Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

    Здравейте колеги, имам нужда от малко помощ. Въпросният мотор не иска да запали на манивела и това си е. На бутане едно превърти гумата и пали веднага, но на манивела не и не. Също така не иска да държи и ниски обороти. Свещ не е, карбуратор също. Според мен или му е слаб тока или не му стига компресията, ама знам ли върви си прилично. Интересното е, че като не се кара примерно месец, след това на първото каране като загрее и пали, но на другия ден като го изкарам и не иска, в което не виждам логика Та ще съм благодарен ако някой изрази мнение как да разбера какъв му е проблема.
    Поздрави

  • #2
    От: Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

    Защо не му измериш компресията на първо време ?

    Коментар


    • #3
      От: Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

      Ами нямам компресомер (ако някои колега от Благоевград и околността има, ще съм му благодарен ако услужи да я замерим). Всъщност не знам, с такъв за коли може ли да се замери точно? Ако да, бих могъл да го замеря в някой сервиз, но другото нещо, което не знам е каква трябва да му е компресията? Та главно това са причините, поради които не съм я измерил. Другото е, че аз не усещам някакъв голям спад в мощността, но това какво усещам аз и какво е в действителност са две различни неща Та ако имаш отговор на горните ми въпроси и ако на някой колега му се намира въпросният уред ще се радвам да видим какво ще покаже.
      Поздрави

      Коментар


      • #4
        От: Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

        7.7 : 1 high speed / 9.2 : 1 low speed
        KAWASAKI KLR 250-->HONDA XR 250-->KTM EXC 250 2T-->KAWASAKI KDX 200R
        НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ!!!

        Коментар


        • #5
          От: Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

          Mерси колега, а каква е разликата между висока и ниска скорост

          Коментар


          • #6
            От: Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

            Да не те подведа нека по-знаещите да кажат
            KAWASAKI KLR 250-->HONDA XR 250-->KTM EXC 250 2T-->KAWASAKI KDX 200R
            НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ!!!

            Коментар


            • #7
              От: Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

              Степента на сгъстяване дадена по горе не е това което ти трябва.
              Компресията трябва да е между 8,4 и и 13 бара.
              Компресията се измерва на загрял двигател, веднага след като се изгаси. С напълно отворена гас се рита на манивелата докато показанията спрат да нарастват.

              Сервизно ръководство за Kawasaki KDX200
              A Lone Rider

              Коментар


              • #8
                От: Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

                Аз не съм от знаещите и освен да те насоча, че такъв уред можеш да вземеш за 20-50 лв. , с друго не мога да помогна. Уреда е до 20 атмосфери, в сервизите не може да нямат и би трябвало да могат да ти я измерят тая компресия, ако не държиш да си имаш собствен уред.

                Коментар


                • #9
                  От: Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

                  Благодаря много колеги. Аз в сервизите знам че имат, просто не бях сигурен дали няма разлика при измерването на 2 и 4-тактов двигател, но разбрах че няма. Вече знам и компресията каква трябва да е и като се прибера в края на седмицата към Благоевград ще видим какво ще излезе.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

                    Здравейте отново колеги. Изскочиха ми прекалено много ангажименти и мотора остана на заден план за доста дълго време, но най-накрая дойде момента да го погледна. Та отрих проблема - той е в електрониката. Мотора има 2 бобинки (намотки) - едната е за фара, а другата е импулсна или както там се нарича, та тя е изгоряла и от нея идва целият проблем. Eто за това става въпрос (обвитата в бяло намотка) http://i644.photobucket.com/albums/u...TOR/STATOR.jpg .Та сега идва проблема, че няма от къде да я намеря, тъй като няма КДХ-ове на части, а в магазините ми дават цени колкото на целия мотор. В ибей я намерих за 30 долара, но доставката е 80 и затова искам да попитам дали има човек, който ги пренамотва и може да я направи, ако ли не ще остане варианта от ибей. Ако някой познава човек, който се занимава с тези неща, моля да ми даде някакви координати, а също ако имате други идеи давайте и тях.
                    Благодаря предварително на отзовалите се.
                    Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      От: Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

                      Първоначално публикуван от galinvayov Преглед на мнение
                      Компресията се измерва на загрял двигател, веднага след като се изгаси. С напълно отворена гас се рита на манивелата докато показанията спрат да нарастват.Сервизно ръководство за Kawasaki KDX200
                      Това, за измерването на компресията на загрят двигател, в сервизното ръководство го пише ? Ако го пише вътре ще се съглася, но до някъде, защото аз знам, че компресия се измерва на студен двигател и след "почерпване" с гориво.
                      Колега, преди да започнеш каквито и да било интервенции по мотора провери и предварението, мотора може да не иска да пали и от голямо предварение на центровката. При него двигателя работи по-добре на високи обороти и се развива по-бързо от обикновеното, а низките обороти почти ги няма...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

                        Пише го на страница 51 от ръководството. Тази процедура е валидна за всички двигатели. Най добре е даже да се покара, а не да се бръмчи на място.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kdx_comp.jpg
Прегледи:1
Размер:97.4 КБ
ID:5680205
                        Последно редактирано от galinvayov; 11-09-15, 14:28.
                        A Lone Rider

                        Коментар


                        • #13
                          От: Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

                          Не зная чужди езици, но щом го пише там, значи така трябва. Но от тук ми изниква подобен въпрос, защо при покупката на последните ми три автомобила, в три различни сервиза искаха колата да "преспи" при тях и ная сутринта да мерят компресия на студен двигател, но както и да е...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

                            В поста си съм превел написаното в мануала. Е пропуснал съм някои дреболии които се подразбират. Например: запалете двигателя, развийте свещта, завийте компресомера...
                            Трябва да преспи че да се премерят хлабините на клапаните предполагам. Ако те не са в нормите, измерването на компресията е безсмислено. А може и да сравняват компресията студен/топъл.
                            A Lone Rider

                            Коментар


                            • #15
                              От: Kawasaki KDX 200R не пали на манивела

                              Ами не знам, просто мисля, че ако няма нужната компресия на студен мотор, при загрят няма защо монтьорите да си горят ръцете, нали ? Има и нещо друго, при износен двигател, както цилиндъра, така се износват и сигментите и буталото, нали ? Тогава нещата стават още по-лоши при загрят двигател ! Вярно е, че при загряването буталото се разширява, но още повече се разширява цилиндъра, да не говорим за хлабината получена в ключа на сигментите от където компресията си "заминава" най-много .... , поне така съм забелязъл в практиката си......

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X