Решил съм да купя риза Висеко от щатите (80$) за стария си цилиндър. Не знам стоманена ли е, чугунена ли е, темперован чугун ли е и с какво е - молибден, силиций, кокс, въглища, платина, злато... Каквото е. Имам няколко въпроса и се надявам да ми помогнете.
1. Каква хлабина трябва да се остави между ризата и цилиндъра? Не трябва да е много сита, защото ще имам проблеми с набиването (няма да е с чука
), а и не трябва да се отхлабва прекалено за да не се завърти вътре. Някъде на английски прочетох 0.004. Това трябва да са инчове, което прави 1 стотна. Добре ли е?
2. Новата риза как идва - готова за стандартно бутало или след "монтирането" й в цилиндъра тя ще се свие малко и ще трябва да я преработя по размер? Или пристига с някакъв размер и аз трябва да си я дообработя?
3. Спрял съм се на бутало Prox. Всички знаете маркетинговата компания Прокс, която продава останали "по рафтовете" оригинални части на Хонда. Не ща да се набутвам с Висеко, което ми идва с 50-55 лева повече. Хлабината на буталото в ризата колко да я оставя? Аз мисля за 5,5-6,0 стотни
.
Цр-че е моторчето, 125.
Правени втулки у нас с цени също ме интересуват, както и мнения дали държат. Или трябва да шлайфам в петък и после чаааак в понеделник...
1. Каква хлабина трябва да се остави между ризата и цилиндъра? Не трябва да е много сита, защото ще имам проблеми с набиването (няма да е с чука

2. Новата риза как идва - готова за стандартно бутало или след "монтирането" й в цилиндъра тя ще се свие малко и ще трябва да я преработя по размер? Или пристига с някакъв размер и аз трябва да си я дообработя?
3. Спрял съм се на бутало Prox. Всички знаете маркетинговата компания Прокс, която продава останали "по рафтовете" оригинални части на Хонда. Не ща да се набутвам с Висеко, което ми идва с 50-55 лева повече. Хлабината на буталото в ризата колко да я оставя? Аз мисля за 5,5-6,0 стотни

Цр-че е моторчето, 125.
Правени втулки у нас с цени също ме интересуват, както и мнения дали държат. Или трябва да шлайфам в петък и после чаааак в понеделник...
Коментар