Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с акумулатор - не зарежда, губи ток

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с акумулатор - не зарежда, губи ток

    Мотора запали на бутане но много пропуши ама адски много и след около 1 мин пушене и не вървеше както трябва се оправи, спря да пуши и започна да върви както преди,изгасих го , ритнах го и запали веднага , дали това се дължи когато припомпвам игличката за бензина да влиза прекалено много и да го дави?

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с акумулатор - не зарежда, губи ток

      Ако двигателят е бил топъл, или времето адски топло, или просто си напомпал прекалено много - да.

      А стартер не можеш да сложиш (ако говориш за електрически стартер), или поне не без много рязане и нагаждане. Ако въобще намериш стартер на 6 волта което ме съмнява.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с акумулатор - не зарежда, губи ток

        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
        Ако двигателят е бил топъл, или времето адски топло, или просто си напомпал прекалено много - да.

        А стартер не можеш да сложиш (ако говориш за електрически стартер), или поне не без много рязане и нагаждане. Ако въобще намериш стартер на 6 волта което ме съмнява.
        Мерси за изчерпвателния отговор,времето наистина е адски топло (30+градуса).

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с акумулатор - не зарежда, губи ток

          Тогава просто си го удавил. При много топло време и ако двигателят не е изстинал (а в топло време изстива за часове) - пробвай първо веднъж два пъти без смукач.

          При студено време моторът се нуждае от смукач при палене понеже стените на фланеца са студени, и от студа бензина кондензира по тях и до двигателя стига повече въздух отколкото бензин. И съответно трябва да напомпаш леко, с което изкуствено добавяш бензин.

          При топло време е обратното - бензин има, но въздухът е топъл и губи плътност и кислород. За да възстановиш съотношението ти трябва повече въздух. Ако тогава тръгнеш да помпаш, се получава обратен на желаният ефект и двигателят дави.

          Радвай се че си с ява, те са всеядни машинки. При двутактови кросаци и подобни нон стоп трябва да ровичкаш по карбуратора според промяната във времето, влажността и температурата на въздуха.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с акумулатор - не зарежда, губи ток

            Проблема се реши,мотора пали без проблем от манивелата,и акумулатора си зарежда.Мерси на всички колеги които изказаха мненията си и ми помогнаха за това да разбера какъв е проблема,А и щях да забравя центровката нему беше както трябва,и това фиксирахме Задължен съм ви

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X