Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

    Първоначално публикуван от kalin3000 Преглед на мнение
    Преди време имах проблем с износен и надран алусил. Чистак-бърсак сегмент влизаше с 1.1мм хлабина в ключа.Ризите ги поръчаха, оформиха по размер и набиха в "Интерсервиз"
    Това е шлайф-база към официалния представител на Мерцедес,намира се на гърба на представителството,София кв. “Хаджи Димитър”, ул. “Резбарска , № 5 ремонтират предимно камиони,но съвсем официално си работят и с частни поръчки. Работата я свършиха много грамотно,1бр риза излезна с поръчката 65лв.играчката по нея и хонинга 50лв. Предполагам че при теб играчката ще е малко повече че трябва да се правят и прозорци по ризата, но си мисля че едва ли цената ще надхвърли за всичко 150лв. Все пак няма да е лошо да ги питаш предварително,
    цените са от преди малко повече от година. Иначе ще стане интересна моторетка... Може би на мотовилката леко ще и се разказва по-бързо играта...
    Благодаря за информацията колега ! Лошото е ,че не съм от София... , но ще видя какво може да се направи ! Т.е ще разпитам как седят нещата , за сега не мисля да правя каквото и да било. На този етап ми е интересно чисто теоритично!

    Иначе да , ще се получи интересна машинка ! Биелата съм сигурен , че ще издържи , за самия вал вече идея нямам !
    Тея кит-ове,170сс Атена, дето ги продават , казват ,че вдигат мощността на едно стандартно ДТ 125 ,например, от 30тина на 38-42 коня ! Поне това пишат по чуждите сайтове , които съм чел. Собствениците на мотори с тоя кит , споделя, че са удивени от вървежа на мотора, като казват ,че силата която дава , няма нищо общо със сток 125сс мотор....

    Сегааа колко е вярно и колко не - не знам. Това съм чел по форумите, но не съм имал възможност да говоря с някой дето реално е ползвал такова животно. И все пак , като се замисля , колеги дето са правили мотор от 250сс на 300сс /4т машини/, казват ,че са доволни и казват ,че всеедно имат нов мотор, значи и тук положението не трябва да е кой знае колко по-различно, или бъркам ?!?!
    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

    Коментар


    • #62
      От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

      Аз преди доста години имах 125цц джилера и честно казано се очиствах идеално и с тея 125цц Иначе със сигурност 170цц би трябвало да е по-добре...или поне за известно време,докато и свикнеш . А до колкото знам производителя измерва мощността на двигателя за да е по-обективно,ама какво достига до земята след всичките загуби по зъбчатки,вериги,лагери,гуми и т.н. не е ясно...т.е тея 30коня или колкото са.. са малко имагинерни То всъщност това си важи за всичките моторетки. Иначе тези зад голямата локва имат достатъчно кинти за щуротии ,дори и да се трошът преработките.... за тях няма да е проблем,само тук в България правим чудеса от храброст но все пак си е някаква алтернатива да речем 300-400лв пред 1200.

      Коментар


      • #63
        От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

        Жорка, интересувал съм се по този въпрос и по принцип е възможно да стане. НО играчката е доста да ти кажа. Първо трябва да провериш какви бутала има за твоя мотор и да се вземе поне един размер преди последен ремонт. След това се маха старата риза, шлайфа се от стените на цилиндъра и се прави нова риза по буталото. Но има и друга подробност- клапата също се преработва и е доста занимавка да ти кажа. Има доста сметки и изчисления, за да стане всичко както трябва. Другото нещо е, че ще трябва да реджетнеш карба и там си е въртележка. За моя мотор от 66.8мм бутало има до 74мм и наистина има хора ги правят особено в съседна Гърция е пълно със 125/200 цвайки много припилени. Валовете издържат няма проблем с тях. Та това е общо взето няма нищо невъзможно но си е играчка, а и средства... Аз лично съм питал, когато правих ремонт на моя мотор дали може да го направим от стандартен размер /66.8/ на 72-73 мм и ми казаха, че ще струва двойно, а и самите тунинг бутала по-големи размери са една купчина пари.
        Последно редактирано от speedrifter; 28-11-13, 22:07.
        Yamaha WR 200

        Коментар


        • #64
          От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

          Първоначално публикуван от kalin3000 Преглед на мнение
          Аз преди доста години имах 125цц джилера и честно казано се очиствах идеално и с тея 125цц Иначе със сигурност 170цц би трябвало да е по-добре...или поне за известно време,докато и свикнеш . А до колкото знам производителя измерва мощността на двигателя за да е по-обективно,ама какво достига до земята след всичките загуби по зъбчатки,вериги,лагери,гуми и т.н. не е ясно...т.е тея 30коня или колкото са.. са малко имагинерни То всъщност това си важи за всичките моторетки. Иначе тези зад голямата локва имат достатъчно кинти за щуротии ,дори и да се трошът преработките.... за тях няма да е проблем,само тук в България правим чудеса от храброст но все пак си е някаква алтернатива да речем 300-400лв пред 1200.

          Е да , това си е така , да не говорим пък колко от тея 30 кончата са безвъзвратно ''умрели'' , но както и да е ! По книжката го дават 30 !
          Като цяло 125сс не е лош мотор, особено за трупане на опит , но като почнеш да се вреш където не трябва и почва да се задъхва !
          Затова си мисля ,че една така ''модификация'' , може би , би се отразила благополучно!

          Тея зад голямата локва знаят и могат , докато при нас , масово знаят , ама много малко , да не кажа почти никой, НЕ могат !!

          И все пак , да , едни 300 лв , са за предпочитане пред 1200, още повече ,че ако нещо стане си имам работещ здрав цилиндър , който мога да сложа по всяко едно време !
          Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

          Коментар


          • #65
            От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

            Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
            Жорка, интересувал съм се по този въпрос и по принцип е възможно да стане. НО играчката е доста да ти кажа. Първо трябва да провериш какви бутала има за твоя мотор и да се вземе поне един размер преди последен ремонт. След това се маха старата риза, шлайфа се от стените на цилиндъра и се прави нова риза по буталото. Но има и друга подробност- клапата също се преработва и е доста занимавка да ти кажа. Има доста сметки и изчисления, за да стане всичко както трябва. Другото нещо е, че ще трябва да реджетнеш карба и там си е въртележка. За моя мотор от 66.8мм бутало има до 74мм и наистина има хора ги правят особено в съседна Гърция е пълно със 125/200 цвайки много припилени. Валовете издържат няма проблем с тях. Та това е общо взето няма нищо невъзможно но си е играчка, а и средства... Аз лично съм питал, когато правих ремонт на моя мотор дали може да го направим от стандартен размер /66.8/ на 72-73 мм и ми казаха, че ще струва двойно, а и самите тунинг бутала по-големи размери са една купчина пари.
            Това с буталата е малко кофти , понеже до колкото съм запознат, буталата са пре 0.25 като последния е 57 мисля /стандарт е 56мм/ ! Трябва да видя тея бутала от кит-а Атена с какав размер са! Колкото до клапата , аз ще дам всичко да се прави / ако тръгна да го правя/ , глава цилиндър клапа!
            Вече като пари не знам колко ще излезе... ако не е много скъпо , може да се пробва! Като се замисля , трябва да питам в Гърция , където си правих звездата , дали не могат да измислят нещо по въпроса!
            Щом няма проблем от страна на вала , значи нещата са възможни!
            Карбуратора на мен ми е 2мм по-голям от стандарта ! Това не знам реално дали е много или малко, но сток е 28мм , аз съм с 30мм . Предполагам един реджет и ще е ок!

            Ако ще се прави нещо, въобще , то ще бъде съобразено с финансовата страна , ако едно такова упражнение идва много пари , или г-д на цената на кит-а , то няма абсолютно никакъв смисъл от него !

            Благодаря ,че драснахте по някой ред !!
            Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

            Коментар


            • #66
              От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

              Жоро, мисля ,че няма смисъл от тези упражнения ,а най-добре си е друго моторче 200 - 220 или 250кб. Във тези 300лв. ,може да включиш само едно хубаво ковано бутало и евентуално гарнитури или изработването на ризата. Общата сума ще е 2/3 от сумата на кита и след пет излизания, тия 170кб. пак ще ти малеят. Незнам....,така ги преценявам аз нещата. Иначе, мога да помогна с едно Dellorto 32мм., ако опре работата до карб.
              Силата е нищо без контрол.

              Коментар


              • #67
                От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

                Няма няма ама 300 лева и 40 коня става, а новия мотор кой знае какъв дарак ще е защото ти трябват пари за добро състояние мотор и то доста. Като има цилиндър и тези неща да експириминтира кво ще го збърка толкова поне той ще направи нещо. Според мен гърците няма да се провалят, а и карбуратора му е 30мм, какви упражнения един цилиндър се праща и това е. Аз съм ЗА!!!!

                Коментар


                • #68
                  От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

                  Първоначално публикуван от rdlegy Преглед на мнение
                  Няма няма ама 300 лева и 40 коня става, а новия мотор кой знае какъв дарак ще е защото ти трябват пари за добро състояние мотор и то доста. Като има цилиндър и тези неща да експириминтира кво ще го збърка толкова поне той ще направи нещо. Според мен гърците няма да се провалят, а и карбуратора му е 30мм, какви упражнения един цилиндър се праща и това е. Аз съм ЗА!!!!
                  Като не си в час не приказвай глупости. Само буталото струва между 180 и 250лв, а обработката на цилиндъра между 350 и 450 лв .
                  Yamaha WR 200

                  Коментар


                  • #69
                    От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

                    Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
                    Жоро, мисля ,че няма смисъл от тези упражнения ,а най-добре си е друго моторче 200 - 220 или 250кб. Във тези 300лв. ,може да включиш само едно хубаво ковано бутало и евентуално гарнитури или изработването на ризата. Общата сума ще е 2/3 от сумата на кита и след пет излизания, тия 170кб. пак ще ти малеят. Незнам....,така ги преценявам аз нещата. Иначе, мога да помогна с едно Dellorto 32мм., ако опре работата до карб.

                    Ами то аз не съм тръгнал да правя нищо и едва ли ще тръгна да правя ! Интересна ми е идеята, като това не пречи да разпитам малко как би излязло като пари...

                    Към настоящия момент искам да взема по-голяма машина......

                    А идеята за разстъргването идва от там , че стария цилиндър седи на рафта в гаража и ме гледа всеки път като вляза , май е по-добре да го скрия в някой кашон
                    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                    Коментар


                    • #70
                      Yamaha TDR125 ограничител

                      Добър ден колеги,моторчето за което става въпрос е Ямаха TDR 125 кубика.
                      чух че на определения модел им се слага ограничител за да влизат в А1 категория за Европа(т.е до 11kW /15к.с).
                      мисля че моя също имам сложен такъв,защото нещо го ограничава в оборотите например на втора повече от 5000 оборота
                      не мога да развия,на 3та развивам до 6300-500 не мога да го изфорсирам до дупка.Въпроса ми е,какво представлява този
                      ограничител(до колкото разбрах е електронен) и как може да се премахне,виждал съм TDR с година по-стар от моя(2001) който нормално си развива до към 10 000 оборота и нищо не го ограничава.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X