Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Карбуратор Suzuki RM125

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Карбуратор Suzuki RM125

    Първоначално публикуван от naughty_boy Преглед на мнение
    Знам ги тези работи, но благодаря. За чугунена риза и дума да не става. А знаеш ли къде да проверя коя година е?
    това не зная, но е след 90г. виж по номер на двигателя.
    Буталата мисля,че са еднакви. Питай Goblin.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #32
      До: Карбуратор Suzuki RM125

      Ще му пиша на лично. Благодаря! Ти ме успокои. Аз си мислех, че е 84-85 както каза Димитър. Дано да е след 90.
      '05 Suzuki RM 250

      Коментар


      • #33
        До: Карбуратор Suzuki RM125

        Първоначално публикуван от naughty_boy Преглед на мнение
        Ще му пиша на лично. Благодаря! Ти ме успокои. Аз си мислех, че е 84-85 както каза Димитър. Дано да е след 90.
        Може и Димитър да е прав.. Сега загледах снимките... верно май е по-стар..
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #34
          До: Карбуратор Suzuki RM125

          Колега от първата снимка като го гледам ми мяза че има някаква разлика по сглобката кривка/цилиндър - седи все едно е разтворено, или все едно има гарнитура с различна дебелина - добре ли е уплътнено там ?

          Що се отнася до ризите - фирмата чиито бутала продавам правят и ризи, не знам дали са чугунени или не, но са си яки пари. Не знам дали имат нещо общо с ризите за които говорите, но не ми се виждат евтино решение. Достатъчно скъпи са за да са добри, поне аз съм на този принцип. Но е факт че не разбирам много от ризи.

          Що се отнася до делорто-то - няма такова животно на японски мотор. Няма начин да е оригинален.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #35
            До: Карбуратор Suzuki RM125

            Моторът е след 1985 с тая двойна рамка и преден диск.
            Номера на двигателя който ми прати на лично обаче съответства на модел D, който е 1983 та година.
            Но пък тези двигатели нямат всмукателната клапа която виждам на снимката. Сигурен ли си че почва с F106 номера на двигателя ?

            Въпреки че като се замисля работата май е ясна. Може и да греша де. Боднали двигател от 1983 модел в тази рамка. След това стария цилиндър е дал фира, и са го сменили с цилиндър от по-нов модел на който има фланец за клапа. Оригиналния карбуратор (ако въобще са го имали) не е ставал, и са сложили италиянското чудо. Как да ти кажа, не виждам начин да ти идентифицираме цилиндъра та да намерим правилното бутало.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #36
              До: Карбуратор Suzuki RM125

              Има вариант да пробваме с някое втора употреба бутало от РМ или някоя друга 125-ка. У нас имам 4-5 такива бутала, които са поизносени но поне не са надрани.
              Премери колко е диаметъра на буталния болт, диаметъра на буталото ( в долната му част) , дължината на буталото, разстоянието от ръба на челото на буталото до оста (приблизително) на буталния болт.
              Ако е късмет може да се намери нещо.

              Както е казал Гоблин - този мотор е уникална кръстоска от модели на РМ125
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #37
                До: Карбуратор Suzuki RM125

                Сигурен съм че е така номера на двигателя. Цилиндъра не е надран. Има няква риза. Мале такава риза не съм виждал. Толкова добре направена, че нямам думи. Не е правена в България. Татко утре ще ходи до Гърция за части и ще провери за бутало. Утре вечер най-вероятно ще пиша. Нека Гоблин да ми пише на ЛС или тук в темата колко струва такова бутало и сегмент да кажем за '83 година.
                '05 Suzuki RM 250

                Коментар


                • #38
                  До: Карбуратор Suzuki RM125

                  Аз май не съм много в час какви точно ризи се правят в България, за това и по-горе писах че не знам защо в България ризата се счита за калпаво решение.

                  За мен риза е ето това:



                  И както писах по-горе - не знам чугунена ли е каква е, но си е качествен и скъп продукт. За твоя мотор е около 240лв.

                  Буталата ти са 150лв комплекта - независимо 1981-84 ли са или 1985-86. Комплекта включва бутало, сегменти, болт, зегерки, но не включва иглено лагерче. Лагерчето е 20лв.

                  Но ми трябва точния ремонтен размер който ще ти трябва, за 85-86 имаш избор почти до 2мм над оригинала, през 0.25мм.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X