Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Взех си HONDA CR 125-1997 год.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Взех си HONDA CR 125-1997 год.

    Взех си HONDA CR 125-1997 год.виждам че все пи6ете за някакви допълнителни настроики.Моляви кажете ми дали това моторче иска някакви такива
    VIVA la MOTOCROSS

  • #2
    браво браво...какви пари? може ли да качиш снимки да я видиме ако не е нахално!да си я караш без ремонти
    "Опознай Родината за да я обикнеш"

    Коментар


    • #3
      взех я за 2000 лв.от един мн.голям приятел за сажаление не разполагам със снимки но до понеделник 6те ги има6.надявам се да не ми създава проблеми.МЕРСИ за пожеланието.
      VIVA la MOTOCROSS

      Коментар


      • #4
        Ми дано си останете приятели!
        Бъзикам се
        ЧЕСТИТО
        То покрай тоз зевзек Хаджиев всички червени взеха да го отнасят
        К. Кулев

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Калин Кулев
          То покрай тоз зевзек Хаджиев всички червени взеха да го отнасят
          Калине, червеното ще помели всичко! Хонда Форевър!

          Коментар


          • #6
            Честито с здраве да си го караш и без аварийно
            от кал не се пази:)

            Коментар


            • #7
              Ще помели със сигурност.Бутала,клапани,глави...всичко ще помели
              К. Кулев

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Калин Кулев
                Ще помели със сигурност.Бутала,клапани,глави...всичко ще помели
                е то това се очаква......
                "Опознай Родината за да я обикнеш"

                Коментар


                • #9
                  Re: Взех си HONDA CR 125-1997 год.

                  Първоначално публикуван от FUNI
                  Взех си HONDA CR 125-1997 год.виждам че все пи6ете за някакви допълнителни настроики.Моляви кажете ми дали това моторче иска някакви такива
                  Това че си взел мотора от приятел е хубаво. Цената която си платил ме навежда на мисълта, че ще трябва да се сменят някои неща
                  Най-напред виж буталото в какво състояние е или питай кога е сменяно за последно. Производителите препоръчват след около 7-9 часа работа да се сменя. Ако последната смяна е направена преди годин или повече значи ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да се смени буталото. Иначе ще имаш неприятни изненади от рода на повреден цилиндър което излиза много скъпо.
                  Хубаво е да се сменят всички видове масла по мотора - в картера и на окачването.

                  Като се направят всички необходими смени на консумативи по мотора тогава почваш да даваш газ и да му правиш настройките по окачването и по двигателя.
                  2010 CRF 250 R

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Взех си HONDA CR 125-1997 год.

                    Първоначално публикуван от Димитър
                    Производителите препоръчват след около 7-9 часа работа да се сменя.
                    Хм, я питай Митков дали е тъй ?
                    Ако имах двутактов, значи след всяко излизане да му сменям буталото!
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Взех си HONDA CR 125-1997 год.

                      Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                      Първоначално публикуван от Димитър
                      Производителите препоръчват след около 7-9 часа работа да се сменя.
                      Хм, я питай Митков дали е тъй ?
                      Ако имах двутактов, значи след всяко излизане да му сменям буталото!
                      Аз само казвам какво препоръчват хората , а иначе мойто бутало кара вече повече от година Освен това тези часове са за състезателен мотокрос режим.
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар


                      • #12
                        както се казва, на "нашето" каране кросов мотор изкарва 1 сезон с 1 бутало. ясно е че режима в който работи мотора в състезателен режим и то управляван от професионалист е критичен и сигурно съотношението износване при този режим и нашия е 1:10.

                        това е все едно да караш кола все на границите на възможностите на двигателя и да очакваш да изкара 200 хил. км.

                        а и то се усеща по компресията, най-просто като натискаш манивалата с ръка, дали има съпротивление или си влиза само от тежестта на ръката ти
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • #13
                          Значи горе-долу ти се пада по 1 минута каране на ден.
                          Нищо не караш!
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                            Значи горе-долу ти се пада по 1 минута каране на ден.
                            Нищо не караш!
                            Даже почти по две минути на ден пък то това че не е каране - не е
                            Като го умножим по 10 (според сметката че нашето износване е по-малко) става по цели 20 минути на ден

                            Буталото може да се разбере дали е за смяна САМО когато се измери с микрометър. Другото са само предположения.
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #15
                              ако не ти свиди за ново бутало - 200 лв. по добре го смени, защото амортизирано бутало може да ти прецака цилиндъра, а тогава става лошо, особено ако цилиндъра е с никасил няма оправия.
                              тогава почват едно преправения, ризи и тем подобни глупости дето нищо нестава от тях ....започва ходене по мъките

                              затова тия 200 лв ги давай щото рано или късно пак ще ги дадеш само че в троен размер !!!
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X