Здравейте пак съм аз на някой може да му писна но няма как трябва да започнеш от някаде , проблема започна след като зглобих мотора като пусна бензина от кранчето карбуратора течеше от всякаде, добре това го оправих една гумичка беше заминала, както и да е. На другия ден отивам да карам паля го на смукач да загрее малко всичко беше точно, свалих смукача държеше ниски 2-3 мин и угасна запалих го отново без усилия и тръгнах да карам и няма и след 10 метра огасна и при първото ритане пак пали минавам 10-15 метра и предърпва и гасне и така постоянно. Свалих карба почистих всяко възможно място, всяко каналче казаха ми да дигна иглата с едно деление (да пуска повече бенз защото може да не му стигало) , но пак същият проблем, и се чудя какво може да е станало при положение че предния ден беше наред.
 , проблема започна след като зглобих мотора като пусна бензина от кранчето карбуратора течеше от всякаде, добре това го оправих една гумичка беше заминала, както и да е. На другия ден отивам да карам паля го на смукач да загрее малко всичко беше точно, свалих смукача държеше ниски 2-3 мин и угасна запалих го отново без усилия и тръгнах да карам и няма и след 10 метра огасна и при първото ритане пак пали минавам 10-15 метра и предърпва и гасне и така постоянно. Свалих карба почистих всяко възможно място, всяко каналче казаха ми да дигна иглата с едно деление (да пуска повече бенз защото може да не му стигало) , но пак същият проблем, и се чудя какво може да е станало при положение че предния ден беше наред. Ако някой е имал този проблем или знае как може да се реши ще съм много благодарен!
 Ако някой е имал този проблем или знае как може да се реши ще съм много благодарен!
							
						
					 , проблема започна след като зглобих мотора като пусна бензина от кранчето карбуратора течеше от всякаде, добре това го оправих една гумичка беше заминала, както и да е. На другия ден отивам да карам паля го на смукач да загрее малко всичко беше точно, свалих смукача държеше ниски 2-3 мин и угасна запалих го отново без усилия и тръгнах да карам и няма и след 10 метра огасна и при първото ритане пак пали минавам 10-15 метра и предърпва и гасне и така постоянно. Свалих карба почистих всяко възможно място, всяко каналче казаха ми да дигна иглата с едно деление (да пуска повече бенз защото може да не му стигало) , но пак същият проблем, и се чудя какво може да е станало при положение че предния ден беше наред.
 , проблема започна след като зглобих мотора като пусна бензина от кранчето карбуратора течеше от всякаде, добре това го оправих една гумичка беше заминала, както и да е. На другия ден отивам да карам паля го на смукач да загрее малко всичко беше точно, свалих смукача държеше ниски 2-3 мин и угасна запалих го отново без усилия и тръгнах да карам и няма и след 10 метра огасна и при първото ритане пак пали минавам 10-15 метра и предърпва и гасне и така постоянно. Свалих карба почистих всяко възможно място, всяко каналче казаха ми да дигна иглата с едно деление (да пуска повече бенз защото може да не му стигало) , но пак същият проблем, и се чудя какво може да е станало при положение че предния ден беше наред. Ако някой е имал този проблем или знае как може да се реши ще съм много благодарен!
 Ако някой е имал този проблем или знае как може да се реши ще съм много благодарен!
							
						
 Гасне при каране.
									
									
									Гасне при каране.
								

 
							
						
 .  По темата проблема беше открит след много часове в чудене и търсене от къде идва се оказа че се е получил воден удар- О пръстените на главата единият от тях се е смачкал и цапа свеща с антифриз и така мотора гасне след форсиране. Ако някой има такъв проблем и си мисли че е от карба или нещо друго за най-сигурно  да свали ауспуха ако в кривката след цилиндъра се е събрала вода проблема ви е ясен.
 .  По темата проблема беше открит след много часове в чудене и търсене от къде идва се оказа че се е получил воден удар- О пръстените на главата единият от тях се е смачкал и цапа свеща с антифриз и така мотора гасне след форсиране. Ако някой има такъв проблем и си мисли че е от карба или нещо друго за най-сигурно  да свали ауспуха ако в кривката след цилиндъра се е събрала вода проблема ви е ясен. 
Коментар