искам да питам някои знаели колко пари струва ел.запалването на този модел,имам оферта за тъкъв с избило ел. за 1250 лева много ли са му парите на мотора и колко пари шеми излезе ремонта .Предишния собственик каза че ел. инсталацията е била от цз ..
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
yamaha yz125
Свий
X
-
До: yamaha yz125
Ужас.Първоначално публикуван от shyfx Преглед на мнениеискам да питам някои знаели колко пари струва ел.запалването на този модел,имам оферта за тъкъв с избило ел. за 1250 лева много ли са му парите на мотора и колко пари шеми излезе ремонта .Предишния собственик каза че ел. инсталацията е била от цз ..

2010 CRF 250 R
-
До: yamaha yz125
Това какво приключение е... ще има да излизат изненади. Ще станеш монтьор, електриджия, бобслейист и отявлен член на технически дискусии във форума. Пропусни го. Събери си още малко пари за друг. Има време до лятото. Имах същия , ама май по-нова година и оригинално всичко и такива неща ми се случиха с него.... Едно от тях беше авария на Камен дел
После се държах за кола да ме тегли по околовръстното и накрая се напих, че щях да го засиля от Витоша на автопилот. Смених го при първа възможност. Е не се грижех много за него де...
А! ей го на аватара ми
Спомени, еееех.
Коментар
-
До: yamaha yz125
Да ама виж какъв фън доставя една 125 ица претенциозни са но пък нямат база за сравнение с останалите мотори развиваш ръчката докраи и не ти пука. Я я развий така на ЦРФа
после ще има да ти треперят краката като лист в бурен есенен ден
А сега по темата електронно ако се прави се прави само орегинално. А както всеки се досеща то е изключително скъпо. Проблема е дошъл от това че мотора е каран зимата и то не един сезон мит е на топъл двигател и се е образувал конденз при бобините. Затова е важно да знаеш, че като го караш зимата и го прибереш в гаража сваляй капака на електронното от време на време ще се убедиш, че наистина вътре се събира вода колкото и нереално да ти се струва
Успех.
KAWASAKI Let the good times roll
Коментар
-
До: yamaha yz125
Колега, моля ви, вашите съмнения относно ъгълът на гореспоменатата ръчка на мотоциклетът ми, най-меко казано ме обиждат. Държа да ви уведомя че приблизително 88,9% от активното й състояние тя пребивава в позиция "не може повече" и то на всички уместни за терена предавки. Оценявам поетичното чувство в сравненивто ви, но не приемам ни най-малко мястото си в него в ролята на треперещ лист, освен ако трептението не е предизвикано от въздушното течение на буреносен ораган с име ЦРФ, върху който шеметно се нося с вещина и тотален контрол.Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнениеДа ама виж какъв фън доставя една 125 ица претенциозни са но пък нямат база за сравнение с останалите мотори развиваш ръчката докраи и не ти пука. Я я развий така на ЦРФа
после ще има да ти треперят краката като лист в бурен есенен ден
Коментар
-
До: yamaha yz125
В никакъв случай не съм целял да поставя уменята ти под съмнение. Просто казвам че ЦРФа много върви и си е майсторлък да го държиш на ръчка без да се узовеш на марс
То това с урагана на име ЦРФ си е добра идея трябва да се сподели с братята американци ма трябва някои по мощен ураган та да си му отива името
KAWASAKI Let the good times roll
Коментар
-
До: yamaha yz125
Аааа Ясене деней така
незнам каква 125-ца си карал ама този мотор хич не е за подценяване и несъм съгласен че 88,9% си го карал на макс. Ако този мотор го караш така ще си в първата 10-ка на европейския шампионат
Този мотор като влезе в оборот може да те уплаши както неможе и crf-a но ако говорим за 100% изрядни мотори. А пък кефа който прави е ненадминат, говоря за крос трасе, на ендуро е ясно че не е много удачен вариянт защото неможе да се кара в оборот където му идва силата.
пак оср..хме тематаHusqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: yamaha yz125
Е тя темата е ясна, въпроса е човека да не си на..ре времето с тоя мъртвец.Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнениеАааа Ясене деней така
незнам каква 125-ца си карал ама този мотор хич не е за подценяване и несъм съгласен че 88,9% си го карал на макс. Ако този мотор го караш така ще си в първата 10-ка на европейския шампионат
Този мотор като влезе в оборот може да те уплаши както неможе и crf-a но ако говорим за 100% изрядни мотори. А пък кефа който прави е ненадминат, говоря за крос трасе, на ендуро е ясно че не е много удачен вариянт защото неможе да се кара в оборот където му идва силата.
пак оср..хме темата
По-горе, споменавайки 88,9% говорих за CRF-a ми- герой в темата " трудно пали и му падат оборотите". Бъзикам се, това с процентите винаги ми е било странно
само ще ви кажа, че с CRF-a не ми се е налагало досега да припомпвам съединителя, пък в 125 си е направо стил на каране.Сериозно: относно 125 , както многократно съм заявявал из форума съм горд бивш инквизитор на YZ125'95 и CR125 '99 -злобен американски тунинг с подобни на трабантчевите ниски обороти и изцяло събрана мощ във високите. Смея да твърдя, че този мотор ми е донасял най-много удовлетворение в пистаро-кросистката ми кариера, като включвам и сегашния ми мотор. Не веднъж и в гората и на трасето, батковци от ранга на WR 450 са придобивали цвета на преките им японски конкуренти засрамени от пъргавината на малката злоба.
И за да не разбърбичквам съвсем темата: Пич, мотора е ужасен. Вижда го и жена ми от другия край на хола без бинокъл.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар