Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Учение на Симсон

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Учение на Симсон

    Здравейте!!! от няколко дена имам симсон и не знам как да разбера кога трябва да сменя скороста на симсона и колко двутаково масло да сложа на един литър бензин имам приятел които кара симсон но като го питам той ми каза да се разкарам заради това питам!!! благодаря за отговорите (ако има такива) предварително

  • #2
    От: Учение на Симсон

    40 грама масло на литър бензин ...а скоростите при нужда . като не може на 3 слагаш 2 ...после 1 ....
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • #3
      От: Учение на Симсон

      Бахти приятеля имаш ! Продай симсон-а и си земи скутер, ма такъв с автоматични скорости и система дето си дозира сама маслото за двигателя.
      Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

      Коментар


      • #4
        От: Учение на Симсон

        Не продавай нищо. Наливай по 30 грама двутактово масло и потърси някой да те научи.

        Коментар


        • #5
          От: Учение на Симсон

          Първоначално публикуван от danail_3 Преглед на мнение
          Бахти приятеля имаш ! Продай симсон-а и си земи скутер........
          Да, скутера е по-съвременен, сам меша маслото, не сменяш скорости и всичко свършва до тук когато стигнеш за смяна на съединител, освен ако не си го купил чисто нов. От друга страна на симсона ти му слагаш дозата масло в бензина, сменяш скорости, а с парите които ще дадеш за съединител на скутера, му правиш основен ремонт. Иначе скоростите се сменят една след друга, не става като на автомобилите от пета направо да освободиш от скорост, трябва да ги минеш по ред - 3,2, свободна и 1-ва , като съответно намаляш и скоростта, на горе ще ги включиш и без да се замсляш

          Коментар


          • #6
            От: Учение на Симсон

            Първоначално публикуван от stavrov Преглед на мнение
            Здравейте!!! от няколко дена имам симсон и не знам как да разбера кога трябва да сменя скороста на симсона и колко двутаково масло да сложа на един литър бензин имам приятел които кара симсон но като го питам той ми каза да се разкарам заради това питам!!! благодаря за отговорите (ако има такива) предварително
            Няма лошо да питаш. Ще се научиш само с каране. Аз на MZ-та съм сипвал по 25 грама двутактово масло на литър бензин (по книжка го дават 20 гр/1л). С повече пуши като локомотив. Но не знам вече кои са подходящите масла за тези мотори. Преди години българските двутактови масла не бяха хич добри. Последно сипвах едно гръцко, марка Eldons.

            Някои хора сипват двуактово масло за резачки, защото е бездимно, т.е. няма пушек. Но тези масла са за много високооборотни двигатели и не са подходящи за тези стари машини.

            Относно смяната на скоростите - еми на усет, по звука на двигателя и тягата. Симсона няма оборотомер. Горе долу - при ускорение превишаваш немного нормалните обороти и включваш на по-висока предавка. При намаляване на скоростта - падаш под нормалните обороти и превключваш на по-долна предавка. На стръмен баир мотора започва да губи сам мощност, дори и да му даваш газ. Тогава пак включваш да по-долна предавка.

            Карай разумно и ще се научиш.
            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • #7
              От: Учение на Симсон

              Каква е причината маслото за високооборотни резачки да не е подходящо за Симсон?
              „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

              Коментар


              • #8
                От: Учение на Симсон

                Първоначално публикуван от tiramisu Преглед на мнение
                Каква е причината маслото за високооборотни резачки да не е подходящо за Симсон?
                Щото скъпо
                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                Коментар


                • #9
                  От: Учение на Симсон

                  Аз преди 7-8 години си продадох MZ-та. Но тогава имаше тема във форум мото-зона, точно за тези стари двутактови мотори и маслото им. Симсона не знам дали може да вдигне 6000 оборота, а нормално работи на 2-3-4000 об/мин. Докато резачките работят нормално на 12-15000 об/мин. Съответно маслата са различни, заради различните режими на работа и различното натоварване.

                  Горе-долу го сравнявам като да сипеш 15W40 на Москвич, или да му сипеш 5W30. Ясно че второто масло е с много по-добри характеристики, но си е направено за съвсем друг вид двигатели.
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар


                  • #10
                    От: Учение на Симсон

                    Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                    ... Докато резачките работят нормално на 12-15000 об/мин. Съответно маслата са различни, заради различните режими на работа и различното натоварване...
                    Това има значение само и единствено при рициновото масло и при двутактовите състезателни масла на рицинова основа. При тях си се иска рязане за да изгорят качествено.

                    Във всички останали случаи всякакво качествено двутактово масло (освен евентуално масло за бензинови резачки и за сенокосачки) ще дойде на симсоняка като на прасе - черен хайвер. Ще си го изяде с кеф, и няма да му навреди, просто сметката няма да се връзва.

                    За маслото на москвича - второто масло не е с по-добри характеристики, просто с различни характеристики. Вискозитета е само част от общата картина. Един от малкото случаи в които вискозитета може да е показател за качеството на маслото е когато диапазона между вискозитета при студено и горещо състояние е много тесен - примерно състезателни масла 0w10. Там малката разлика между първата и втората цифра е показател че маслото е достатъчно качествено за да запази характеристиките си в този тесен диапазон без да ги изгуби с покачване на температурата.
                    Последно редактирано от Goblin; 28-07-15, 17:42.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #11
                      От: Учение на Симсон

                      Първоначално публикуван от rdlegy Преглед на мнение
                      Не продавай нищо. Наливай по 30 грама двутактово масло и потърси някой да те научи.
                      30 гр.
                      Honda CRF 250 X
                      Touareg 3.0 TDI

                      Коментар


                      • #12
                        От: Учение на Симсон

                        Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                        40 грама масло на литър бензин ...а скоростите при нужда . като не може на 3 слагаш 2 ...после 1 ....
                        Не лъжи човеко бре. На старото еЛТе масло пропорцията беше 33гр на литър. Сега на новите масла е 20гр. Обикновено на опаковката го пише 1:50 .

                        Коментар


                        • #13
                          От: Учение на Симсон

                          Слага се толкова масло, колкото е предвидил производителя на...мотоциклета.
                          Общо може да се раздели така: двигател с втулка в горната шийка - 25:1, двигател с иглен лагер - до 50:1. Симсона е от вторите.
                          Аз препоръчвам полусинтетиката на Приста: не пуши, не трупа нагар и смазва добре, двигателя ми няма износване за 10000км. Не е Симсон, но е по-дърта машина.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Учение на Симсон

                            Пиша по спомени и хич не ми се спори. На времето първия ми нов мотор ЧЗ 350 - при разработка 30гр/л , после при скорости над 120км/ч -45гр/л . Е да ама не , тръгвам си от морето , разработката вече е минала и ще карам бързо . Слагам по 45гр и мотора загина геройски -до 3-та що годе върви на 4-та не може да откине. Едвам се добрах до Айтос и допълних само бензин та вече се караше . Не знам как съм го карал но до София стигнах с два резервоара бензин.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Учение на Симсон

                              Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                              Слага се толкова масло, колкото е предвидил производителя на...мотоциклета.. 25:1, 50:1. Аз препоръчвам полусинтетиката на Приста: не пуши, не трупа нагар и смазва добре...
                              Абсолютно съм съгласен с Иван. Искам да споделя нещо което съм установил неколкократно, това е, че ЕТЗ 150, 250 и 251 карат около 50 000 км., Трабант 601 около 60 000 км. до основен ремонт, а Симсон 50 около 35 000 км. и то с маслото М 10 Д което се караше масово преди десетина години. Приста е с пъти по-качествено, за това мисля, че ако сега един Симсон успее да измине подобен пробег ще е много добре, но почти всичко зависи от задкормилното устройство........

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X