От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.
	
		
			
			
				
	
Благодаря за информацията колега ! Лошото е ,че не съм от София... , но ще видя какво може да се направи ! Т.е ще разпитам как седят нещата , за сега не мисля да правя каквото и да било. На този етап ми е интересно чисто теоритично!
Иначе да , ще се получи интересна машинка ! Биелата съм сигурен , че ще издържи , за самия вал вече идея нямам !
  !
Тея кит-ове,170сс Атена, дето ги продават , казват ,че вдигат мощността на едно стандартно ДТ 125 ,например, от 30тина на 38-42 коня ! Поне това пишат по чуждите сайтове , които съм чел. Собствениците на мотори с тоя кит , споделя, че са удивени от вървежа на мотора, като казват ,че силата която дава , няма нищо общо със сток 125сс мотор....
Сегааа колко е вярно и колко не - не знам. Това съм чел по форумите, но не съм имал възможност да говоря с някой дето реално е ползвал такова животно. И все пак , като се замисля , колеги дето са правили мотор от 250сс на 300сс /4т машини/, казват ,че са доволни и казват ,че всеедно имат нов мотор, значи и тук положението не трябва да е кой знае колко по-различно, или бъркам ?!?!
					
					Първоначално публикуван от kalin3000
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Иначе да , ще се получи интересна машинка ! Биелата съм сигурен , че ще издържи , за самия вал вече идея нямам
 !
  !Тея кит-ове,170сс Атена, дето ги продават , казват ,че вдигат мощността на едно стандартно ДТ 125 ,например, от 30тина на 38-42 коня ! Поне това пишат по чуждите сайтове , които съм чел. Собствениците на мотори с тоя кит , споделя, че са удивени от вървежа на мотора, като казват ,че силата която дава , няма нищо общо със сток 125сс мотор....
Сегааа колко е вярно и колко не - не знам. Това съм чел по форумите, но не съм имал възможност да говоря с някой дето реално е ползвал такова животно. И все пак , като се замисля , колеги дето са правили мотор от 250сс на 300сс /4т машини/, казват ,че са доволни и казват ,че всеедно имат нов мотор, значи и тук положението не трябва да е кой знае колко по-различно, или бъркам ?!?!

 Може би на мотовилката  леко ще и се разказва по-бързо играта...
 Може би на мотовилката  леко ще и се разказва по-бързо играта... 
 Иначе със сигурност  170цц би трябвало да е по-добре...или поне за известно време,докато и свикнеш . А до колкото знам  производителя измерва мощността на двигателя за да е по-обективно,ама какво достига до земята след всичките загуби по зъбчатки,вериги,лагери,гуми и т.н. не е ясно...т.е тея 30коня или колкото са.. са малко имагинерни
 Иначе със сигурност  170цц би трябвало да е по-добре...или поне за известно време,докато и свикнеш . А до колкото знам  производителя измерва мощността на двигателя за да е по-обективно,ама какво достига до земята след всичките загуби по зъбчатки,вериги,лагери,гуми и т.н. не е ясно...т.е тея 30коня или колкото са.. са малко имагинерни То всъщност това си важи за всичките моторетки.  Иначе тези зад голямата локва имат достатъчно кинти за щуротии ,дори и да се трошът преработките.... за тях няма да е проблем,само тук в България правим чудеса от храброст
 То всъщност това си важи за всичките моторетки.  Иначе тези зад голямата локва имат достатъчно кинти за щуротии ,дори и да се трошът преработките.... за тях няма да е проблем,само тук в България правим чудеса от храброст 
 
							
						


Коментар