Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с kawasaki kx 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблеми с kawasaki kx 250

    Здравейте колеги, днес реших да сваля двигателя на моето кавазаки кх 250 за да ремонтирам скоростния лост (беше заваряван преди това и хлопаше, таа заварих го пак на първо време, защото това май ще се откаже най-малкият ми проблем за сега).

    Таа снимах буталото и цилиндъра през изпускателния отвор мисля, че цилиндъра е надран. Прилагам снимки дано се вижда достатъчно за да ми кажете дали съм прав. И още нещо дали е възможно по снимките да се каже дали цилиндъра е никасил или е с риза?
    http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585320

    Следващия ми въпрос е свързан с клапата (ако ката се казва) , която се намира на изпускателния отвор. Та клапата трябва ли да се отваря и затваря със някакъв механизъм, защото при мен като я погледнах както е на мотора беше пусната, а като свалих двигателя и го сложих легнал на 1 страна и пак снимах клапата се беше прибрала това нормално ли е ? Ето снимки и на нея:
    http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585346 така изглежда като двигателя е сложен на мотора.
    А така: http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585323 изглежда така когаот двигателя е в легнало положение.

    Третия ми въпрос е свързан със клапата(или клапите, не знам как точно се казват) на всмукателния отвор, снимал съм клапата. Та има разлика между единия и другия край на клапата от едната страна двете платна (така ги наричам) са по принближени от колкото в другия край, това нормално ли е ?
    Ето снимки:
    http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585391 има още снимки по-напред в албума.

    Четвъртия въпрос ми е свързан със картера, забелязах, че в задната страна на картера (където се хваща задния шарнир) е лепено с лепило (течен метал мисля), тоест вероятно е пукнат дали, залепеното изглежда добре направено. Според вас дали мога да ползвам мотора така или трябва да си търся нов картер? Ето снимки: http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585342 има и едно място, което е заварявано и него съм снимал.

    Благодаря предварително на всички отзовали се. Снимките ги давам като линкове, защото има някакъв проблем като се опитам да ги кача директно във форума и не стана работата.

  • #2
    От: Проблеми с kawasaki kx 250

    Мотора ти е с риза - вижда се хубаво от страната на карбуратора, изпускателните клапи са разкачени и най-вероятно липсва рейката която ги задвижва и свързва, или с една дума не работят по предназначение.
    Силата е нищо без контрол.

    Коментар


    • #3
      От: Проблеми с kawasaki kx 250

      Ясно, а дали е надран цилиндъра при един от всмукателните отвори нагоре към цилиндъра сякаш има надрано и то доста. А относно клапата къде теябва да е тая рейка? Благодаря за отговорите.

      Коментар


      • #4
        От: Проблеми с kawasaki kx 250

        Не знам коя година е мотора ти ,но в общи линии на Кавите системата е такава. Често се чупят зъби поради нередовно почистване на механизма.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:valves-kx-250-de-2002.jpg
Прегледи:1
Размер:28.4 КБ
ID:5702295
        Силата е нищо без контрол.

        Коментар


        • #5
          От: Проблеми с kawasaki kx 250

          Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
          Не знам коя година е мотора ти ,но в общи линии на Кавите системата е такава. Често се чупят зъби поради нередовно почистване на механизма.
          [ATTACH=CONFIG]851179[/ATTACH]
          Мотора ми е 91 година май, трябва да видя номера на двигателя. А тази клапа е прибрана когато мотора е във високи обороти нали ? От дясната страна на двигателя където е водната помпа над нея има едно капаче, то не е ли за тази клапа? И трябва ли да разглобявам цилиндър/скоростна кутия за да видя коя част от системата липсва ?

          Коментар


          • #6
            От: Проблеми с kawasaki kx 250

            Обикновено при Кавасаки за да се направи ревизия и почистване на механизъма по задвижване на клапите, се сваля главата. Същото важи и при зацепването на рейката с клапите - има белези за зацепване, за да работят коректно. Клапите стоят в затворено положение до към 5500об/мин и след това започват плавно да отворят.
            Силата е нищо без контрол.

            Коментар


            • #7
              От: Проблеми с kawasaki kx 250

              Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
              Обикновено при Кавасаки за да се направи ревизия и почистване на механизъма по задвижване на клапите, се сваля главата. Същото важи и при зацепването на рейката с клапите - има белези за зацепване, за да работят коректно. Клапите стоят в затворено положение до към 5500об/мин и след това започват плавно да отворят.
              Значи трябва да сваля главата и да видя, според теб най-вероятно ми липсва рейката нали така? Ако сваля главата, трябва ли да сменям гарнитурата и след това ?
              И под затворено положение какво имаш в предвид тоест затворени са както е на първата снимка, което сложих за клапите или като на втората снимка ?

              Коментар


              • #8
                От: Проблеми с kawasaki kx 250

                Първоначално публикуван от basko3 Преглед на мнение
                Значи трябва да сваля главата и да видя, според теб най-вероятно ми липсва рейката нали така? Ако сваля главата, трябва ли да сменям гарнитурата и след това ?
                И под затворено положение какво имаш в предвид тоест затворени са както е на първата снимка, което сложих за клапите или като на втората снимка ?
                Затворени са тогава когато испускателния отвор е по малък.
                0888 074 049

                Коментар


                • #9
                  От: Проблеми с kawasaki kx 250

                  Първоначално публикуван от Наско Петков Преглед на мнение
                  Затворени са тогава когато испускателния отвор е по малък.
                  Ахам разбрах, благодаря. А според вас самата клапа дали е за смяна или трябва да я сваля и да направя по-подробни снимки?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблеми с kawasaki kx 250

                    Колеги, закарах двигателя на майстор. Оказа се, че цилиндъра е леко надран и можело да се кара според майстора (според мен едва ли е много добра идея), а буталото било спукано. Сега въпроса който имам към вас е - възможно ли е клапата да се задвижва от центробежните сили (говоря за изпускателната клапа), защото майстора ми каза, че нямало проблем с нея и се задвижвала от центробеежните сили???

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X