Жоро, щом караш с най-големите жигльори най-вероятната причина дето не ти е палил мотора е че сместа е била толко богата че не може да се възпламени
(останала е все пак една крушка). Макар да е било студено времето, на по-високо въздуха си е по-рядък и съответно О2-то не е стигало.
Не съм съгласен с Митков че на 4Т и на 250 2Т не им влияе толко нагласянето на сместта. Просто те са с по-голяма мощност и не се усеща толко колкото на 125-ките.
При ниските температури през зимата двигателя става по-мощен
Топлия въздух е вреден за мощността и за КПД-то на двигателя. Студения въздук както се спомена по-горе е по-плътен от топлия т.е. има повече О2. Като се нагласи сместа спрямо въздуха и готово. Мотора върви

Не съм съгласен с Митков че на 4Т и на 250 2Т не им влияе толко нагласянето на сместта. Просто те са с по-голяма мощност и не се усеща толко колкото на 125-ките.
При ниските температури през зимата двигателя става по-мощен


Коментар