как да си реголирам помпичката на маслото ? заштото пуска много??
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кawasaki KMX 125
Свий
X
-
До: kawasaki kmx 125
Първоначално публикуван от vesco_divia Преглед на мнениекак да си реголирам помпичката на маслото ? заштото пуска много??
П.п Ама и мен ме интересува точно тази продцедура.Така че ако някои знае да казва.
-
До: kawasaki kmx 125
Колега и аз имах сащия проблем като тебе мислех че помпичката ми на КМХ пуска много и си мислех от каде да я регулизам.Обаче в последствие нищо не барах по нея защото знам че един пат започнеш ли да я базикаш накрая става една..затова по добре не бараи нищо по нея!Освен ако не пуска прекалено много или прекалено малко не ти знам проблема.Ама тои кво да и регулираш има едно жило (като на колело)и после има едно винтче (така да го наречем)дето можеш да натегнеш жилото или да го отпуснеш.Ама трябва при подаване на казта жилото веднага да се испане,трябва да варвят двете жила в синхром на карборатора и на помпичката.
Ето тука ти пускам една снимкаKTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.
Коментар
-
До: kawasaki kmx 125
Да ти кажа чесно малко ме съмнява проблема да е в помпичката,маслото от друго място си го пипа(а познаи от къде).Ама де се не окажа лош пророк изолираи помпата ако пак си припушва доволно в ниските наи-вече,ще трябват семеринги наи вероятно пък то опре ли се до тях ще хубаво да смениш лагери и.т.н.Така че позаиграи се малко изолираи помпата ако пак е така това му е болката,ако пък вземе ,че се оправи което лично мен ме съмнява,ще го мешаш на ръка и това е.
П.п Нека некои дето по ги усеща 2т-тата да каже ,ако е пък износено бутало със сегменти дали е възможно пак да пипа масло от скоростите,че аз колите по ги усещам ама моторите само чат пат и то гогато са замисля много сериозно ама напоследък рядко мисля,щото нямам време.
Коментар
-
До: kawasaki kmx 125
не може да се реголиа тази помпа.като се износи започва да пуска повече,или като сипеш по редичко масло пак така става,наи добре нова.А може и от семерингите провери дали ти спада нивото на маслото в скоростите ако спада значи трябва разглобване.успехАндрей Андреев
Коментар
-
До: kawasaki kmx 125
Момчета маслото в скоростите него пипа!! просто един ден си играх (беше ми се хлабава пружината там на оста дето е и реших да я сменя с нова и като извадих това охлиовчето и не запомних как е зацепена оста и си а вартех назад напре на секаде сега сам я регулирал така натегната е по посока на часовника до край и после сам размотал в обратната посока 5-6 пати непомна точно. Да питам то горе доле на колко резервара трябва да го галта (помпи4ката ми сабира око 1 литар а резервуара около 9.5 литра???
Коментар
-
До: kawasaki kmx 125
И при мен течеше от аспоха масло,но не беше от много масло а от сдухан двигател!
След ремонта който му направих(бутало,цилиндър) се оправи
Най добре пробвай да изолираш помпата и му мешай сам маслото с горивото(25мл. масло на 1 литър бензин) !NO PAIN NO GAME!
Kawasaki KMX125 / Jeep Cherokee Sport 2.5i
gsm:0887 52 67 55/0878 52 67 55
Коментар
-
До: kawasaki kmx 125
И на мене ми е интересно как и дали се регулира. Аз никога не съм се замислял по този проблем. Ако spl77 не беше "натиснал" този въпрос надали щях да се замисля.
Според мене е логично да се регулира, защото пропорциите за различните масла са различни (1:33, 1:40, 1:50 и т.н). Не ми се вярва да е изработена само за "точното" масло.
Коментар
-
До: kawasaki kmx 125
Абе регулира се от жилото. Ама как се разбира дали е точно дозирано маслото .....? Май само емпирично- като издухаш няколко резервуара ще се нацели /ако до тогава не хвърлиш буталото/. Чул съм отдавна за някакъв бай Димитър от Самоков , който имал стенд за реглаж и ги е разбирал нещата .... ама сега ....
0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
До: kawasaki kmx 125
Мда. Доколкото имам спомен - само се регулира колко да е опънато жилото. Количеството масло което се помпи е пропорционално на оборотите на двигателя. Не съм задълбавал каква е конструкцията и какво става всъщност когато се завърти валчето с жилото. Мисля, че просто идеята е количеството масло да не е право пропорционално на оборотите, а да има и зависимост от степента на отваряне на газта за да не се пресушава цилиндъра при ниски и средни с напълно отворена газ.
Самото регулиране на помпичката трябва да се извърши според упътването на производителя, а не според кой как си го мисли. Най-просто е да се направи така, че жилото да стои леко изпънато и когато се подава газ да се задейства веднага врътката на помпичката.
Другия вариант е да се остави хлабина и до определено отваряне на газта количеството масло което се подава ще е пропорционално само на оборотите на двигателя, което не е разумно според мен .
След продължителна работа всичко се износва и става ненадеждно, така че не може да се разчита на 20 годишна помпичка преживяла какво ли не2010 CRF 250 R
Коментар
-
До: kawasaki kmx 125
Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнениеМда. Доколкото имам спомен - само се регулира колко да е опънато жилото. Количеството масло което се помпи е пропорционално на оборотите на двигателя. Не съм задълбавал каква е конструкцията и какво става всъщност когато се завърти валчето с жилото. Мисля, че просто идеята е количеството масло да не е право пропорционално на оборотите, а да има и зависимост от степента на отваряне на газта за да не се пресушава цилиндъра при ниски и средни с напълно отворена газ.
Самото регулиране на помпичката трябва да се извърши според упътването на производителя, а не според кой как си го мисли. Най-просто е да се направи така, че жилото да стои леко изпънато и когато се подава газ да се задейства веднага врътката на помпичката.
Другия вариант е да се остави хлабина и до определено отваряне на газта количеството масло което се подава ще е пропорционално само на оборотите на двигателя, което не е разумно според мен .
След продължителна работа всичко се износва и става ненадеждно, така че не може да се разчита на 20 годишна помпичка преживяла какво ли не
Разглеждал съм го много подробно и мога да обясня механизма но ще ми отнеме доста време. Независимо от това твърдя ,че без стенд настройката ще стане само по статистически път.
За да не се поема излишен риск от недостиг на масло - натягаш жилото на макс. Издухваш 100 км. - мериш колко бензин и масло е изял , охлабваш жилото на маслото ако е нужно и така докъто стигнеш до предписаното за съответното масло съотношение. Така някак си....0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар