Обява

Свий
Няма добавени обяви.

700cc!..Двутактов!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: 700cc!..Двутактов!

    Тези мотори в състезателни условия се карат само с кош и балансьор , с подобна кубатура има и от японските марки , но пак са с кош. В тези състезания има и 4-тактови КТМ 690 разпилен до 750к.см. , там може да се види дали затварят някой с обиколка.
    Иначе в соло вариант няма кой да го кара , но ако и днес имаше карачи като Georges Jobe , надали разликата щеше да е една обиколка.



    Има и още нещо , едно време се караше 40м. + 2 обиколки , днешните карачи дали ще имат въздух за това време , и дали карантията на CRF450 ще си остане в двигателя за толкова дълъг манш ?
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #17
      От: 700cc!..Двутактов!

      Първоначално публикуван от rdlegy Преглед на мнение
      Защо да са на хартия само не разбрах, ако може да обясниш?
      Защото дори и да ги има те са само в най вискоите обороти и то за момент,виждал съм двутактови 250-ки как на по голям сипей на половината изкачване и мотора е дотам,губи обороти и губи съответно скорост докато с една 426-ца не само не губи мощност а горе излиза на прекъсвач.
      0 8 76 36 8 542

      Коментар


      • #18
        От: 700cc!..Двутактов!

        Това е нормално да изгуби обороти, ако не е във високи обороти. Нали 2т машини искат обороти иначе не вървят затова и 4т се предпочита за по-лесно каране в гората, но тези, които могат да карат и са свикнали с 2т не им е проблем, така че според мен губенето на обороти зависи от магарето на мотора

        Коментар


        • #19
          От: 700cc!..Двутактов!

          Губенето на обороти не е от магарето а от мотора,на големите сипей още отдоло се тръгва със заварка.
          0 8 76 36 8 542

          Коментар


          • #20
            От: 700cc!..Двутактов!

            Според мен една црф-ка ще онемее на старта пред един такъв същия 700цц 2т.Стига само тоя на двутактовия да може да се справи с него.Щото май няма да е лесно?А и относно сипейте и хилклаймбинга,повечето машини са двутактови.

            Коментар


            • #21
              От: 700cc!..Двутактов!

              Карал съм и 4т и двутактов. 4т не го бъркат толкова оборотите върви си, но двутактовия иска само газ и майсторлък, ако успееш да го държиш в обороти няма как да те остави в баира освен, ако не го изпуснеш

              Коментар


              • #22
                От: 700cc!..Двутактов!

                Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                Защото дори и да ги има те са само в най вискоите обороти и то за момент,виждал съм двутактови 250-ки как на по голям сипей на половината изкачване и мотора е дотам,губи обороти и губи съответно скорост докато с една 426-ца не само не губи мощност а горе излиза на прекъсвач.
                Много бъркаш , на 500 2-такта , силата му идва при най-малкото подаване на газ , и силата му е при много по-ниски обороти отколкото на 4-тактовия. Ето ти сравнение:

                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #23
                  От: 700cc!..Двутактов!

                  Тоя с 450 беше пълен неграмотник,не само че не тръгна с пълна газ а и на половината на сипея почна да връща газта,така няма как да се качи този сипей.
                  0 8 76 36 8 542

                  Коментар


                  • #24
                    От: 700cc!..Двутактов!

                    Ето ти нещо 30 годишно , виж му силата и оборотите.



                    1985 KTM 500

                    The King is dead, long live the king. Sadly the Great White, KTM 495 was no longer in production. The follower was a more common design. Water cooled lightweight engine with a more quadratic bore and stroke ratio, NICASIL coated cylinder. The powerplant weighs including the cooling system and liquid only 55 pounds (25kg). This are 20 pounds (9kg) less than the old 495 engine. The actual displacement is 485 ccm. USD fork, Pro-Lever suspension and a front disk brake and quite in line with everything else on the market. The 500MX and MXC models where as strong as never before. Nice bikes but had some quality problems during 85. It is and was the lightes production openclasser ever made. The engine produced a incredible power of 62HP @ 5900rpm and around 80 Nm above 2000 rpm

                    The MX model had a 4 speed gearbox and the MXC model a 5 speed. The bike was appreciated in reviews for it's magnificent fork, great handling and speed. The problem was an underdamped rear shock. The radiator shrouds pictured below, unfortunately never came in production.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #25
                      От: 700cc!..Двутактов!

                      Колеги много жалко че такива мотоциклети се намират трудно в бг.Бих реставрирал една такава с удоволствие.Гледам по германия,австрия ги има за по 700-800 евро.Тука имаше една ЦР-ка 500цц напълно реставрирана ама собственика и искаше 6 бона.М/у другото още не е купена май.

                      Коментар


                      • #26
                        От: 700cc!..Двутактов!

                        ето нещичко за ценителите на спорта.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X