Обява

Свий
Няма добавени обяви.

(Де)Тунинговане на двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Румене а ти сигурен ли си че всичко в карбуратора ти е наред. защото това което споделяш че е много рязка хондата и няма низки не е точно така когато мотора е настроен добре.
    аз имах подобен проблем, мотора само се пилеше но без мощност , само оборот, за ниски да не говорим. а по този начин направо не се кара, само се пили и ти прави балтии но тяга няма.
    провери си карбуратора, за боклуци и резервоара за боклуци. задръства се основно power jet жигльора (ако не се лъжа така се казваже) ето този http://www.atvsource.com/images/arti...n_powerjet.gif, който е точно за ниските и ако се запуши става много лошо . другото което е да си провериш иглата на какво положение е, дали ми стига гориво на мотора и дали не е бедна сместта, тогава пак се получава едно пилене но без никаква мощност и ниски. само един писклив недохранен звук издава и това е.
    просто накарай някой който разбира да ти прегледа цялата горивна система а също и клапите, дали се отварят и затварят нормално.
    ...а новото бутало и сегмент имат голям ефект на ниските !!! можеш да бъдеш сигурен !!!
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от mitkov
      татко барба тези неща дето си ги чел са за кросови мотори които и без тва са изцедени много
      а ДТ то е по скоро супер де тунингован и спънат мотор
      който с нов карбуратор и 200кубика китове се продават за тях наистина може да влезе във форма и почват да вървят като луди
      ...
      то знам, че е доста спънат мотор ДТ-то ... ама дали скоростите не са смятани като за спънат мотор?

      Ако скоростите са единтични с тези на ДТ 200 - тогава може де си позволиш толкова повишаване - иначе мисля, че е прекалено много.

      Стандартно ДТ-125 е 17 коня? до 45 са почти 3 пъти повишаване на натоварванията... вероятно повишени обороти ...

      За някоя 15-20 годишна машина това ще е пагубно според мен.

      иначе е възможно да има всякакви китове, но най-разпространените са с обем увеличен в някакъв процент - 20-25% - така мотора остава все още "роуд-лигъл" и технически издръжлив. Върховите тунинги изискват многократно повече поддръжка ...

      не съм гледал какво предлагат Полини, но повечето които съм срещал са горе долу така
      125 до 150 - 20%
      200 до 240 - 20%
      250 до 295-300 - 19-20%
      350 до 420 - 20%, 350 до 440 - 25%
      ... ... ...


      Първоначално публикуван от mitkov
      DT125 специално си е ендуро мотор със големи резерви от здравина на всички детайли
      ...
      скоростите вал и други на дт125 и на дт200 са почти идентични
      ...
      е естественно ако дт 125 се направи с кит полини 200 и се сложи голям карбуратор пак няма как да стане чак 45 коня
      но все пак може да стане до към 35 според мен
      или поне 30-31
      но въртящият му момент също ще се вдигне и то почти двойно на някои от оборотите предполагам
      ...
      Добре в този случай съм съгласен - към 30 коня ще изкара и ще ги понесе ...
      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Kраси
        Румене а ти сигурен ли си че всичко в карбуратора ти е наред. защото това което споделяш че е много рязка хондата и няма низки не е точно така когато мотора е настроен добре.
        аз имах подобен проблем, мотора само се пилеше но без мощност , само оборот, за ниски да не говорим. а по този начин направо не се кара, само се пили и ти прави балтии но тяга няма.
        провери си карбуратора, за боклуци и резервоара за боклуци. задръства се основно power jet жигльора (ако не се лъжа така се казваже) ето този http://www.atvsource.com/images/arti...n_powerjet.gif, който е точно за ниските и ако се запуши става много лошо . другото което е да си провериш иглата на какво положение е, дали ми стига гориво на мотора и дали не е бедна сместта, тогава пак се получава едно пилене но без никаква мощност и ниски. само един писклив недохранен звук издава и това е.
        просто накарай някой който разбира да ти прегледа цялата горивна система а също и клапите, дали се отварят и затварят нормално.
        ...а новото бутало и сегмент имат голям ефект на ниските !!! можеш да бъдеш сигурен !!!
        Краси, точно в това е работата - по мотора няма никакъв проблем. Нищо не е запушено, всичко беше много по- чисто отколкото очаквах, резервоара, карбуратора, клапата.. всичко 6. Въпреки това пак ги изчистих, така и така бяха разглобени. Коляновия вал е идеален, буталния болт, буталото ... е, не беше чисто ново, но имаше хляб в него, определено. Само сегмента беше с голям прозорец. Но след цялото това почистване, сглабяне и смяна на сегмента - нямаше никаква разлика. Забравих за иглата - беше яко отворена - така че няма начин сместа да е била бедна.
        Единствения шанс е в буталото, ама мисля че и с ново няма да има ефект, просто така е настроен мотора.

        Пък и когато е в обороти има ЗВЕРСКА тяга.
        Което всъщност адски ме кефи, обаче е много труден за каране, пък аз съм си новобранец, няма какво да се лъжем.

        Коментар


        • #19
          Стандартно моят модел го дават 14,5 коня, само една година след това модела с дискова спирачка, с два радиатора, и малко променен разширител, но двигателя е 1:1 вече е 28 коня, така и се произвежда до сега. А иначе мога да кажа какво аз направих за да повиша малко мощността, всичко това обаче са безпарични подобрения(ако могат да се нарекат така вобще)
          Стандартно с оригиналния заглушител и стандартни пиньони мотора развива макс. 6300-6500 оборота, и макс. скорост 130-135 с двама.
          Като се махне филтъра(правя го само зимата или когато няма прах, след дъжд например)се вдигат около800-1000оборота, като се усеща огрмна разлика но мощността идва внезапно.
          Понеже мотора го купих от братя Флекс(добре познати на форумистите мисля)те бяха направили заглушител от последното гърне на вартбург, което обаче е абсолютно отворено, там също се вдигат доста обороти, като се махне съвсем заглушителя(аз слагам една крива тръба да изкарва газовете настрани, защото иначе идва точно под седалката)се вдигат малко над 1000оборота, мощността се покачва значително, като и в ниските има достатъчно мощност. Може да се играе и с клапата, която е със серво машинка, обаче ме е страх да не вземе да удари в буталото.
          Смених и пиньоните, забравил съм вече точните бройки но отпред с 1-2 по-малко, а отзад 4-5 повече, вдига макс 110 в момента, бях сложил и 520-ка верига(428 стандартно), с 50 зъба отзад, но опираше в една джаджа дето не позволява на веригата да изпадне(не знам как се казва)на шарнира се намира. Е тогава наистина се изправя и до 3-та, но пък макс 80 вдига, малко го карах така.
          Всички тези неща са доста учудващи, при положение че заигравката с изпускателната система при 2Т в повечето случаи е обречена на неуспех. За пример ще дам МЗ-то си 251 ЕТЗ на което сложихме разширител от КТМ и цафара от някаква хонда, мощността му спадна значително, няма никаква мощност на ниските обороти, а във високите се "задъхва". По същия начин съм си играл със въпросната симсонка която споменах по-горе, сложихме и цафара от един стар симсон с педали сигурно е края на 60-те. мощността пада значително, обаче вадеше звук като истински, а и го бяхме сложили под седалката, доста беше ефектно
          Не знам дали това че има клапа(отваря към 5500) има значение при Ямахата, но заиграваката с гърнето има огромно значение, и поне при мен само в положителен аспект.
          Стига толкова че ще ви писне да четете

