От: Kawasaki KDX 200R не пали на манивела
И аз попринцип знам, че компресията се мери на двигател с работна темперетура, т.е. загрят. Прав си колега, че износен двигател, когато е студен върви повече, т.е. има по-голяма компресия. Точно по тази логика е по-логично да се мери на топъл двигател, тъй като попринцип колата, мотора се карат на работна темперетура и е важно тогава каква е компресията, а не на студен двигател.
Иначе по темата, мотора вече е в движение благодарение на колегата pe6o74, който пренави намотката и машинката заработи.
Поздрави. 
							
						
					И аз попринцип знам, че компресията се мери на двигател с работна темперетура, т.е. загрят. Прав си колега, че износен двигател, когато е студен върви повече, т.е. има по-голяма компресия. Точно по тази логика е по-логично да се мери на топъл двигател, тъй като попринцип колата, мотора се карат на работна темперетура и е важно тогава каква е компресията, а не на студен двигател.
Иначе по темата, мотора вече е в движение благодарение на колегата pe6o74, който пренави намотката и машинката заработи.
Поздрави.
 
							
						
Коментар