Здравейте ,след 2г на DRZ 400Е се сдобих с въпросния скакалец ,мотора е 250 exc 2005г ,страхотна машина!
Скакалеца има ужасни ниски , добри средни ,а във високите е уникален .
Проблема е ,че аз карам само по пътеки и засукани места ,при тези обстоятелства мотора става труден за каране.
Пратих карбуратора при Митко в Троян ,да го прегледа почисти и настрой! Малко се пооправи но пак си е на същото положение.
Има ли вариант да е буталото ,при положение ,че си пали перфектно ,от 2-рия път студен-топъл ,без значение и поддържа обороти?
Или другия вариант ,който ми казаха да коригирам клапите за атаките ,ставало лесно с шесто грам само, ама навсякъде чета да не се барат по никакъв повод (поне не от човек който не разбира, като мен).
Помагайте ,че мотора се кара супер в полето ,ама като дойдат пътечките си е мъка голяма!
Скакалеца има ужасни ниски , добри средни ,а във високите е уникален .
Проблема е ,че аз карам само по пътеки и засукани места ,при тези обстоятелства мотора става труден за каране.
Пратих карбуратора при Митко в Троян ,да го прегледа почисти и настрой! Малко се пооправи но пак си е на същото положение.
Има ли вариант да е буталото ,при положение ,че си пали перфектно ,от 2-рия път студен-топъл ,без значение и поддържа обороти?
Или другия вариант ,който ми казаха да коригирам клапите за атаките ,ставало лесно с шесто грам само, ама навсякъде чета да не се барат по никакъв повод (поне не от човек който не разбира, като мен).
Помагайте ,че мотора се кара супер в полето ,ама като дойдат пътечките си е мъка голяма!
Коментар