          Коментар


          • #20
            не POWR JET а PILOT JET а е много важен за ниски и средни
            и между другото много лесно се позапушва
            особенно на 125
            аз заради тая работа докъто да се усетя и си прецаках класирането в 2 състезания
            че и буталото може да се прецака че сместа става доста бедна на средни режими
            сега го чистя поне веднъж месечно а ако не съм карал мотора няколко седмици пак го чистя
            той не се запушва талказ от буклуци макар че ако има боклучета се запушва почти веднага щото дупката му е много малка
            от самото масло и от бензина също постепенно се запушва или поне си намаля диаметъра и пропускливостта едно жълтеникаво лепкаво се натрупва
            а резервоара го промивам след всяко състезание напоследък

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от mitkov
              ...аз заради тая работа докъто да се усетя и си прецаках класирането в 2 състезания
              аз май повече от 2 (

              особено в долината на смъртта, просто невъзможно да се мине със запушен пилот джет (
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #22
                абе вие ме замислихте - само да се прибера от работа и си отварям карбураатора

                Коментар


                • #23
                  Поздравления за хубавата и информативна тема

                  Нямам никакъв опит с 2тактовите мотори, но от опита ми при четиритактовите съм стигнал до следните изводи по темата, до колко важат и за 2-тактовите вие ще кажете.

                  По-богата смес и по голяма компресия водят до по ниски обороти и по тобър въртящ момент - по ниско в оборотите.

                  Пилот джет не се отразява на повече от 1/3 от газта, т.е. когато ускоряваш и отваряш на средата или повече - не играе.

                  Коментар


                  • #24
                    Като прочетох темата и веднага си закупих такава свещ. Продавача ми
                    каза че имало опасност да прегори електрода и да се отчупи и да
                    стане беля, тъй като моя мотор си е кросов ЦР250, сега зимата нямало опасност. Монтирах я дигнах иглата го край и яко върви, леко газ като подам и се изправя, утре ше го тествам по балкана, тежеста за маховика от каде мога да си я набавиа и ше мога ли сам да си я монтирам.
                    I got 5 on it

                    Коментар


                    • #25
                      мога да ти я набавя самия аз ще си поръчвам тия дни
                      а сега си взимам хонда точно като твоята тъй че точно и същата тежест ще взимам
                      монтира се много лесно развива се само гайката на вала дето се хваща маховика слага се тежеста като шайба като тя си има две издатини които влизат в едни дупчици на маховика
                      стягаш гайката и ---си готов
                      каква свещ сложи да не би да е прекалено топла
                      по ниска от 7 или айде може и 6 на твоя мотор не слагай
                      тези цифри се отнасят ако свеща е NGK
                      ако е от друг производител цифрите са други

                      абе вие ме замислихте - само да се прибера от работа и си отварям карбураатора
                      вземи си и шпрей за почистване на карбуратори
                      иначе нищо няма да направиш
                      5лв струват при нас а вършат страааахотна работа

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Zigzauer
                        Като прочетох темата и веднага си закупих такава свещ. Продавача ми
                        каза че имало опасност да прегори електрода и да се отчупи и да
                        стане беля, тъй като моя мотор си е кросов ЦР250, сега зимата нямало опасност. Монтирах я дигнах иглата го край и яко върви, леко газ като подам и се изправя, утре ше го тествам по балкана, тежеста за маховика от каде мога да си я набавиа и ше мога ли сам да си я монтирам.
                        Каква точно свещ си сложил?
                        2010 CRF 250 R

                        Коментар


                        • #27
                          Свеща е NGK не знам какав номер е ше ида да питам в магазина утре и ше саобща.
                          Относно тежеста как мога и аз да си поръчам
                          Тези шорти(заглушители) само на фмфа ли се слагат или може и на обикновен ауспух?
                          I got 5 on it

                          Коментар


                          • #28
                            Mitkov, kato shte vzemash nov motor kakvo mislish da pravish sus suzukito? Shte go prodavash li?

                            Sorry ama na obshtestvenite komputri oshte ne sa im slozhili kirilica tuka
                            No bike - no fun!

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Zigzauer
                              Свеща е NGK не знам какав номер е ше ида да питам в магазина утре и ше саобща.
                              ...............
                              Виж какво пише на изолатора на самата свещ
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X