваш да изкара 200 хил. км.
а и то се усеща по компресията, най-просто като натискаш манивалата с ръка, дали има съпротивление или си влиза само от тежестта на ръката ти
Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
Значи горе-долу ти се пада по 1 минута каране на ден.
Нищо не караш!
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
-
Даже почти по две минути на денПървоначално публикуван от Жоро ХаджиевЗначи горе-долу ти се пада по 1 минута каране на ден.
Нищо не караш!
пък то това че не е каране - не е
Като го умножим по 10 (според сметката че нашето износване е по-малко) става по цели 20 минути на ден
Буталото може да се разбере дали е за смяна САМО когато се измери с микрометър. Другото са само предположения.2010 CRF 250 R
Коментар
-
ако не ти свиди за ново бутало - 200 лв. по добре го смени, защото амортизирано бутало може да ти прецака цилиндъра, а тогава става лошо, особено ако цилиндъра е с никасил няма оправия.
тогава почват едно преправения, ризи и тем подобни глупости дето нищо нестава от тях ....започва ходене по мъките
затова тия 200 лв ги давай щото рано или късно пак ще ги дадеш само че в троен размер !!!Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар