Здравейте!!! от няколко дена имам симсон и не знам как да разбера кога трябва да сменя скороста на симсона и колко двутаково масло да сложа на един литър бензин имам приятел които кара симсон но като го питам той ми каза да се разкарам заради това питам!!! благодаря за отговорите (ако има такива) предварително
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Учение на Симсон
Свий
X
-
От: Учение на Симсон
Първоначално публикуван от danail_3 Преглед на мнениеБахти приятеля имаш! Продай симсон-а и си земи скутер........
Коментар
-
От: Учение на Симсон
Първоначално публикуван от stavrov Преглед на мнениеЗдравейте!!! от няколко дена имам симсон и не знам как да разбера кога трябва да сменя скороста на симсона и колко двутаково масло да сложа на един литър бензин имам приятел които кара симсон но като го питам той ми каза да се разкарам заради това питам!!! благодаря за отговорите (ако има такива) предварително
Някои хора сипват двуактово масло за резачки, защото е бездимно, т.е. няма пушек. Но тези масла са за много високооборотни двигатели и не са подходящи за тези стари машини.
Относно смяната на скоростите - еми на усет, по звука на двигателя и тягата. Симсона няма оборотомер. Горе долу - при ускорение превишаваш немного нормалните обороти и включваш на по-висока предавка. При намаляване на скоростта - падаш под нормалните обороти и превключваш на по-долна предавка. На стръмен баир мотора започва да губи сам мощност, дори и да му даваш газ. Тогава пак включваш да по-долна предавка.
Карай разумно и ще се научиш.Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
От: Учение на Симсон
Първоначално публикуван от tiramisu Преглед на мнениеКаква е причината маслото за високооборотни резачки да не е подходящо за Симсон?На нас клиренс ни трябва , не скорост
Коментар
-
От: Учение на Симсон
Аз преди 7-8 години си продадох MZ-та. Но тогава имаше тема във форум мото-зона, точно за тези стари двутактови мотори и маслото им. Симсона не знам дали може да вдигне 6000 оборота, а нормално работи на 2-3-4000 об/мин. Докато резачките работят нормално на 12-15000 об/мин. Съответно маслата са различни, заради различните режими на работа и различното натоварване.
Горе-долу го сравнявам като да сипеш 15W40 на Москвич, или да му сипеш 5W30. Ясно че второто масло е с много по-добри характеристики, но си е направено за съвсем друг вид двигатели.Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
От: Учение на Симсон
Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение... Докато резачките работят нормално на 12-15000 об/мин. Съответно маслата са различни, заради различните режими на работа и различното натоварване...
Във всички останали случаи всякакво качествено двутактово масло (освен евентуално масло за бензинови резачки и за сенокосачки) ще дойде на симсоняка като на прасе - черен хайвер. Ще си го изяде с кеф, и няма да му навреди, просто сметката няма да се връзва.
За маслото на москвича - второто масло не е с по-добри характеристики, просто с различни характеристики. Вискозитета е само част от общата картина. Един от малкото случаи в които вискозитета може да е показател за качеството на маслото е когато диапазона между вискозитета при студено и горещо състояние е много тесен - примерно състезателни масла 0w10. Там малката разлика между първата и втората цифра е показател че маслото е достатъчно качествено за да запази характеристиките си в този тесен диапазон без да ги изгуби с покачване на температурата.Последно редактирано от Goblin; 28-07-15, 17:42.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
От: Учение на Симсон
Първоначално публикуван от rdlegy Преглед на мнениеНе продавай нищо. Наливай по 30 грама двутактово масло и потърси някой да те научи.Honda CRF 250 X
Touareg 3.0 TDI
Коментар
-
От: Учение на Симсон
Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение40 грама масло на литър бензин ...а скоростите при нужда . като не може на 3 слагаш 2 ...после 1 ....
Коментар
-
От: Учение на Симсон
Слага се толкова масло, колкото е предвидил производителя на...мотоциклета.
Общо може да се раздели така: двигател с втулка в горната шийка - 25:1, двигател с иглен лагер - до 50:1. Симсона е от вторите.
Аз препоръчвам полусинтетиката на Приста: не пуши, не трупа нагар и смазва добре, двигателя ми няма износване за 10000км. Не е Симсон, но е по-дърта машина.
Коментар
-
От: Учение на Симсон
Пиша по спомени и хич не ми се спори. На времето първия ми нов мотор ЧЗ 350 - при разработка 30гр/л , после при скорости над 120км/ч -45гр/л . Е да ама не , тръгвам си от морето , разработката вече е минала и ще карам бързо . Слагам по 45гр и мотора загина геройски -до 3-та що годе върви на 4-та не може да откине. Едвам се добрах до Айтос и допълних само бензин та вече се караше . Не знам как съм го карал но до София стигнах с два резервоара бензин.
Коментар
-
От: Учение на Симсон
Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнениеСлага се толкова масло, колкото е предвидил производителя на...мотоциклета.. 25:1, 50:1. Аз препоръчвам полусинтетиката на Приста: не пуши, не трупа нагар и смазва добре...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар