Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

    1. Може ли да се шлайфа цилиндър на двутактова машина или се набива винаги нова риза.

    2.Буталото може ли да е обикновено ремонтно или задължително с никелово покритие.

    3.Възможни ли са тези манипулации и дали са ефективни.

    4.От кои сайтове(магазини) пазарувате бутала,биели и др, за вашите машини.

  • #2
    От: 2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

    5.Части пасващи на няколко марки мотори(БУТАЛА,БИЕЛИ,ЦИЛИНДРИ и др) примерни от yamaha на aprilia.

    Коментар


    • #3
      От: 2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

      Кои марки(модели)са с чугунени ризи,кои с никасил.
      Може ли да се шлаифа ризи от никасил

      Коментар


      • #4
        От: 2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

        Горе в дясно пишеш "риза", "никасил", каквото те интересува и излизат 100 еднакви теми, в които всеки пита едно и също.
        Джо, ако искаш сподели каква ти е машината. За по старите мотори примерно Мз, Симсон, Балкан... има магазини, които държат много части за тях, дори втора ръка. За КТМ примерно си има оторизиран доставчик, Хонда също, за Ямаха-пак. Напоследък се наблюдава, разглобяването на здрави мотори и продаването им, с цел по-добра печалба. Конкретно твоят проблем е-???

        При моторите с фабрично никасилово покритие, сегментите на буталото са стоманени, тоест те са доста твърди. Оригиналното покритие работи отлично с тях. Буталата, които се продават за този модел, всичките са такива-направени за работа с никасил. Когато ти решиш да слагаш риза, разстъргваш необратимо цилиндъра. Досега той е бил алуминиев, с работна част с покритие. Втулката, която се набива, неможе да издържа на твърдите сегменти. Резултата е кратки междуремонтни периоди.

        1. Moже.

        2.Буталата са под размер- при "чугуна" през 0.25 (пример 66.00; 66.25; 66.50; 66.75; 67.00). При цилиндрите с никасилово покритие са през 0.02 (пример: А 66.400-66.402; В 66.404-66.406; С 66.408-66.410; D 66.412-66.414 Никасила не се разстъргва! Само се хонингова,(надира напречно) за да задържа по добре маслото. Хонинговането се прави със специален инструмент, под определен ъгъл. ... Забравих ти въпроса?
        3.Възможно е да се отрмонтира износен цилиндър.
        4. Марка, модел? Има много ментета, понякога по-сполучливи от оригиналните части. Аз препоръчвам оригинални части, от дистрибутора на марката за България.
        5. гума от ямаха 19/110/100-върху хонда предназна за 19/110/100 - става. Накладки, вериги, въздушен филтър...и то само в някой случай, когато е указано на тях... и и и дотам. Ако найстина вече няма накъде, тогава се експирементира.

        6.Нали не очакваш да ти се изреждат всичките?! Писах по горе за шлайфането.

        Коментар


        • #5
          От: 2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

          Благодаря за отговора ти на всички въпроси.До тук ако сум разбрал правилно повредена никасилова риза може да се замени с чугунена но за сметка на качествения ремонт.Това довежда до следващия въпрос,добри майстори които набиват ризи и колко струва

          Коментар


          • #6
            От: 2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

            Харесал сум си един КТМ 250 но се нуждае от такава маниполациа за това са тези въпроси.С чугунените сум на ясно нямя да ми e за пръw път да шлаифам цилиндър ида слагам ремонтно ботало,но с тези от никасил не бях се сблъсквал при тях не са ми ясни нещата.опитжам се да сабера колкото се може повече инфо за тях да знам как се процедира.Някъде четох че не всички с никасил по старите са си били с чугунови ризи,но дали е така не знам.За това моля които наблюдения да сподели не само за КТМ.

            Коментар


            • #7
              От: 2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

              Е, колко по стари? 1980 не е на чугун! За още по-стари модели ли питаш?
              Ако покритието се е олющило на места, без сериозни деруги, може да се възтанови по заводски метод. Примерно ако риза с бутало ти е 300лева, то риплейтването + бутало ще е 500лева ориентировачно. Ако цилиндъра ти е само "тръгнал", не се колебай, 500лв, правиш и забравяш. Е, и правилна експлатация респективно. Важно е да се обърне внимание на вала! Ремонта може да скочи още!

              Коментар


              • #8
                От: 2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

                абе да ти кажа честно докато карах двутактови и аз имах подобни проблеми и задавах въпроси
                най-добре да си купиш 4 такта и забравяш за такива простотии и притеснения
                а между другото този ктм ако наистина е за риза или ново никасилово покритие , бягай далече от него , ако ще да ти го подаряват - мой съвет?

                Коментар


                • #9
                  От: 2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

                  При четиритактовите машини как се процедира при проблем с надрана риза или чупено бутало,може ли да шлайфаш ризата и да сложиш ремонтно бутало

                  Коментар


                  • #10
                    От: 2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

                    Съгласен съм, че мотора не трябва да е побългаряван. Ама то си е на късмет, никои няма да си признае, всеки вика "ааа, незнам, не му разбирам. Ама ти ще си го оправиш"
                    Сменяме ли темата на "пулове и клапани"?

                    Коментар


                    • #11
                      От: 2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

                      Къде и кои майстор набива ризи,дайте съвет ако реша все пак да се захвана с ремонта.

                      Коментар


                      • #12
                        От: 2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

                        Моля споделете и за клапани,пулове,биели,абе кой какжото реши.Готов съм да науча всичко за 2т/4т моторите,сигурен сум че има и други като мен.

                        Коментар


                        • #13
                          От: 2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

                          Майстори който набиват риза има във софия кв.Княжево 0888647210 Йосиф

                          Коментар


                          • #14
                            От: 2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

                            Благодаря за мненията ви, но с KTM-ма няма да се получи оказа се има доста проблеми.Ако дадете мнения за YAMAHA YZ250 ще съм много доволен,изгорял е cdi но с него мисля че ще се оправя,дайте мнения за сериозните проблеми с yamaha.

                            Коментар


                            • #15
                              От: 2T - ЦИЛИНДРИ, БУТАЛА, БИЕЛИ

                              Колега само да попитам ти мотор ли ще купуваш или някаква развалина дето вместо да караш и да се радваш само пари ще набиваш. Защото ако мислиш да караш си вземи мотор в движение а не някой дето е за ремонт щото както разбирам до тук не си много запознат с моторите а и може би нямаш достатъчен бюджет.Всеки иска да вземе някой мотор на далавера и да вложи некви дребни пари и да е супер ама няма как . Тези Ктм-и дето питаш за тях са излезли от употреба Ямахата пък била с изгорял cdi и тн. ами ако не е само cdi кво правиме и просто няма смисъл от цялата галимация. Съвет ти давам 2 или 4 таката ти си реши но си събери едни 3000лв и ще си вземеш що годе читава машинка това е.Успех
                              0878424143
                              0887424150

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X