Обява

Свий
Няма добавени обяви.

etz 251

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • etz 251

    Колеги искам да попитам какво масло бихте ми препоръчали за ЕТЗ 251.Икакво ще кажете дали хидравличното става.

  • #2
    Re: etz 251

    Става да си допълниш амортресьора...

    Коментар


    • #3
      От: etz 251

      Първоначално публикуван от bigman3 Преглед на мнение
      Колеги искам да попитам какво масло бихте ми препоръчали за ЕТЗ 251.Икакво ще кажете дали хидравличното става.
      За къде ???

      Коментар


      • #4
        От: etz 251

        Извинявам се.За скоростите.

        Коментар


        • #5
          От: etz 251

          Първоначално публикуван от bigman3 Преглед на мнение
          Извинявам се.За скоростите.
          Улита 90 ЕП...както и много други.

          Коментар


          • #6
            От: etz 251

            Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнение
            Улита 90 ЕП...както и много други.
            Не, не става с Улита, съединителя буксува. Употреблението на какво да е двигателно масло, без антифрикционни вложки е отговора.
            Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

            0034 605 82 41 87, 0897 34 28 58

            Коментар


            • #7
              От: etz 251

              Първоначално публикуван от Тодоров009 (Войводата) Преглед на мнение
              Не, не става с Улита, съединителя буксува. Употреблението на какво да е двигателно масло, без антифрикционни вложки е отговора.
              Така да бъде.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #8
                От: etz 251

                Е? Пише редукторно или моторно масло, а Улита 90 ЕП е трансмисионно, при това доста тежко.
                Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

                0034 605 82 41 87, 0897 34 28 58

                Коментар


                • #9
                  От: etz 251

                  Ето ти няколко предложения ,които пасват идеално на МЗ ЕТЗ, за скоростите. Аз лично налях 900 милилитра Аgip 10 W40 на моето ЕТЗ 250. Скоростите и съединителя работят идеално.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100963.jpg
Прегледи:1
Размер:63.0 КБ
ID:5713729Натиснете снимката за да я уголемите

Име:AGIP1710.jpg
Прегледи:1
Размер:24.4 КБ
ID:5713730Натиснете снимката за да я уголемите

Име:AGIP1710.jpg
Прегледи:1
Размер:24.4 КБ
ID:5713730Натиснете снимката за да я уголемите

Име:motul-5000-4t-semi-synthetic-4-stroke-motorcycle-bike-engine-oil-10w-40-buy-4-litres-get-an-extr.jpg
Прегледи:1
Размер:101.6 КБ
ID:5713731
                  Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                  Коментар


                  • #10
                    От: etz 251

                    Първоначално публикуван от Тодоров009 (Войводата) Преглед на мнение
                    Не, не става с Улита, съединителя буксува. Употреблението на какво да е двигателно масло, без антифрикционни вложки е отговора.
                    В периода 1991-1995 съм имал десетки видове мз-ти ( етз 150 и 251 ) , с над 100 000 навъртяни километри . Масло освен улита ер 90 не съм ползвал ( то и нямаше друг модел трансмисионно масло по бензиностанциите тогава ) и проблем със съединителите никога не съм имал - нито не отделяне , а още по-малко боксуване . Още помня бялата бутилка с червената капачка на Плама - Плевен .

                    Коментар


                    • #11
                      От: etz 251

                      Първоначално публикуван от Тодоров009 (Войводата) Преглед на мнение
                      Е? Пише редукторно или моторно масло, а Улита 90 ЕП е трансмисионно, при това доста тежко.
                      Няколко ЕТЗ-а съм имал навремето и всичко е карано с ЕП90. Буксуване на съединителя никога не е имало ,но поради гъстотата на маслото първото включване на скорост е съпроводено с леко "скачане" или дърпане. След като загрееше изключваше на неутрална при спряло положение без проблем.
                      Силата е нищо без контрол.

                      Коментар


                      • #12
                        От: etz 251

                        От трансмисионно масло съединителя не боксува , но се чупят дисковете , защото залепват един към друг , зъбните колела на скоростите също страдат. Но това се случва при японските мотори , при МЗ-то , дисковете са по-различни и понасят трансмисионно масло , но аз бих ползвал само двигателно масло или такова за мотоциклетни скоростни кутии.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #13
                          От: etz 251

                          Преди и малко след 1990 ползвахме М10Д и Палма, а сега има много и човек се чуди какво да сложи. Като знаеш спецификата на мотора, можеш да си избереш качествено масло на добра цена. А ако маслото е тънко, на истина съединителя ще стрда.

                          Коментар


                          • #14
                            От: etz 251

                            Объркване идва от факта че преди 20 години маслата технологично бяха на друго ниво и на практика ползването на каквото и да е масло не създаваше никакви проблеми!А всъщност проблема е единствено с приплъзването. Съвременните масла са с много добавки които предизвикват буксуване при мокрия съединител,поради което е силно препоръчително да се налива масло предназначено за тази цел, маслата до GL4 покриват норматива , нагоре е рисковано. До това съм стигнал по трудния начин
                            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                            Коментар


                            • #15
                              От: etz 251

                              До 2004 г. карах ETZ150 с ЕР90 отначало, после с кастрол ЕР80. 10 години, 65000км. лично от мене навъртени, поне половината по тежки планински терени, смених веднъж бакелитовите дискове, веднъж полумесеца и пружината на манивелата, а всичко останало в скоростната кутия ми беше като ново и работеше безупречно.
                              "Do not correct a fool, for he will hate you;
                              Correct a wise man, for he will appreciate you."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X