До: KTM 300cc
Назад в темата пише каква свещ ти трябва.Дано да ти бъда полезен,и аз карам такъв ктм самоче 380,и при мен стана така изгасих мотора и не запали повече.Та почнах да търся проблема,даваше същите проблеми като твоя,първо купих свещ и я смених,не се оправи,само се мъчеше да пали.И започнах да търся друк проблем,мотора беше постоянно удавен,проверих карбуратора и пак не се оправи,прегледах всичко и ток си имаше и всичко беше както трябва но мотор не палеше,в един момент загуби тока нацяло,от бобината не даваше искра,смених я и нея и пак не се оправи.Започнах да замервам с уред и установих,че напрежението което идва от намотките е много слабо, намотките бяха дали на късо,тава беше моя проблем.Само,че докато се опитвах да го запаля с други свещи и бобини и разни други опити съм изгорил и комутатора.Купих всичко ново и сега си пали без проблем.Затова моя съвет е да не си играеш като мен на опити и грешки,а да си замериш намотките и комутатора да установиш каде точно е проблема,а не само да го риташ да пали.Не си прави експерименти като мен ще те боли главата.Това беше при моя дано твоя проблем да е по-лесен успех с ремонта и дано съм бил полезен.
Назад в темата пише каква свещ ти трябва.Дано да ти бъда полезен,и аз карам такъв ктм самоче 380,и при мен стана така изгасих мотора и не запали повече.Та почнах да търся проблема,даваше същите проблеми като твоя,първо купих свещ и я смених,не се оправи,само се мъчеше да пали.И започнах да търся друк проблем,мотора беше постоянно удавен,проверих карбуратора и пак не се оправи,прегледах всичко и ток си имаше и всичко беше както трябва но мотор не палеше,в един момент загуби тока нацяло,от бобината не даваше искра,смених я и нея и пак не се оправи.Започнах да замервам с уред и установих,че напрежението което идва от намотките е много слабо, намотките бяха дали на късо,тава беше моя проблем.Само,че докато се опитвах да го запаля с други свещи и бобини и разни други опити съм изгорил и комутатора.Купих всичко ново и сега си пали без проблем.Затова моя съвет е да не си играеш като мен на опити и грешки,а да си замериш намотките и комутатора да установиш каде точно е проблема,а не само да го риташ да пали.Не си прави експерименти като мен ще те боли главата.Това беше при моя дано твоя проблем да е по-лесен успех с ремонта и дано съм бил полезен.
Самоче вече кат го оставям спирам кранчето на бензина 
Коментар