Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Собствено мнение за система "АТАК"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Собствено мнение за система "АТАК"

    Смених цилиндъра на мотора с оригинален (беше с Полини) и нещата съвсем се промениха. Новият цилиндър няма допълнителни отвори на ауспуха и мотора започна да върви много по добре на ниски обороти. При достигане на обороти близки до максималните изведнъж двигателят си променя гласа и мотора рязко дърпа напред. Вероятно това е моментът на отварянето на клапата, който ми се губеше преди да сменя цилиндъра.

    Коментар


    • #17
      До: Собствено мнение за система "АТАК"

      Първоначално публикуван от motofen Преглед на мнение
      Смених цилиндъра на мотора с оригинален (беше с Полини) и нещата съвсем се промениха. Новият цилиндър няма допълнителни отвори на ауспуха и мотора започна да върви много по добре на ниски обороти. При достигане на обороти близки до максималните изведнъж двигателят си променя гласа и мотора рязко дърпа напред. Вероятно това е моментът на отварянето на клапата, който ми се губеше преди да сменя цилиндъра.
      Вероятно стария ти цилиндър не е бил в ред. Иначе и с него мотора трябваше да върви здраво.
      Все пак е добре да провериш на място със запален двигател системата дали работи. Вероятно иска малко "центровка"
      2010 CRF 250 R

      Коментар


      • #18
        До: Собствено мнение за система "АТАК"

        От скромните ми познания по темата,мога само да кажа,че при двутактовия двигател едно от решаващите неща за мощността е височината на изпускателния отвор.Колкото по-рано буталото отвори изпускатела толкова по-добре се изчиства камерата от изгорелите газове и от там повече място за прясната горивна смес и съответно идва и по-високата мощност.Проблемът обаче идва от това че когато изпускателния отвор е по-високо,двигателя не може да работи в низките и средни обороти.Решението е тази клапа.До средните обороти притваря изпускатела,за да може двигателя да се развърти,а то там на татък отваря прозореца нагоре и нещата стават по сериозни.При някой модели "Кавазаки" например,от двете страни на изпускателния прозорец има по-малки прозорчета,които са по-високи и клапите ги отварят и затварят,при други клапата действа на основния прозорец.
        Малко стана дълго,но дано да съм бил полезен.
        Та колега,принципно клапата на твоя мотор трябва да отвара при високите обороти.
        Успех

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X