Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Балкан 50...аномалиии

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Балкан 50...аномалиии

    Колеги, работата е следната! Ония ден направих 80 километров преход. Мотора беше звяр. Вчера сменям маслото и ритам.... да ама нееее. Бах го- досега работеше. Свалям свещта да видя искрата, ама я няма. Мамка му пак чукче и наковалня. Почистих го, мерих, чистих и тока дойде. Ритам и пали от раз. Форсирането е идеално. Викам чакай да та пробвам. Газзз! Eдна улица, две, трета и на четвъртата както карах на 3та умря. Стискам абриажа, давам газ, ама няма никой. Седи на ниски обороти и се опитва да гасне. Така обръщам към бокса. Къв бокс бе?! То няма мощност. Седи на ниски и се опитва да гасне, независимо колко газ си дал. И изведнъж както си седи в тоя режим започва да те слуша и се форсира. На следващата улица пак умира. Свещта е бяла, което го отдавам на голямо предварение и прегряване. Мислех, че искрата е нередовна и смених бобината(високоволтовата), ама не е от нея. Чукчето искри, ама кво да го правя(смених 3 нови кондензатора и е все тая). Главният заподозрян беше центровката. Та с шублер, та на око и не и ни. Потроших маховика от сваляне и качване. Върна малко предварението-не ще да се форсира, дам му предварение-прегрява. Не знам вече! Дайте идея от какво е това Нефорсиране. Интересното, че изведнъж, както не ще и започва да се форсира и върви като змей...на следващата улица пак същото. Имах и 2-3 пукания в ауспуха. Какво още да пробвам? Акъл ми не ражда....
    Днес бутах 1 километър.....а съм стар Балкановод
    Карбуратора го изключвам като вариант(два пъти го проверявам).

  • #2
    От: Балкан 50...аномалиии

    Само проверка на карбуратора мисля, че не е достатъчна.. предполагам си и без филтър, та му дигни иглата на макс. Времето стана студено, въздуха се сгъсти, горивото не стига.... Щом ти е и бяла свещта и прегрява, определено няма гориво... А дигането на обороти си е съвсем нормално... и губене на мощност - от прегряване... свещта трябва да си е черна, все пак е двукатова смрад... ;д но не и мокра де...
    На смукач пробвал ли си как върви, без да му даваш пълната газ, че да се отваря докрай..? Направи си тест преди да дигнеш иглата..
    Поздрави.
    Димитър Тенев

    Коментар


    • #3
      От: Балкан 50...аномалиии

      Еее колега, не съм такъв мърляч, та чак без филтър. Иглата е на 2-ро положение отгоре надолу. Нивото не е високо. Не вярвам да е от него. Ще пробвам с полу-смукач да видя дали е от сместта. Благодаря!
      Последно редактирано от venkabg; 21-11-14, 20:57.

      Коментар


      • #4
        От: Балкан 50...аномалиии

        Какво ти е предварението?Изкарай ток към високоволтовата бобина от бобината зад маховика за фара (Тя прави най-много ток) и пробвай!
        Центровка 4мм. преди ГМТ и както е казал колегата зимата повече гориво!
        Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
        Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
        "Mud Angels" Stara Zagora

        Коментар


        • #5
          От: Балкан 50...аномалиии

          Предварението го правих на път.... без шублер...ама го въртях като волан сигурно 20 пъти. Та на ляво-та на дясно и места с по малко и навсякъде е едно и също. Изобщо не включвам моментите, в които не иска да се форсира на място. Когато се форсира добре на място, при всякакво предварение все прегряваше. Е с разликата, че един път за 200 метра, а друг 2 километра, но така не може да се кара. Дано утрото да е по-мъдро. Ще го мъча утре.

          Коментар


          • #6
            От: Балкан 50...аномалиии

            Kое точно масло смени?
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • #7
              От: Балкан 50...аномалиии

              На скоростите. Абе то работата беше друга. Мих го и беше вляла вода през едно недоразумение на миналия собственик и аз веднага се усетих и го смених и даже 2 промивки направих. Интересното е друго промивката е направих един път с масло и другия път с бензин и масло. Как сложих бензина с маслото отказа. Ама това няма логика да е съсипало нещо. Даже в книгите дават с нафта да се прави. Семерингите са ми на два месеца и двата и не са български!

              Коментар


              • #8
                От: Балкан 50...аномалиии

                Що не пробваш без ауспух? Няма много логика, но...

                Коментар


                • #9
                  От: Балкан 50...аномалиии

                  Който се е отказал от балканчетата с време сега живее по-лек живот

                  Коментар


                  • #10
                    От: Балкан 50...аномалиии

                    Смени си лулата, или замени резистора в нея с болт или дебела тел. Успех

                    Коментар


                    • #11
                      От: Балкан 50...аномалиии

                      На чукчето ако става зрънце - трябва да се изкърти.Имаше чукчета с дупка в средата.Според мен бобина и кондензатор(Когато кондензатора е кофти не ще да се форсира) А бобините с времето вътре ръждясват и създават проблеми. Възможно е да взима въздух от дясната семеринга(особено когато загрее). Тогава двигателя не може да засмуче гориво.Ако се скапе лявата семеринга картера остава без масло.Първо винаги проверявай искрата!!!!Трябва да е синя .Ако прилича на запетайка не е добре!!! С поздрав Борето

                      Коментар


                      • #12
                        От: Балкан 50...аномалиии

                        Сега се връщам след цяла нощ и сутрин борба. Май го оправих. Смених, мерих кондензатори, центровки правих! Изкарвам свещта и ритам. Една манивела дава искра, две не дава. Искрата беше синя. Преди 1 година бях монтирал ключе за гасене, но не ЦК, а с ключ, който мога да си го взема в джоба. На него пишеше 2A. Още тогава знаех, че е малко гранично. Та сега ритам сигурно 70 пъти и не и не и си мисля на акъла: абе аз защо не пробвам на второ положение на ключето, въпреки че досега го карам на 3то крайно положение. И чудооооо! Запали. Сега приемам предложение от къде да взема такова ключе подобно, но за по-голям ток? Вече няма нито котки, нито кучета! И съседите дигнаха ръце от мен.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Балкан 50...аномалиии

                          Направи го да се гаси от ключето, а не да разрешава паленето.Гасенето може да става и с бутон(който дава на маса кабелчето от чукчето)Когато не си натиснал бутона винаги ще пали. В краен случай гасиш на скорост. С поздрав Борето

                          Коментар


                          • #14
                            От: Балкан 50...аномалиии

                            Преди 1 година преработих инсталацията и си я направих как ми беше кеф. Ключето не гаси като дава на маса. Просто прекъсва веригата към бобината, но не дава кабела на маса.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Балкан 50...аномалиии

                              Когато аз карах балканче(В Мототехника по спомен струваше 289лв.) Това е миналия век 65година кабела го давахме на маса.С поздрав Борето

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X