Здравейте колеги, днес реших да сваля двигателя на моето кавазаки кх 250 за да ремонтирам скоростния лост (беше заваряван преди това и хлопаше, таа заварих го пак на първо време, защото това май ще се откаже най-малкият ми проблем за сега).
Таа снимах буталото и цилиндъра през изпускателния отвор мисля, че цилиндъра е надран. Прилагам снимки дано се вижда достатъчно за да ми кажете дали съм прав. И още нещо дали е възможно по снимките да се каже дали цилиндъра е никасил или е с риза?
http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585320
Следващия ми въпрос е свързан с клапата (ако ката се казва) , която се намира на изпускателния отвор. Та клапата трябва ли да се отваря и затваря със някакъв механизъм, защото при мен като я погледнах както е на мотора беше пусната, а като свалих двигателя и го сложих легнал на 1 страна и пак снимах клапата се беше прибрала това нормално ли е ? Ето снимки и на нея:
http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585346 така изглежда като двигателя е сложен на мотора.
А така: http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585323 изглежда така когаот двигателя е в легнало положение.
Третия ми въпрос е свързан със клапата(или клапите, не знам как точно се казват) на всмукателния отвор, снимал съм клапата. Та има разлика между единия и другия край на клапата от едната страна двете платна (така ги наричам) са по принближени от колкото в другия край, това нормално ли е ?
Ето снимки:
http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585391 има още снимки по-напред в албума.
Четвъртия въпрос ми е свързан със картера, забелязах, че в задната страна на картера (където се хваща задния шарнир) е лепено с лепило (течен метал мисля), тоест вероятно е пукнат дали, залепеното изглежда добре направено. Според вас дали мога да ползвам мотора така или трябва да си търся нов картер? Ето снимки: http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585342 има и едно място, което е заварявано и него съм снимал.
Благодаря предварително на всички отзовали се. Снимките ги давам като линкове, защото има някакъв проблем като се опитам да ги кача директно във форума и не стана работата.
Таа снимах буталото и цилиндъра през изпускателния отвор мисля, че цилиндъра е надран. Прилагам снимки дано се вижда достатъчно за да ми кажете дали съм прав. И още нещо дали е възможно по снимките да се каже дали цилиндъра е никасил или е с риза?
http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585320
Следващия ми въпрос е свързан с клапата (ако ката се казва) , която се намира на изпускателния отвор. Та клапата трябва ли да се отваря и затваря със някакъв механизъм, защото при мен като я погледнах както е на мотора беше пусната, а като свалих двигателя и го сложих легнал на 1 страна и пак снимах клапата се беше прибрала това нормално ли е ? Ето снимки и на нея:
http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585346 така изглежда като двигателя е сложен на мотора.
А така: http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585323 изглежда така когаот двигателя е в легнало положение.
Третия ми въпрос е свързан със клапата(или клапите, не знам как точно се казват) на всмукателния отвор, снимал съм клапата. Та има разлика между единия и другия край на клапата от едната страна двете платна (така ги наричам) са по принближени от колкото в другия край, това нормално ли е ?
Ето снимки:
http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585391 има още снимки по-напред в албума.
Четвъртия въпрос ми е свързан със картера, забелязах, че в задната страна на картера (където се хваща задния шарнир) е лепено с лепило (течен метал мисля), тоест вероятно е пукнат дали, залепеното изглежда добре направено. Според вас дали мога да ползвам мотора така или трябва да си търся нов картер? Ето снимки: http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585342 има и едно място, което е заварявано и него съм снимал.
Благодаря предварително на всички отзовали се. Снимките ги давам като линкове, защото има някакъв проблем като се опитам да ги кача директно във форума и не стана работата.
Коментар