Добър вечер.Бих искал да попитам от какво може да е следния проблем с чисто нова свещ NGK-27лв за модела -зимата не е карани не иска да пали от ритане.Съмнявам се и мислим,че е динамо магнита .Става дума за Suzuki RM 250 1ва регистрация 01011994година. Моля помогнете 
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Мотора не пали на манивела.
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Мотора не пали на манивела.
А смукача дърпаш ли му?
Повечето мотори палят трудно в студа,така че не бързаи да пипаш запалването,защото най-вероятно всичко е наред просто трябва да му хванеш цаката.
Пробвай като опънеш смукача и ритни няколко пъти с натиснато копче за гасене/да не подава искра/след това го пусни и пробвай да палиш.Успех.Когато няма друг изход- използвай централния вход!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Мотора не пали на манивела.
Най-вероятно нищо му няма. Имах преди време РМ-250 и палеше трудно при студено време. Подобни наблюдения имам и върху други такива Сузукита."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Мотора не пали на манивела.
Добър вечер.Компресия си има мотора доста голяма дори.Ще пробвам утре с копчето и ритане а иначе на бутане палеше,днес като отидох му преналивах бензин понеже ми го бяха преосмислили и разменили тубите и пак ядове,зацапа ми свещ и не искаше да пали(свалих,обгорих и почистих).След това като налях и отвъртях кранчето и дръпнах смукача почна да ми тече карбуратора и не пали и не пали.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Мотора не пали на манивела.
Проблема ти е в свещта!
И аз като теб преди време си купих за 25 лв. свещ по каталог(NGK).Направих едно каране 120-150км из Стара Планина(до Връх Ботев),прибрах мотора и повече от месец не го бях палил.Един ден се екипирах,извадих мотора и ритах 30-40 пъти и няма палене. Така се уморих от ритане, все едно бях карал 200 км. Свалих свещта и си сложих старата триполюсна от колата ми (ауди 80) и запали от първия път.От тогава си карам с нея,а оная я прибрах(не даваше грам искра)YAMAHA WR450F
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Мотора не пали на манивела.
Къде и с какво, измерваш тези 18V?Първоначално публикуван от RiverBastard Преглед на мнениеКарбуратора го оправих,сега на ритане вади на свещ само 12-18 волта това нормално ли е ? и къде по точно е проблема дали в магнита или бобината.кой кабели се замерват за след магнита и за след C.D.I."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Мотора не пали на манивела.
Тамън и аз щях да питам как ги измери... Защото обикновенно по тоя кабел са 18 ама КИЛОволта...
А и НЖК от 25 лева - иридиева ли е? Не за друго ама аз си купих една, а сега се разубеждавам дали въобще да я слагам...
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
. Дано не е и при теб така.
							
						
Коментар