Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 250 exc ,проблем с ниските обороти!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KTM 250 exc ,проблем с ниските обороти!

    Здравейте ,след 2г на DRZ 400Е се сдобих с въпросния скакалец ,мотора е 250 exc 2005г ,страхотна машина!
    Скакалеца има ужасни ниски , добри средни ,а във високите е уникален .
    Проблема е ,че аз карам само по пътеки и засукани места ,при тези обстоятелства мотора става труден за каране.

    Пратих карбуратора при Митко в Троян ,да го прегледа почисти и настрой! Малко се пооправи но пак си е на същото положение.

    Има ли вариант да е буталото ,при положение ,че си пали перфектно ,от 2-рия път студен-топъл ,без значение и поддържа обороти?
    Или другия вариант ,който ми казаха да коригирам клапите за атаките ,ставало лесно с шесто грам само, ама навсякъде чета да не се барат по никакъв повод (поне не от човек който не разбира, като мен).

    Помагайте ,че мотора се кара супер в полето ,ама като дойдат пътечките си е мъка голяма!

  • #2
    От: KTM 250 exc ,проблем с ниските обороти!

    Колега , според мен са именно клапите . Те определят кога мотора да изригне и дали да е по-плавно това прииждане на мощността и прочие.
    В момента мотора като го караш по някоя пътека с малко газ не може ли да катери или е като пълен крос иска си пъна газ ?

    Коментар


    • #3
      Re: KTM 250 exc ,проблем с ниските обороти!

      Клапите не ги пипасх, а едни прожини.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ktm250exc.jpg
Прегледи:1
Размер:114.5 КБ
ID:5559121

      Те променят характеристиките на мотора. Оригинално трябва да си със жълта. Има зелена която е за още по-плавна работа на двигателя и червена за по агресивна работа. Съответно трябва да си вземеш зелената. Гледам ги че не са скъпи, в munnracing са 1-2$, така че не мисля че тук ще са повече от 5лв.
      Нищо не губиш да пробваш, и ако не ти хареса просто да си върнеш старата, така и няма какво да се обърка.

      Коментар


      • #4
        От: Re: KTM 250 exc ,проблем с ниските обороти!

        Мерси много ,като се видим пак на по бира на античния театър в Пловдив ,аз ще черпя (:
        Вчера свалих буталото и цилиндъра да ги примерят ,че да знам колко часа има това бутало ,и ще питам в КТМ-а в Пазарджик имат ли такива пружинки!

        Коментар


        • #5
          От: Re: KTM 250 exc ,проблем с ниските обороти!

          Равносметката след прочитане на цялата тема "exc 200/ехс 2такт мания/" смених буталото (мотора е на 300h ,и се оказа че е време за 3-то бутало) ,смених ватата на ауспуха (беше заминала) ,смяна на пружинката на клапите за атаката (благодаря за съвета на chemomche). Мотора стана много по добре в ниски ,тегли добре и в средни. Следваща стъпка FMF резонатор и стоманени дискове за съединител ,ама пусти финикийски знаци.
          Благодаря за съветите (:

          Коментар


          • #6
            От: KTM 250 exc ,проблем с ниските обороти!

            Съотношението пиньон-корона също е много важно , най-доволен бях с 13/51. А като сложиш и FMF-а, няма да си познаеш мотора , аз се пребих като направих тази смяна(FMF Gnarly) ...

            п.п. Това наистина е много читав и лесен за обслужване мотор , ако окачването не беше толкова смотано ... ама пълно щастие няма .
            "Суетата, е любимият грях на дявола"!

            Коментар


            • #7
              От: KTM 250 exc ,проблем с ниските обороти!

              Първоначално публикуван от yurgana Преглед на мнение
              Съотношението пиньон-корона също е много важно , най-доволен бях с 13/51. А като сложиш и FMF-а, няма да си познаеш мотора , аз се пребих като направих тази смяна(FMF Gnarly) ...

              п.п. Това наистина е много читав и лесен за обслужване мотор , ако окачването не беше толкова смотано ... ама пълно щастие няма .
              Фмф-а (gnarly-то) е задължителен тунинг за 200/250-тата
              А окачването.... средна работа. Преди си бях намерил окачване от SXS , но има 101 настройки и за всеки терен си е супер специфично. Обикновеното окачване на ЕХС-то е по-универсално и може да постигнеш някакъв баланс за различни терени.
              Но все пак момента с окачването е супер субективен и за всеки е различно.
              Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

              Коментар


              • #8
                От: KTM 250 exc ,проблем с ниските обороти!

                Предните пиньони ми бяха 13/52 (така го купих) ,отвратително се караше ,прочетох във форума и сега съм му взел 14/48. Другата седмица ще го пробвам в гората ,че сега от работа няма време!
                FMF-а (gnarly-то) никъде не мога да намеря втора употреба ,и в Ebay няма ,доста ценна екстра е явно ... Ако някой си продава мотора и купувача не го оценя да свирка ,отнасям го!

                Коментар


                • #9
                  От: KTM 250 exc ,проблем с ниските обороти!

                  Първоначално публикуван от KioTo Преглед на мнение
                  ... и сега съм му взел 14/48.
                  Тези не стават за гората , за мотокрос са . Освен това ако и пружините на съединителя не са от най-твърдите ,съединителя ще буксува и ще загрява(и ще го хвърлиш).
                  "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                  Коментар


                  • #10
                    От: KTM 250 exc ,проблем с ниските обороти!

                    Първоначално публикуван от yurgana Преглед на мнение
                    Тези не стават за гората , за мотокрос са . Освен това ако и пружините на съединителя не са от най-твърдите ,съединителя ще буксува и ще загрява(и ще го хвърлиш).
                    Решил съм да експериментирам с пиньоните ,стария мотор 4Т бях с 13/52 и бях много доволен!
                    Пружините на съединителя са с определена твърдост ли? Ще проверя утре в КТМ какво имат!
                    Благодаря!

                    Коментар


                    • #11
                      От: KTM 250 exc ,проблем с ниските обороти!

                      Да , според това какво е предавателното число м-у вторичния вал и задвижваното колело се избират три вида твърдост на притискателните пружини на съединителя , по-голямо число - по-меки пружини (на технични места , където се използва по-често съединителя , умората на лявата ръка настъпва много по-бавно) . Във вашия случай - или най-твърдите или средните ,защото предавката е по-директна .
                      "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X