искам да питам някои знаели колко пари струва ел.запалването на този модел,имам оферта за тъкъв с избило ел. за 1250 лева много ли са му парите на мотора и колко пари шеми излезе ремонта .Предишния собственик каза че ел. инсталацията е била от цз ..
 
		
							
						
					
 
		
							
						

 
							
						 После се държах за кола да ме тегли по околовръстното и накрая се напих, че щях да го засиля от Витоша на автопилот. Смених го при първа възможност. Е не се грижех много за него де...
 После се държах за кола да ме тегли по околовръстното и накрая се напих, че щях да го засиля от Витоша на автопилот. Смених го при първа възможност. Е не се грижех много за него де... Спомени,  еееех.
 Спомени,  еееех.
							
						 после ще има да ти треперят краката като лист в бурен есенен ден
 после ще има да ти треперят краката като лист в бурен есенен ден А сега по темата електронно ако се прави се прави само орегинално. А както всеки се досеща то е изключително скъпо. Проблема е дошъл от това че мотора е каран зимата и то не един сезон мит е на топъл двигател и се е образувал конденз при бобините. Затова е важно да знаеш, че като го караш зимата и го прибереш в гаража сваляй капака на електронното от време на време ще се убедиш, че наистина вътре се събира вода колкото и нереално да ти се струва
А сега по темата електронно ако се прави се прави само орегинално. А както всеки се досеща то е изключително скъпо. Проблема е дошъл от това че мотора е каран зимата и то не един сезон мит е на топъл двигател и се е образувал конденз при бобините. Затова е важно да знаеш, че като го караш зимата и го прибереш в гаража сваляй капака на електронното от време на време ще се убедиш, че наистина вътре се събира вода колкото и нереално да ти се струва Успех.
 Успех.
							
						 после ще има да ти треперят краката като лист в бурен есенен ден
 после ще има да ти треперят краката като лист в бурен есенен ден
 То това с урагана на име ЦРФ си е добра идея трябва да се сподели с братята американци ма трябва някои по мощен ураган та да си му отива името
 То това с урагана на име ЦРФ си е добра идея трябва да се сподели с братята американци ма трябва някои по мощен ураган та да си му отива името 
							
						 незнам каква 125-ца си карал ама този мотор хич не е за подценяване и несъм съгласен че 88,9% си го карал на макс. Ако този мотор го караш така ще си в първата 10-ка на европейския шампионат
 незнам каква 125-ца си карал ама този мотор хич не е за подценяване и несъм съгласен че 88,9% си го карал на макс. Ако този мотор го караш така ще си в първата 10-ка на европейския шампионат  Този мотор като влезе в оборот може да те уплаши както неможе и crf-a но ако говорим за 100% изрядни мотори. А пък кефа който прави е ненадминат, говоря за крос трасе, на ендуро е ясно че не е много удачен вариянт защото неможе да се кара в оборот където му идва силата.
 Този мотор като влезе в оборот може да те уплаши както неможе и crf-a но ако говорим за 100% изрядни мотори. А пък кефа който прави е ненадминат, говоря за крос трасе, на ендуро е ясно че не е много удачен вариянт защото неможе да се кара в оборот където му идва силата. незнам каква 125-ца си карал ама този мотор хич не е за подценяване и несъм съгласен че 88,9% си го карал на макс. Ако този мотор го караш така ще си в първата 10-ка на европейския шампионат
 незнам каква 125-ца си карал ама този мотор хич не е за подценяване и несъм съгласен че 88,9% си го карал на макс. Ако този мотор го караш така ще си в първата 10-ка на европейския шампионат  Този мотор като влезе в оборот може да те уплаши както неможе и crf-a но ако говорим за 100% изрядни мотори. А пък кефа който прави е ненадминат, говоря за крос трасе, на ендуро е ясно че не е много удачен вариянт защото неможе да се кара в оборот където му идва силата.
 Този мотор като влезе в оборот може да те уплаши както неможе и crf-a но ако говорим за 100% изрядни мотори. А пък кефа който прави е ненадминат, говоря за крос трасе, на ендуро е ясно че не е много удачен вариянт защото неможе да се кара в оборот където му идва силата. само ще ви кажа, че с CRF-a не ми се е налагало досега да припомпвам съединителя, пък в 125 си е направо стил на каране.Сериозно: относно 125 , както многократно съм заявявал из форума съм горд бивш инквизитор на YZ125'95 и CR125 '99 -злобен американски тунинг с подобни на трабантчевите ниски обороти и изцяло събрана мощ във високите. Смея да твърдя, че този мотор ми е донасял най-много удовлетворение в пистаро-кросистката ми кариера, като включвам и сегашния ми мотор. Не веднъж и в гората и на трасето, батковци от ранга на WR 450 са придобивали цвета на преките им японски конкуренти засрамени от пъргавината на малката злоба.
 само ще ви кажа, че с CRF-a не ми се е налагало досега да припомпвам съединителя, пък в 125 си е направо стил на каране.Сериозно: относно 125 , както многократно съм заявявал из форума съм горд бивш инквизитор на YZ125'95 и CR125 '99 -злобен американски тунинг с подобни на трабантчевите ниски обороти и изцяло събрана мощ във високите. Смея да твърдя, че този мотор ми е донасял най-много удовлетворение в пистаро-кросистката ми кариера, като включвам и сегашния ми мотор. Не веднъж и в гората и на трасето, батковци от ранга на WR 450 са придобивали цвета на преките им японски конкуренти засрамени от пъргавината на малката злоба. В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар