Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Буталото ли е причината ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Буталото ли е причината ?

    Имам Yamaha DT 125 R 94г Проблема ми е че не ми хгаресва как върви и имам съмнения че нещо по двигателя не е в ред. Когато оставя мотара на не голям наклон на 1-ва и съм върху него тои малко по малко прескача и си върви, което ме навежда на мисълта че компресията е малка. Почти е невъзможно да се вдигне на задна а веднците са 17/55
    дори на съединител и пълна газ едвам се отлепя.

    Каква може да е причината за това ?

  • #2
    До: Буталото л ие причината ?

    Буталото,цилиндъра,сегментите абе я вземи му направи един ремонт,щом не ти харесва значе има нужда от нещо и това най- вероятно е ремонт.

    Коментар


    • #3
      До: Буталото л ие причината ?

      Сигурен ли си че си е с неговото бутало да не е пригаждано от нещо.Имах един такъв случай на хонда CR-M и бяха сложили бутало от CR и горивната камера се беше увеличила доста и пак така неискаше да варви тоя мотор и неискаше само като мине 7000 оборота малко по така тръгваше и пак не както трябва.Ако ти се играе свали главата и виж дали буталото ходи до горе.но мисля че 17 зъба за отпреде са множко но това е мое мнение.Все пак моторчето е 125.Ти може и да си със ситната стъпка тогава причината няма да е вав венците виж си буталото.Но за двутактов мотор (125cc) е нормално да тръгва на наклон колкото и да има компресия
      0888 074 049

      Коментар


      • #4
        До: Буталото л ие причината ?

        Благодаря и аз така съм решил, защото уж ме увериха,че му е направен ремонт, но все пак смятам че тярбва да върви по добре, не съм чул буталото да тропа все пак де. А да знаете от къде мога да намеря гарнитури за главата, защото ми се иска да ги имам преди да започна да свалям главата, тъи като гледам че са залепени с термо силикон и положително ще се скъсат.
        Веригата е 428-мица
        А и сега се сетих, цапа и свеща, а за нея съм сигурен че е правилната, защото я гледах по книжка и ми я докарваха, защото нямаше налична топлинното чисо мисля че беше 9

        Коментар


        • #5
          До: Буталото л ие причината ?

          Брат виж си настройките на карборатора Ако ти е много богата сместа е нормално мотора да не отпества и да цапа свещта. А и провери дали е чист да не е задръстен с гадости. Но най добре се консултирай с някой по разбиращ от карбове на 2т но не по интернет а наживо защото има неща които няма как да ти ги покаже
          Успех
          KAWASAKI Let the good times roll

          Коментар


          • #6
            До: Буталото л ие причината ?

            Отиди някаде да ти замерят копресията!
            Тя е сигурен показател дали е от двигателя или от карбуратора проблема
            NO PAIN NO GAME!
            Kawasaki KMX125 / Jeep Cherokee Sport 2.5i
            gsm:0887 52 67 55/0878 52 67 55

            Коментар


            • #7
              До: Буталото л ие причината ?

              Щом цапа свеща а казваш че е нова значи е от карбуратора.А свеща през зимата трябва да е NGK BR8ES,а лятото NGK BR9ES.
              Трябва да видиш и иглата на карбуратора на кое ниво е - те са 5 нива.И да се регулира въздуха.Пък и колкото и да го правиш никога няма да се изправя на задна без твоя помощ,защото тези моторчета са слабички.
              Димитър Тенев

              Коментар


              • #8
                До: Буталото л ие причината ?

                Първоначално публикуван от draid Преглед на мнение
                Имам Yamaha DT 125 R 94г Проблема ми е че не ми хгаресва как върви и имам съмнения че нещо по двигателя не е в ред. Когато оставя мотара на не голям наклон на 1-ва и съм върху него тои малко по малко прескача и си върви, което ме навежда на мисълта че компресията е малка. Почти е невъзможно да се вдигне на задна а веднците са 17/55
                дори на съединител и пълна газ едвам се отлепя.

                Каква може да е причината за това ?
                Карах една година DT125 96г. но не си спомням са какви пиньони беше, но ми се струва ,че колкото и да ти е износено буталото с тия пиньони трудно ще те изправи !!!!

                Коментар


                • #9
                  До: Буталото л ие причината ?

                  Това са оригиналните пиньони 17/55. Слагаш 15/57 и тогава ще се изправя .

                  Въздушния филтър ако е много мръсен,пак не върви мотора.Пък и резоната може да ти е пълен със сажди,а ватата на заглушителя-задръстена.. то има много неща,от които може да не върви.
                  Димитър Тенев

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X