Първо да уточня че мотора е двутактов ЦР250Р. В началото където започва кривата (резонатора) от самия цилиндър се захваща с две пружини преди време сложих нови пружини но пак не уплътнява добре капе масло и ми казаха че губи компресия заради този луфт и трябва да сменя гумения семеринг, който уплатнява там отвора. Днес разкачих всичко и се оказва че нямаше никакъв семеринг просто тръба влиза в тръба. Някой да има подобен проблем и дали оказва сериозно влияние на вървенето на мотора. 
Иначе съм решил да взимам спортен резонатор ама ще е чак на пролет! 
							
						
					Иначе съм решил да взимам спортен резонатор ама ще е чак на пролет!
 
							
						

 
							
						


 иначе ако държи , оригиналното уплътнение което чакам може да остане в резерва
 иначе ако държи , оригиналното уплътнение което чакам може да остане в резерва  ?
 ?
							
						

 ..между другото -имал съм 2 такива хонди до сега във времето ..когато нямаше още никакви части -правех си ги тогава със силикон си ги уплътнявах и си държеше по много време..просто си има някои неща които да се спазят и става и със него
 ..между другото -имал съм 2 такива хонди до сега във времето ..когато нямаше още никакви части -правех си ги тогава със силикон си ги уплътнявах и си държеше по много време..просто си има някои неща които да се спазят и става и със него
							
						
Коментар