Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Настройки на карбуратора при промяна на времето.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Жоро, щом караш с най-големите жигльори най-вероятната причина дето не ти е палил мотора е че сместа е била толко богата че не може да се възпламени (останала е все пак една крушка). Макар да е било студено времето, на по-високо въздуха си е по-рядък и съответно О2-то не е стигало.

    Не съм съгласен с Митков че на 4Т и на 250 2Т не им влияе толко нагласянето на сместта. Просто те са с по-голяма мощност и не се усеща толко колкото на 125-ките.

    При ниските температури през зимата двигателя става по-мощен Топлия въздух е вреден за мощността и за КПД-то на двигателя. Студения въздук както се спомена по-горе е по-плътен от топлия т.е. има повече О2. Като се нагласи сместа спрямо въздуха и готово. Мотора върви
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #17
      Има логика в това, което казваш (голямо търсене падна)
      WR-a дойде с три вида жигльори, май ще трябва да опитам и със средния тип. Плюс това сигурно ще му падне разхода, че сега гори по разходки 8, а на състезания над 10 ! То бива Power, ама чак толкоз.
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #18
        според мен не е искал да пали по скоро от студа
        пробва ли да му врътнеш газта два три пъти да пръсне бензин от помпата и тогаз да риташ
        1200м не са чак толкоз много

        моите приятели австрийци ходят на едни състезания в намибия които се провеждат на над 2000 метра надморска височина и ми казаха че там жигльори никой не пипал
        и вървели моторите
        ако е голям студ даже и да е много високо пак сместа ти идва бедна и за това не пали сигурно

        Коментар


        • #19
          Митков, ти от къде ги намираш тия крушки бе
          Я се разберете с Димитър, щото двете мнения са на двата полюса, а аз отивам да сменям масло.
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #20
            и аз имам същия проблем особено вечерта когато температурите паднат под 0 . ритам и не пали, дърпам всмукача ритам 1-2 пъти и пали, пускам всмукача и понякога гасне, но понякога не
            SUBARU OUTBACK I 2.5 AT

            Коментар


            • #21
              ти имаши DT нали
              като му дръпнеш смукача ритни го няколко пъти като същевременно не му включваш запалването
              след това включи тоците и пак на смукач го сритай
              а най добре и де вдигнеш с една степен иглете
              и да завиеш малко винта за въздуха

              Коментар


              • #22
                До: Настройки на карбуратора при промяна на времето.

                А къде се намира това винтче за въздуха на ВР450-2007?
                http://www.stairwaytoglory.com/en/

                Коментар


                • #23
                  До: Настройки на карбуратора при промяна на времето.

                  Вси4ки тук които пишете за настроики на карбуратори и тн...што не вземете да спрете, всеки които кара мотора си редовно и го усешта ,може сам даси нагласи според на4ина му на каране,или стилатму,ако така ме разбирате,но идеята ми за тази тема.НЕговорете за настроики на мотор,за6тото 99,9%,от вси4ки мотористи,които присаствате тук си нямате на идея какво е двигател и работатаму,а за настроики олеле.Няма кои да откреьхне дори састезателитени.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Настройки на карбуратора при промяна на времето.

                    Първоначално публикуван от Turista Преглед на мнение
                    Вси4ки тук които пишете за настроики на карбуратори и тн...што не вземете да спрете, всеки които кара мотора си редовно и го усешта ,може сам даси нагласи според на4ина му на каране,или стилатму,ако така ме разбирате,но идеята ми за тази тема.НЕговорете за настроики на мотор,за6тото 99,9%,от вси4ки мотористи,които присаствате тук си нямате на идея какво е двигател и работатаму,а за настроики олеле.Няма кои да откреьхне дори састезателитени.

                    Че вземи да ги открехнеш поне малко,та да видят и те бял ден!!!
                    http://www.stairwaytoglory.com/en/

                    Коментар


                    • #25
                      До: Настройки на карбуратора при промяна на времето.

                      Първоначално публикуван от Turista Преглед на мнение
                      Вси4ки тук които пишете за настроики на карбуратори и тн...што не вземете да спрете, всеки които кара мотора си редовно и го усешта ,може сам даси нагласи според на4ина му на каране,или стилатму,ако така ме разбирате,но идеята ми за тази тема.НЕговорете за настроики на мотор,за6тото 99,9%,от вси4ки мотористи,които присаствате тук си нямате на идея какво е двигател и работатаму,а за настроики олеле.Няма кои да откреьхне дори састезателитени.
                      Колега ти виждам си много компетентен, сигурно колкото и правописа ти
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • #26
                        До: Настройки на карбуратора при промяна на времето.

                        Първоначално публикуван от Turista Преглед на мнение
                        Вси4ки тук които пишете за настроики на карбуратори и тн...што не вземете да спрете, всеки които кара мотора си редовно и го усешта ,може сам даси нагласи според на4ина му на каране,или стилатму,ако така ме разбирате,но идеята ми за тази тема.НЕговорете за настроики на мотор,за6тото 99,9%,от вси4ки мотористи,които присаствате тук си нямате на идея какво е двигател и работатаму,а за настроики олеле.Няма кои да откреьхне дори састезателитени.
                        Малко верно като турист ще минеш през този форум май
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #27
                          До: Настройки на карбуратора при промяна на времето.

                          Влезе и изчезна!!!
                          http://www.stairwaytoglory.com/en/

                          Коментар


                          • #28
                            До: Настройки на карбуратора при промяна на времето.

                            за 1кг въздух трябва да изгаря 1кг гориво, тогава имаме въздушно съотношение алфа равно на 1-ца или това е богата горивна смес. Съвременните ДВГработят със алфа= 0,68-0,85 това е бедна горивна смес която се компенсира със по високата компресия и по високооктановото гориво.При температури около 0 градуса въздушното съотношение алфа трябва да е от 1-1,25 или доста по богата горивна смес, поне до достигане на работната температура на двигателя.Има и зависимости м-у температурата на въздуха постъпващ в горивната камера ама друг път.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Настройки на карбуратора при промяна на времето.

                              Първоначално публикуван от yakim Преглед на мнение
                              за 1кг въздух трябва да изгаря 1кг гориво
                              Ти да не бъркаш цимент едно към едно с тея килограми. Идеалната горивна смес се състои от една част бензин и четиринадесет части въздух.
                              Стефан Дянков

                              Коментар


                              • #30
                                До: Настройки на карбуратора при промяна на времето.

                                Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
                                Ти да не бъркаш цимент едно към едно с тея килограми. Идеалната горивна смес се състои от една част бензин и четиринадесет части въздух.
                                Ти говориш за обемни части 1:14

                                Другият колега говори за маса/тежест/ - 1:1 ама как се претегля въздуха?

                                В обемни части е най-доброто съотношение. Но това 1:14 е горе-долу за морското равнище и малко в +
                                А на височини особено от 2500м нагоре обемното съотношение трябва да нарастне щото кислорода се разрежда и сместа обеднява - 1: ? ... ама с колко нараства незнам, до сега не съм намирал инфо по въпроса...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X