Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за KIPS на Kawasaski KDX 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за KIPS на Kawasaski KDX 250

    Здравейте 2Т фенове!


    Собственик съм на Kawasaki KDX 250/1994г. След последното каране из Люлин планина в неделя изгубих детайла, който съм посочил на снимката и на схемата. Според мен това е само „тапа”, която запушва отвора на оста задвижвща клапите на KIPS. Въпроса ми е дали тази тапа служи само за запушване на отвора или служи и за обиране на луфтове по оста на KIPS като опира лекичко в нея и я държи под напрежение.
    Моля запознатите с КХ и КDX да изкажат експертното си мнение за да мога да си направия същата тапа на струг.

    Благодаря предварително!
    Прикачени файлове
    КТМ ExC 500

  • #2
    До: Въпрос за KIPS на Kawasaski KDX 250

    имам кх 250,и цилиндъра ми е ясен ,тази тапа е като ограничител на реиката,но ако я правиш на струг,трябва да е с оригиналните размери,или да регулираш клапите по нея,като при затворено положение на клапите реиката трябва да опира в тапата

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос за KIPS на Kawasaski KDX 250

      Много благодаря за отговора!

      И аз предполагах, че детайла е със специфичен размер Освен, че излизат газове от отвора, работата на двигателя определно се промени след загубата на тапичката. Ще се опитам да я напрвя, но не знам как ще се спрявя с регулирането на клапите. Все пак ако някой с KDX 250 прочете темата да удари едно рамо за точния размер ако не му представлява трудност.

      Благодаря предварително!
      КТМ ExC 500

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за KIPS на Kawasaski KDX 250

        Мисля че ако оттам излизат газове трябва да провериш дали всички клапи са там защото може някоя да е излетяла вече през ауспуха.Най лесно ще провериш ако свалиш ауспуха и погледнеш дърпайки лоста(рейката), клапите трябва да се въртят.Една проверка не е излишна защото и клапи да няма мотора пак ще си върви.

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за KIPS на Kawasaski KDX 250

          Благодаря за съвета, но клапите (2 бр.) определено са си на място и работят съвсем нормално . Проинципно ситемата се разглобява от другата страна, като въпросния отвор служи за изваждане на оста с червяците според мен. Все още не съм го разглобявал, но предоплагам, че би трибвало да е така. При форсиране на двигателя съвсем ясно се вижда как оста се движи и съответно отваря и затваря клапите.
          КТМ ExC 500

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за KIPS на Kawasaski KDX 250

            Оста може да се движи и без да има клапи,ако не си гледал там погледни.И аз си мислех че имам клапи докато парче от едната не ми запуши ауспуха като при положение че ги бях проверил преди 1000 км.Голям майтап беше

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос за KIPS на Kawasaski KDX 250

              Ок, ще ги проверя, но притока на газове е съвсем малък и предполагам е нормално, защото оста все пак трябва да се смазва, а какъв по-добър мазител от изгорялото масълце можем да желаем . Когато отвора не е затапен при изфорсиране на двигателя се чува дори как оста дрънчи вътре, което според мен е още еднодоказателство, че тапичката я натиска леко и по този начин се обират луфтовете .
              КТМ ExC 500

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X