Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кawasaki KMX 125

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кawasaki KMX 125

    как да си реголирам помпичката на маслото ? заштото пуска много??

  • #2
    До: kawasaki kmx 125

    Първоначално публикуван от vesco_divia Преглед на мнение
    как да си реголирам помпичката на маслото ? заштото пуска много??
    Сега повечето ще ти кажат ми махния за кво ти е ще го мешаш направо като на симсонче.

    П.п Ама и мен ме интересува точно тази продцедура.Така че ако някои знае да казва.

    Коментар


    • #3
      До: kawasaki kmx 125

      Колега и аз имах сащия проблем като тебе мислех че помпичката ми на КМХ пуска много и си мислех от каде да я регулизам.Обаче в последствие нищо не барах по нея защото знам че един пат започнеш ли да я базикаш накрая става една..затова по добре не бараи нищо по нея!Освен ако не пуска прекалено много или прекалено малко не ти знам проблема.Ама тои кво да и регулираш има едно жило (като на колело)и после има едно винтче (така да го наречем)дето можеш да натегнеш жилото или да го отпуснеш.Ама трябва при подаване на казта жилото веднага да се испане,трябва да варвят двете жила в синхром на карборатора и на помпичката.
      Ето тука ти пускам една снимка
      Прикачени файлове
      KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

      Коментар


      • #4
        До: kawasaki kmx 125

        Да ти кажа чесно малко ме съмнява проблема да е в помпичката,маслото от друго място си го пипа(а познаи от къде).Ама де се не окажа лош пророк изолираи помпата ако пак си припушва доволно в ниските наи-вече,ще трябват семеринги наи вероятно пък то опре ли се до тях ще хубаво да смениш лагери и.т.н.Така че позаиграи се малко изолираи помпата ако пак е така това му е болката,ако пък вземе ,че се оправи което лично мен ме съмнява,ще го мешаш на ръка и това е.

        П.п Нека некои дето по ги усеща 2т-тата да каже ,ако е пък износено бутало със сегменти дали е възможно пак да пипа масло от скоростите,че аз колите по ги усещам ама моторите само чат пат и то гогато са замисля много сериозно ама напоследък рядко мисля,щото нямам време.

        Коментар


        • #5
          До: kawasaki kmx 125

          не може да се реголиа тази помпа.като се износи започва да пуска повече,или като сипеш по редичко масло пак така става,наи добре нова.А може и от семерингите провери дали ти спада нивото на маслото в скоростите ако спада значи трябва разглобване.успех
          Андрей Андреев

          Коментар


          • #6
            До: kawasaki kmx 125

            Момчета маслото в скоростите него пипа!! просто един ден си играх (беше ми се хлабава пружината там на оста дето е и реших да я сменя с нова и като извадих това охлиовчето и не запомних как е зацепена оста и си а вартех назад напре на секаде сега сам я регулирал така натегната е по посока на часовника до край и после сам размотал в обратната посока 5-6 пати непомна точно. Да питам то горе доле на колко резервара трябва да го галта (помпи4ката ми сабира око 1 литар а резервуара около 9.5 литра???

            Коментар


            • #7
              До: kawasaki kmx 125

              Ми незнам колега моето резорварче за маслото като го напалня горе долу 3 резервоара кара може и повече незнам
              KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

              Коментар


              • #8
                До: kawasaki kmx 125

                трябва да пуска около 30 или40 грама на литър,несам сигорен колко е точно ама е еам някаде
                Андрей Андреев

                Коментар


                • #9
                  До: kawasaki kmx 125

                  сега штего засека за колко бензин 6те стигне. като го карам яко на гас постоянно няма проблем ама малко да го покарам бавно и да возим некой и веднага започва да те4е през азпуха...

                  Коментар


                  • #10
                    До: kawasaki kmx 125

                    И при мен течеше от аспоха масло,но не беше от много масло а от сдухан двигател!
                    След ремонта който му направих(бутало,цилиндър) се оправи
                    Най добре пробвай да изолираш помпата и му мешай сам маслото с горивото(25мл. масло на 1 литър бензин) !
                    NO PAIN NO GAME!
                    Kawasaki KMX125 / Jeep Cherokee Sport 2.5i
                    gsm:0887 52 67 55/0878 52 67 55

                    Коментар


                    • #11
                      До: kawasaki kmx 125

                      На моя КМХ и аз останах с такова обеждение,при повече газ понякога направо покапваше от аспуха.След ново ботало и сегменти се оправи

                      Коментар


                      • #12
                        До: kawasaki kmx 125

                        И на мене ми е интересно как и дали се регулира. Аз никога не съм се замислял по този проблем. Ако spl77 не беше "натиснал" този въпрос надали щях да се замисля.
                        Според мене е логично да се регулира, защото пропорциите за различните масла са различни (1:33, 1:40, 1:50 и т.н). Не ми се вярва да е изработена само за "точното" масло.

                        Коментар


                        • #13
                          До: kawasaki kmx 125

                          Абе регулира се от жилото. Ама как се разбира дали е точно дозирано маслото .....? Май само емпирично- като издухаш няколко резервуара ще се нацели /ако до тогава не хвърлиш буталото/. Чул съм отдавна за някакъв бай Димитър от Самоков , който имал стенд за реглаж и ги е разбирал нещата .... ама сега ....
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #14
                            До: kawasaki kmx 125

                            Мда. Доколкото имам спомен - само се регулира колко да е опънато жилото. Количеството масло което се помпи е пропорционално на оборотите на двигателя. Не съм задълбавал каква е конструкцията и какво става всъщност когато се завърти валчето с жилото. Мисля, че просто идеята е количеството масло да не е право пропорционално на оборотите, а да има и зависимост от степента на отваряне на газта за да не се пресушава цилиндъра при ниски и средни с напълно отворена газ.
                            Самото регулиране на помпичката трябва да се извърши според упътването на производителя, а не според кой как си го мисли. Най-просто е да се направи така, че жилото да стои леко изпънато и когато се подава газ да се задейства веднага врътката на помпичката.
                            Другия вариант е да се остави хлабина и до определено отваряне на газта количеството масло което се подава ще е пропорционално само на оборотите на двигателя, което не е разумно според мен .
                            След продължителна работа всичко се износва и става ненадеждно, така че не може да се разчита на 20 годишна помпичка преживяла какво ли не
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #15
                              До: kawasaki kmx 125

                              Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                              Мда. Доколкото имам спомен - само се регулира колко да е опънато жилото. Количеството масло което се помпи е пропорционално на оборотите на двигателя. Не съм задълбавал каква е конструкцията и какво става всъщност когато се завърти валчето с жилото. Мисля, че просто идеята е количеството масло да не е право пропорционално на оборотите, а да има и зависимост от степента на отваряне на газта за да не се пресушава цилиндъра при ниски и средни с напълно отворена газ.
                              Самото регулиране на помпичката трябва да се извърши според упътването на производителя, а не според кой как си го мисли. Най-просто е да се направи така, че жилото да стои леко изпънато и когато се подава газ да се задейства веднага врътката на помпичката.
                              Другия вариант е да се остави хлабина и до определено отваряне на газта количеството масло което се подава ще е пропорционално само на оборотите на двигателя, което не е разумно според мен .
                              След продължителна работа всичко се износва и става ненадеждно, така че не може да се разчита на 20 годишна помпичка преживяла какво ли не
                              +1

                              Разглеждал съм го много подробно и мога да обясня механизма но ще ми отнеме доста време. Независимо от това твърдя ,че без стенд настройката ще стане само по статистически път.

                              За да не се поема излишен риск от недостиг на масло - натягаш жилото на макс. Издухваш 100 км. - мериш колко бензин и масло е изял , охлабваш жилото на маслото ако е нужно и така докъто стигнеш до предписаното за съответното масло съотношение. Така някак си....
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X