До: kawasaki kmx 125
Аз бях задавал такъв въпрос в една друга тема за затегналия ми 2т двигател, щото си мислех че съм объркал нещо с помпата. Не помня кой от колегите ми отговори, че тези помпи са така конструирани да пускат гарантирано минимално количество масло каквото и да става при работата на двигателя и отделно да пускат повече при навиване на "масура" във високите обороти/ с гайката на жилото дето е на снимката от колегата /. После и майстора който ми стегна моторетката така каза и даже в момента е на мин.положение.Нямам проблеми и не пуши повече от допостимото за тия машини. Иначе Spl77 може и да е прав за семерингите. При 2т често става, също и при издухани сигменти и износен цилиндър и бутало. Ама няма страшно - в най кривия случай - 400лв и си като нов.
Ако някой все пак има схема на помпата ще е добре да я пусне във форума - така ще си обясним доста неща!
Аз бях задавал такъв въпрос в една друга тема за затегналия ми 2т двигател, щото си мислех че съм объркал нещо с помпата. Не помня кой от колегите ми отговори, че тези помпи са така конструирани да пускат гарантирано минимално количество масло каквото и да става при работата на двигателя и отделно да пускат повече при навиване на "масура" във високите обороти/ с гайката на жилото дето е на снимката от колегата /. После и майстора който ми стегна моторетката така каза и даже в момента е на мин.положение.Нямам проблеми и не пуши повече от допостимото за тия машини. Иначе Spl77 може и да е прав за семерингите. При 2т често става, също и при издухани сигменти и износен цилиндър и бутало. Ама няма страшно - в най кривия случай - 400лв и си като нов.
Ако някой все пак има схема на помпата ще е добре да я пусне във форума - така ще си обясним доста неща!
Коментар