Така, имам проблем със съединителя на мотора. Не иска да отцепва, но мисля че проблемът идва от този детайл 92144 http://www.bikebandit.com/houseofmot...50163#sch54680 , защото липсва . Ако може някой колега с същият мотор да даде снимки на своя съединител. Ще му бъда много благодарен и все пак приемам съвети и от хора с други мотори
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Kawasaki Kx125 1991
Свий
X
-
От: Kawasaki Kx125 1991
Гледам че никой не отговаря .... ами 92144 е пружинката която подпомага връщането на лоста в изходно положение. Не може липсата и да пречи на съединителя да отцепи. Някой я е махнал за да облекчи натискането на ръкохватката с риск да се износва повече съединителя и частите му.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
-
От: Kawasaki Kx125 1991
Здрасти, колега! Нямам много опит с кросови мотори, но като гледам схемата, съединителят е нормален, многодисков, мокър съединител, като на почти всички мотори. Та на въпроса, отварял ли си го преди? Ако са много натегнати болтовете, които държат пружините, може да не му стига хода. Всъщност причини много, ако не можеш да намериш някой, който разбира, разглоби го, разгледай добре, обясни си сам за себе си принципа на работа и търси визуална причина да не работи. Така от компа е трудно да се помогне. Всъщност има един вагон въпросителни. Дали е мек или твърд съединителя, има ли ход, няма ли, някакви луфтове на вилката или другите части вътре. Може да иска реглаж. Може да има нещо строшено вътре. Наистина пробвай да намериш проблема сам или да намериш майстор. Успех!
Коментар
-
От: Kawasaki Kx125 1991
Ще ти отнеме по-малко време ако го отвориш и намериш проблема,от колкото да събираш мнения.Съединителя не е ужасно сложен,а разглобяването и сглобяване след това ще ти отнеме 30мин.Дори не е необходимо да точиш маслото.Събори го на ляво и действай.Първоначално публикуван от t3ddo Преглед на мнениеА някаква идея имаш ли защо не отцепва ?
Коментар
-
От: Kawasaki Kx125 1991
Отвори го и провери някой шано майстор да не го е сглобил грешно. Аз преди време се блъсках 3 дена със съединителя на един рм250 . Оказа се накрая , че бяха бяха сменили местоположението на дистанционната шайба между двете части на касетата
. Но наистина съединителя е една от най елементарните модули в мотора ти. Разпечатай си една схема на съединителя и лимитите на пружините , феродовите и металните дискове и провери дали всичко е на мястото си и в норма .
Коментар
-
От: Kawasaki Kx125 1991
Не съм много сигурен но мисля , че се стягаха на 8.8N-m или около 0.9кг . Аз лично нямам динамо-метричен ключ, който да лови по-малко от 20N-m . Аз стягам със зареден винтовер на Бош настроен на 8-ма степен ( винтовера е с 9 степени) и досега не съм имал проблем със съединителя или развиване на болтовете на пружините му ( естествено слагам и един син осигурител за резби . Фирмата която го предлага имат 3 цвята като синия е средния ) .
Коментар
-
От: Kawasaki Kx125 1991
Ама не казваш нищо бе човек. Снимай и пиши какво се случва или викай някой дето вдява малко. Като те заболи зъб как викаш? Боли или боли ме еди кой си зъб? И пак в крайна сметка отиваш при доктора ако не го извадиш сам. Неволята учи - чел ли си?0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
От: Kawasaki Kx125 1991
Почти съм сигурен , че не е сглобен като хората съединителя. Разглоби го и го сглоби наново, като внимаваш за последователността на елементите. Ако не си правил досега потърси помощ от приятел или колега , който е разглабял и сглабял съединител.( иначе всичко се нарежда върху една втулка върху която има два иглени лагер. От вътре на вън последователността е следната: Голяма касета ; Шайба ; Малка касета ; Фиксираща шайба с прорези за шлиците на оста , Гайка на съединителя ; След това започваш да нареждаш дисковете , като последователността от вътре навън е : Феродов диск-->метален диск-->феродов диск-->метален диск..........трябва да завършиш с феродов диск. След това слагаш капака на касетатаи пружините. ) Дано съм бил полезенПървоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнениеАма не казваш нищо бе човек. Снимай и пиши какво се случва или викай някой дето вдява малко. Като те заболи зъб как викаш? Боли или боли ме еди кой си зъб? И пак в крайна сметка отиваш при доктора ако не го извадиш сам. Неволята учи - чел ли си?
Коментар
-
От: Kawasaki Kx125 1991
Всичко ми е наредено по тази схема http://www.bikebandit.com/houseofmot...50163#sch54680 само шайбите ми мисля, че не са оригиналните , но не знам дали от това може да е проблема .
Коментар
-
От: Kawasaki Kx125 1991
Така ли го купи? По-нагоре някой те беше попитал: Ръчката има ли ход? Мека ли е, твърда ли е? Това са важни неща, така че чети внимателно кой какво пита. Има причина да се задават такива въпроси.
Имал съм мотор със залепили дискове и беше голям зор докато отлепи. Тиках го на трета и четвърта предавка, сецах напред-назад и не ще и не ще. Накрая го изкарах, пълна газ на всички предавки, като 4-та и 5-та връщах и подавах рязко (максимум ускорение да има) и все че отлепи. Нещо не искаше да потегля като хората и зацепваше от раз. Потеглянето беше или с начална скорост, или с вирене на предната гума - стискаш си съединителя, ръчкаш първия зъб и мотора си седи, обаче като вземеш да го пускаш колкото можеш най-бавно и потегля все едно си махнал пръстите от ръчката. Това беше на едно ЧЗ 250 крос, което беше седяло попряно на една стена сигурно 5 г.
Коментар
-
От: Kawasaki Kx125 1991
@Andy Van Der Drift Съвета ти помогна - яко ръчкане на всичките предавки и нещата се оправиха . Благодаря много . Явно и на мен ми залепваха дисковете, защото бяха стояли известно време без масло и .. както и да е, важното е, че всичко се оправи
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар