Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Парче метал в маслото на скоростите на Husqvarna 250
Свий
X
-
От: Парче метал в маслото на скоростите на Husqvarna 250
Да го чакам или да го цепя направо, как мислиш?Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеТолкова лъскаво и тънко ми прилича на лагерен сепаратор , или парче от капсулован лагер.
Коментар
-
От: Парче метал в маслото на скоростите на Husqvarna 250
Няколко пъти съм вадил парчета от зъби - предполагам от маховика, последната смяна излезе на парчета пружина от семеринг...
Така от едно 30000... Излишните работи отпадат
Зависи колко му се претрисаш... Аз немам време за губене с цепене на двигател за такива лиготии.
Ако оцелее до зимата има шанс да го цепя и да правя стартера и да видя евентуално кой семеринг е за смяна.
Сега върви на пушка и не мога да си позволя да губя време в тюхкане и чакане на чаркове. Сега е време за каране
Враг усраине
Коментар
-
От: Парче метал в маслото на скоростите на Husqvarna 250
Може да не стане нищо благодарение на магнитната пробка , но ако се заклини нещо между скоростите , и си на пълна газ , може да сменяш двигател.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
От: Парче метал в маслото на скоростите на Husqvarna 250
По принцип май е чупен някога лагер на вторичния вал, защото има малко заварявано около въпросния лагер, много силно се надявам това парче да е стояло заклещено някъде и сега просто да е тръгнало да пътува из двг. Не ми се губи време за цепене в края на сезона, но може утре да го отворя от към съединителя и да го промия с нафта, пък дано излязат всички части. А ако се стигне до цепене трябва и биелата да се сменя вече. Направо нз какво да правя пичове закъсах го с тоя моторен трион.
Коментар
-
От: Парче метал в маслото на скоростите на Husqvarna 250
Дааа много си прав. Един така като тебе го прибраха с пикап и сега търси двигател за ВР. Защото от едно парченце му остана само главата здрава. Пепи ВР може да ви направи някоя снимка на пръснатият двигателПървоначално публикуван от venkabg Преглед на мнениеРаботещо нещо не се пипа! Според мен покарай така, но с ръка на съединителя! Ти си прецени. Риск печели-риск губи.
EXC TPI 2019
Коментар
-
От: Парче метал в маслото на скоростите на Husqvarna 250
[QUOTE=chavetoo;2580309]Дааа много си прав. Един така като тебе го прибраха с пикап и сега търси двигател за ВР. Защото от едно парченце му остана само главата здрава. Пепи ВР може да ви направи някоя снимка на пръснатият двигател
[/QUOTE
Риск печели-риск губи. Поне за 2 случая мога да си спомня как ми блокира двигател на мотор и се скъса жило на съединителя в същия момент и то на изнанадолно. Ееее овладях го едва-едва. Всеки сам си преценява, но не бих цепил двигател. В предния случай ме спаси това, че карах внимателно и прeдвидливо. Нека и авторът на темата да покара първо по-спокойно и да следи за шумове.
Коментар
-
От: Парче метал в маслото на скоростите на Husqvarna 250
Здравейте.
Забелязах, че се е появил голям аксиален луфт на вторичния вал на скоростите, и съм сигурен, че парченцето идва оттам. Днес ще го цепя и ще кача снимки да видим какво ще се окаже.
Коментар
-
От: Парче метал в маслото на скоростите на Husqvarna 250
Aaйде не му ли отвори карантийте вече да видим кво ще излезе ?Първоначално публикуван от pecoo Преглед на мнениеЗдравейте.
Забелязах, че се е появил голям аксиален луфт на вторичния вал на скоростите, и съм сигурен, че парченцето идва оттам. Днес ще го цепя и ще кача снимки да видим какво ще се окаже.
Коментар
-
От: Парче метал в маслото на скоростите на Husqvarna 250
Здравейте.
Снощи го отвоих и всичко ми се видя ОК. Единственото, което ме притеснява, е че от едната страна на вторичния вал липсва шайбата м/у зъбчатката и корпуса.
Ето тук трябва да има шайба, която се е счупила по някаква причина и изтече с маслото.
А тук се вижда как зъбчатката е пипала картера малко.
Въпросната шайба трябва да стои м/у картера и зъбчатката и е под номер 25 на следващата снимка.
Проблема ми, е че в мануала са дадени различни дебелини за тази шайба, измерих луфта на вала при събрани картери и беше 0.8мм. Какъв луфт бихте ме посъветвали да оставя и от какъв материал да бъде шайбата, защото тази, която се счупи беше метална, а тази на първичния вал е нещо като пластмаса? А иначе като цяло скоростите ми се видяха доста запазени, ето още снимки.
Ако може да дадете мнение и за буталото и цилиндъра, за да не отварям друга тема.
Благодаря.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар