Re: Всико за (2001) KTM SX 250 в гората
Разглеждах си аз мануала онзи ден и айде ново 20.
Гледам аз как се прави запалването и белезите на статора/двигателя и се оказа че въпреки че го направих на левия белез, който леко се разминаваше, май трябва да е на десния.
Пише че всички модели трябва да съвпадат с левия белез, освен тези с запалване 2К-4, но като разгледах техническите спецификации на моделите излиза че само моя(SX 250 2001г.) е с това запалване. 2К-4 е като на другите SX-ове, но има ток за електромагнитния клапан на карборатора, който отваря при високи обороти и пуска повече бензин(пуска нитрото един вид).
И те така, до сега съм бил с "грешно" предварение.
Десния белег е на 2-3мм от сегашното положение и ми е чудно как двигателя си работи нормално(за мен де).
На "правилното" положение, би трябвало да има повече предварение, което по това което четох дава повече сила в ниските и средните, а закъснението във високите.
Другата седмица като съм при мотора ще я видим тая работа...ще има ли разлика и каква ще е.
Разглеждах си аз мануала онзи ден и айде ново 20.
Гледам аз как се прави запалването и белезите на статора/двигателя и се оказа че въпреки че го направих на левия белез, който леко се разминаваше, май трябва да е на десния.
Пише че всички модели трябва да съвпадат с левия белез, освен тези с запалване 2К-4, но като разгледах техническите спецификации на моделите излиза че само моя(SX 250 2001г.) е с това запалване. 2К-4 е като на другите SX-ове, но има ток за електромагнитния клапан на карборатора, който отваря при високи обороти и пуска повече бензин(пуска нитрото един вид).
И те така, до сега съм бил с "грешно" предварение.
Десния белег е на 2-3мм от сегашното положение и ми е чудно как двигателя си работи нормално(за мен де).
На "правилното" положение, би трябвало да има повече предварение, което по това което четох дава повече сила в ниските и средните, а закъснението във високите.
Другата седмица като съм при мотора ще я видим тая работа...ще има ли разлика и каква ще е.
Коментар