Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мотора не пали на манивела.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мотора не пали на манивела.

    Добър вечер.Бих искал да попитам от какво може да е следния проблем с чисто нова свещ NGK-27лв за модела -зимата не е карани не иска да пали от ритане.Съмнявам се и мислим,че е динамо магнита .Става дума за Suzuki RM 250 1ва регистрация 01011994година. Моля помогнете

  • #2
    От: Мотора не пали на манивела.

    Колега на бутане ли го палиш?
    Когето загрее пак ли неиска на манивела?

    Коментар


    • #3
      От: Мотора не пали на манивела.

      А смукача дърпаш ли му?
      Повечето мотори палят трудно в студа,така че не бързаи да пипаш запалването,защото най-вероятно всичко е наред просто трябва да му хванеш цаката.
      Пробвай като опънеш смукача и ритни няколко пъти с натиснато копче за гасене/да не подава искра/след това го пусни и пробвай да палиш.Успех.
      Когато няма друг изход- използвай централния вход!

      Коментар


      • #4
        От: Мотора не пали на манивела.

        Най-вероятно нищо му няма. Имах преди време РМ-250 и палеше трудно при студено време. Подобни наблюдения имам и върху други такива Сузукита.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          От: Мотора не пали на манивела.

          А бутало дали има вътре да направи достатъчно компресия,от стоене да не са го изяли мишките.Виж първо на свещта дали дава ток,после цръкни с една спринцовка малко бензин в цилиндъра и пробвай ще запали ли.

          Коментар


          • #6
            От: Мотора не пали на манивела.

            Добър вечер.Компресия си има мотора доста голяма дори.Ще пробвам утре с копчето и ритане а иначе на бутане палеше,днес като отидох му преналивах бензин понеже ми го бяха преосмислили и разменили тубите и пак ядове,зацапа ми свещ и не искаше да пали(свалих,обгорих и почистих).След това като налях и отвъртях кранчето и дръпнах смукача почна да ми тече карбуратора и не пали и не пали.

            Коментар


            • #7
              От: Мотора не пали на манивела.

              Ами ето значи проблема ти е карбуратора не запалването
              Some call it a hobby, we call it a way of life!
              Това че срещу теб са най-добрите, не означава, че трябва да се отказваш!

              Коментар


              • #8
                От: Мотора не пали на манивела.

                Карбуратора го оправих,сега на ритане вади на свещ само 12-18 волта това нормално ли е ? и къде по точно е проблема дали в магнита или бобината.кой кабели се замерват за след магнита и за след C.D.I.

                Коментар


                • #9
                  От: Мотора не пали на манивела.

                  Проблема ти е в свещта!
                  И аз като теб преди време си купих за 25 лв. свещ по каталог(NGK).Направих едно каране 120-150км из Стара Планина(до Връх Ботев),прибрах мотора и повече от месец не го бях палил.Един ден се екипирах,извадих мотора и ритах 30-40 пъти и няма палене. Така се уморих от ритане, все едно бях карал 200 км. Свалих свещта и си сложих старата триполюсна от колата ми (ауди 80) и запали от първия път.От тогава си карам с нея,а оная я прибрах(не даваше грам искра)
                  YAMAHA WR450F

                  Коментар


                  • #10
                    От: Мотора не пали на манивела.

                    Първоначално публикуван от RiverBastard Преглед на мнение
                    Карбуратора го оправих,сега на ритане вади на свещ само 12-18 волта това нормално ли е ? и къде по точно е проблема дали в магнита или бобината.кой кабели се замерват за след магнита и за след C.D.I.
                    Къде и с какво, измерваш тези 18V?
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #11
                      От: Мотора не пали на манивела.

                      Тамън и аз щях да питам как ги измери... Защото обикновенно по тоя кабел са 18 ама КИЛОволта...
                      А и НЖК от 25 лева - иридиева ли е? Не за друго ама аз си купих една, а сега се разубеждавам дали въобще да я слагам...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Мотора не пали на манивела.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:zapalovaci-svicka-ngk-r4118s-8.jpg
Прегледи:1
Размер:60.8 КБ
ID:5456600 Ако колегата е взимал по каталога,трябва да е такава,ама май не е иридиева.
                        YAMAHA WR450F

                        Коментар


                        • #13
                          От: Мотора не пали на манивела.

                          Имах Кавазаки КМХ 125 и не палеше на манивела, защото беше пукнато буталото в средата. Не беше много, задържаше компресия, но не беше както трябва. Като го смених се оправи проблема . Дано не е и при теб така.
                          '05 Suzuki RM 250

                          Коментар


                          • #14
                            От: Мотора не пали на манивела.

                            и моя не пали от манивела а дава ток има бензин сичко точно от какво може да е ??

                            Коментар


                            • #15
                              От: Мотора не пали на манивела.

                              От малка компресия, или не го риташ както трябва.
                              Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X