Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на Yamaha yz 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ремонт на Yamaha yz 250

    Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
    Има мн.тънкости,как да се кара 2т мотор.Не се чупат,защото са слаби,а от НЕГРАМОТНОСТ.
    Точно така е .Тези мотори са много специални ,точно като финна жена.
    Абе не са за Шашкъни.

    Коментар


    • #17
      До: Ремонт на Yamaha yz 250

      Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
      Точно така е .Тези мотори са много специални ,точно като финна жена.
      Абе не са за Шашкъни.
      Абе колега ако бяхме шашкъни и 4-т щеше да испрегат

      Коментар


      • #18
        До: Ремонт на Yamaha yz 250

        Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
        Има мн.тънкости,как да се кара 2т мотор.Не се чупат,защото са слаби,а от НЕГРАМОТНОСТ.
        Братле даи малко информация да се ограмотим ния
        неграмотните
        как се карат тези 50-60 кончета ииииии
        как може да се пренатовари двигателя
        когато всичко му е вав рад за да
        окаже някакав дефект
        или да затегне

        Коментар


        • #19
          До: Ремонт на Yamaha yz 250

          Няма страшно, никой не се е родил научен. Номерът е да погледнеш нещата под друг ъгъл.

          Задралото бутало много рядко е виновник. Много по-често е жертва. Изключително рядко се случва читаво бутало да даде фира. В огромен процент от случаите проблемът е другаде.

          Ето ти някои неща които при обикновен мотор могат да ти се разминат, но при кросовите двутактови не търпят импровизация, и при недоглеждане създават главоболие и портфейлоболие:

          - Мръсен/Сух/Съдран/Липсващ/Неуплътнен въздушен филтър. Филтъра трябва да се поддържа и да се сменя при нужда. В никакъв случай да не се мие с бензин, и никога да не се слага сух след пране, а да се пръска с филтърно масло. Трябва да се следи и уплътнението му към филтърната кутия. Пренебрегването на тези правила ти гарантира приятно надран цилиндър.

          - Свещ с неподходящо топлинно число. Троши двигател за норматив. Най-често с дупка в буталото от детонация на бензина.

          - Нерегулирана карбурация. Прекалено богатата смес зацапва свещта и образува нагар. Този нагар като се отложи по главата в някои случаи може да вдигне компресията поради намаляването на обема на горивната камера, от което почва да детонира бензина. Резултат - дупка в буталото.
          Прекалено бедната смес предизвиква прекомерно загряване на двигателя. Резултат - сигурно задиране.

          - Работа на водната помпа. Как върти, колко е зацапана, колко е ефикасна спрямо когато е била нова.

          - Засмукване на въздух - много важно, и много често срещан проблем при стари машини. Слагаш всичко ново, и въпреки всичко пак задира. Защо ли ? Защото двигателят смуче въздух от някъде, което обеднява сместа и става резултата от по-горе. Смученето на въздух най-често става от повторно използване на гарнитури и като цяло от лошо уплътнение цилиндър/картер, карбуратор/фланец, глава/цилиндър. Възможно е и от лошо напасване на картера, и въобще всякаков цепене на двигател по български (въоръжен с екзотичният инструмент тесла и с вълшебните слова "мамка ти") може да доведе до утечка на въздух. Винаги в рамките на възможното слагай нови гарнитури при отваряне на двигателя.

          - Сменяй поне сегментите като консуматив. Често. Не са чак толкова скъпи.

          С две думи - никога не сменяй бутало, биела или вал, без да знаеш предварително от какво са задрали старите. Иначе само наливаш пари в части без резултат.
          Последно редактирано от Goblin; 04-06-08, 00:04.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #20
            До: Ремонт на Yamaha yz 250

            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
            Няма страшно, никой не се е родил научен. Номерът е да погледнеш нещата под друг ъгъл.

            Задралото бутало много рядко е виновник. Много по-често е жертва. Изключително рядко се случва читаво бутало да даде фира. В огромен процент от случаите проблемът е другаде.

            Ето ти някои неща които при обикновен мотор могат да ти се разминат, но при кросовите двутактови не търпят импровизация, и при недоглеждане създават главоболие и портфейлоболие:

            - Мръсен/Сух/Съдран/Липсващ/Неуплътнен въздушен филтър. Филтъра трябва да се поддържа и да се сменя при нужда. В никакъв случай да не се мие с бензин, и никога да не се слага сух след пране, а да се пръска с филтърно масло. Трябва да се следи и уплътнението му към филтърната кутия. Пренебрегването на тези правила ти гарантира приятно надран цилиндър.

            - Свещ с неподходящо топлинно число. Троши двигател за норматив. Най-често с дупка в буталото от детонация на бензина.

            - Нерегулирана карбурация. Прекалено богатата смес зацапва свещта и образува нагар. Този нагар като се отложи по главата в някои случаи може да вдигне компресията поради намаляването на обема на горивната камера, от което почва да детонира бензина. Резултат - дупка в буталото.
            Прекалено бедната смес предизвиква прекомерно загряване на двигателя. Резултат - сигурно задиране.

            - Работа на водната помпа. Как върти, колко е зацапана, колко е ефикасна спрямо когато е била нова.

            - Засмукване на въздух - много важно, и много често срещан проблем при стари машини. Слагаш всичко ново, и въпреки всичко пак задира. Защо ли ? Защото двигателят смуче въздух от някъде, което обеднява сместа и става резултата от по-горе. Смученето на въздух най-често става от повторно използване на гарнитури и като цяло от лошо уплътнение цилиндър/картер, карбуратор/фланец, глава/цилиндър. Възможно е и от лошо напасване на картера, и въобще всякаков цепене на двигател по български (въоръжен с екзотичният инструмент тесла и с вълшебните слова "мамка ти") може да доведе до утечка на въздух. Винаги в рамките на възможното слагай нови гарнитури при отваряне на двигателя.

            - Сменяй поне сегментите като консуматив. Често. Не са чак толкова скъпи.

            С две думи - никога не сменяй бутало, биела или вал, без да знаеш предварително от какво са задрали старите. Иначе само наливаш пари в части без резултат.
            Е те тва маи трябва да се сложи в систематизирана информация.
            Aprilia RX 125=>KTM EXC 200=>VW Golf Mk3 TDI...
            Gas Gas EC 200

            Коментар


            • #21
              До: Ремонт на Yamaha yz 250

              Колеги,така и не разбрах къде да си направя мотора.Дайте моля ви номера на някои свестен майстор,който ще си свърши работата както трябва.

              Коментар


              • #22
                До: Ремонт на Yamaha yz 250

                Първоначално публикуван от mtsenov Преглед на мнение
                Колеги,така и не разбрах къде да си направя мотора.Дайте моля ви номера на някои свестен майстор,който ще си свърши работата както трябва.
                Митко от Троян е твоя човек.
                Телефона му е 0888971624
                Той е на ти с тези работи.

                Коментар


                • #23
                  До: Ремонт на Yamaha yz 250

                  Или пък Димитър от Харманли ... ако ти е по-близо
                  Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ремонт на Yamaha yz 250

                    В София някой знаели къде се правят тези неща.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ремонт на Yamaha yz 250

                      ???

                      Коментар


                      • #26
                        До: Ремонт на Yamaha yz 250

                        София
                        0888088999 - баланс на валове, шлайф, хонинг
                        Пича е точен

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X