За да не обръщаме темата за пиньоните ...
при твоя мотор клапаните и вала са ги забравили при производството ... Остават клапите в изпускателсната система, аспух, карбуратор (който забрави), искри и маховик ...
Единия вариант е да пробваш с карбуратор с по-малък дифузор - ползва се при "скопяване" на машините и измества кривата на въртящия момент към по-ниски стойности ...
Давам още малко инфо:
http://barba.atspace.com/graph/
ако първоначалната ти крива на въртящия момент е нещо като А - след смяна с карбуратор с по-малък дифузор можеш да постигнеш В.
- предимство е повишен въртящ момент в ниските и средните обороти
- първи недостатък е , че максималния въртящ момент е по-малък от предишния (обикновено е незначително)
- втори недостатък е доста осезаемата загуба на максимална мощност при високи обороти ...
Ако си навит може да направим експеримент - предполагам Хондата е с 35 мм карбуратор - може да опитаме как ще върви с карбуратора от КДХ на Обер- 29 мм ... и евентуално май ММ има един 33мм от КХ ...
Първоначално публикуван от ®yMeH
Единия вариант е да пробваш с карбуратор с по-малък дифузор - ползва се при "скопяване" на машините и измества кривата на въртящия момент към по-ниски стойности ...
Давам още малко инфо:
http://barba.atspace.com/graph/
ако първоначалната ти крива на въртящия момент е нещо като А - след смяна с карбуратор с по-малък дифузор можеш да постигнеш В.
- предимство е повишен въртящ момент в ниските и средните обороти
- първи недостатък е , че максималния въртящ момент е по-малък от предишния (обикновено е незначително)
- втори недостатък е доста осезаемата загуба на максимална мощност при високи обороти ...
Ако си навит може да направим експеримент - предполагам Хондата е с 35 мм карбуратор - може да опитаме как ще върви с карбуратора от КДХ на Обер- 29 мм ... и евентуално май ММ има един 33мм от КХ ...
Митков, така и така си започнал да обясняваш - кажи за маховика. Интересува ме мнение на човек с опит. Щото съм чел разни работи на разни състезатели ама ... те там друга игра играят. Та мъката ми е следната - моя мотор (цр125) е настроен за топ енд - няма ниски изобщо, средни почти хич и като влезе в обороти - шут в задника. Някак си не ми е лесно с него, при условие че ми е първи офроуд мотор. Ама пък е яка тръпка
Коментар