Здравейте,
дайте акъл какво да правя с тази мотеретка -Aprilia RX 125 с ротакс около 96г.
10-ина часа след смяна на бутало е задрала лошо.
Жилото на рейв клапана се е скъсало и въпреки че не би трябвало да влиза в цилиндъра изглежда буталото се е чукнало в нея, счупило е сегментите, че даже и напукани поли на буталото и така.......
Според мен цилиндъра е за смяна, резката не е плитка и около изходящия порт покритието е като обелено, но моля за мнение все пак.
Първи вариант е ясен - китовете са към 300 евро, които за това старо моторче са множко. (яд ме е че му смених гума, верига, пиньони, накладки, масло, бутало и пак в изходна позиция...)
Как стои въпроса с изработване на втулка ? - дълговечност не ме интересува - карам моторчето макс 5-10 часа на година, или по скоро возя се на черен път така че ако има вариант за още 40-50 часа живот - това би ме устроило..
Прилагам снимки и моля ако има някакво решение, направо за контакти на докторите
Поздрави
дайте акъл какво да правя с тази мотеретка -Aprilia RX 125 с ротакс около 96г.
10-ина часа след смяна на бутало е задрала лошо.
Жилото на рейв клапана се е скъсало и въпреки че не би трябвало да влиза в цилиндъра изглежда буталото се е чукнало в нея, счупило е сегментите, че даже и напукани поли на буталото и така.......
Според мен цилиндъра е за смяна, резката не е плитка и около изходящия порт покритието е като обелено, но моля за мнение все пак.
Първи вариант е ясен - китовете са към 300 евро, които за това старо моторче са множко. (яд ме е че му смених гума, верига, пиньони, накладки, масло, бутало и пак в изходна позиция...)
Как стои въпроса с изработване на втулка ? - дълговечност не ме интересува - карам моторчето макс 5-10 часа на година, или по скоро возя се на черен път така че ако има вариант за още 40-50 часа живот - това би ме устроило..
Прилагам снимки и моля ако има някакво решение, направо за контакти на докторите
Поздрави
Коментар