Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

    Решил съм да купя риза Висеко от щатите (80$) за стария си цилиндър. Не знам стоманена ли е, чугунена ли е, темперован чугун ли е и с какво е - молибден, силиций, кокс, въглища, платина, злато... Каквото е. Имам няколко въпроса и се надявам да ми помогнете.
    1. Каква хлабина трябва да се остави между ризата и цилиндъра? Не трябва да е много сита, защото ще имам проблеми с набиването (няма да е с чука ), а и не трябва да се отхлабва прекалено за да не се завърти вътре. Някъде на английски прочетох 0.004. Това трябва да са инчове, което прави 1 стотна. Добре ли е?
    2. Новата риза как идва - готова за стандартно бутало или след "монтирането" й в цилиндъра тя ще се свие малко и ще трябва да я преработя по размер? Или пристига с някакъв размер и аз трябва да си я дообработя?
    3. Спрял съм се на бутало Prox. Всички знаете маркетинговата компания Прокс, която продава останали "по рафтовете" оригинални части на Хонда. Не ща да се набутвам с Висеко, което ми идва с 50-55 лева повече. Хлабината на буталото в ризата колко да я оставя? Аз мисля за 5,5-6,0 стотни .
    Цр-че е моторчето, 125.

    Правени втулки у нас с цени също ме интересуват, както и мнения дали държат. Или трябва да шлайфам в петък и после чаааак в понеделник...

  • #2
    От: Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

    Здравей, колега!
    Тези втулки в БГ ги слагат за около 100-150лв. (ориентировъчно), зависи от мотора.След правилна и хубава разработка, няма проблем. Иначе добре си се насочил към Висеко и Прокс.
    Успех!
    Yamaha WR 200

    Коментар


    • #3
      От: Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

      Ще помоля каращите с ризи в момента мотористи, без значение откъде са ги купили, или правени, ако трябва на лично съобщение да се свържат с мен (анонимността е гарантирана!!!), да ми кажат цена за разстъргването на цилиндъра, как са сложили ризата, шлайфали ли са, доволни ли са от мощността на машините си и въобще колко приблизително им е излязло.
      Защото аз ще ги взема, но ако шлайфист и стругар ми кажат 200 лева ... какво правим?! Не може да няма тук каращи с правени ризи, няма значение фабрични или правени тук. Не бъдете стеснителни , господа.

      Коментар


      • #4
        От: Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

        Обърнисе към колегата Никомотор мисля, че ще ти свърши работа . Телефоните му ги има във форума .

        Коментар


        • #5
          От: Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

          Първоначално публикуван от Andy Van Der Drift Преглед на мнение
          Ще помоля каращите с ризи в момента мотористи, без значение откъде са ги купили, или правени, ако трябва на лично съобщение да се свържат с мен (анонимността е гарантирана!!!), да ми кажат цена за разстъргването на цилиндъра, как са сложили ризата, шлайфали ли са, доволни ли са от мощността на машините си и въобще колко приблизително им е излязло.
          Защото аз ще ги взема, но ако шлайфист и стругар ми кажат 200 лева ... какво правим?! Не може да няма тук каращи с правени ризи, няма значение фабрични или правени тук. Не бъдете стеснителни , господа.
          Под 100-150лв. имам предвид цената на ризата и слагането й. Няма да ти вземат 200лв само за слагане.
          Иначе няма да върви както с никасила със сигурност- по-малко ще е вървежа, но не знам колко.
          Yamaha WR 200

          Коментар


          • #6
            От: Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

            200 ми каза един познат, който е питал шлайфиста - да разстърже цилиндъра, да сложи ризата, след което да я шлайфа по буталото. Цитирам: "Цялото удоволствие ще ти струва 200 лева. Питах го". Аз мисля че не го е питал, а иска той да я прави. Исканото в замяна обаче не ме устройва и му отказах. Щял да я направи за 2 дни от специален за целта чугун и направената от него риза щяла да бъде по-здрава от каквато и фабрична, купена от мен. Дали защото е фабрична, дали защото аз ще я купувам, нямам идея...
            80$ е ризата там. Има транспортни, ДДС и мито. Дотук прескочих 150-те, което ме навежда на мисълта, че мисля да правя глупости. Щом за 150 излиза изработката тук с поставянето, нали?! Е, аз ще си поръчам и бутало от същите хора. То е 105 лева там, така може би ще се компенсират нещата - скъпа риза, но пък по-евтино бутало.
            В Благоевград ми обадиха ред - 250 лева за всичко - пращам цилиндър и бутало и ми го връщат с риза по буталото. Хубаво, но като не знам колко ще ми вземат да го разстържат това нещо. Някакви идеи? Знам само за един човек с такава машина и работи много добре. И телефона му нямам за справка...

            Коментар


            • #7
              От: Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

              50 и колко мм ти е буталото ? Да те уредя с една истинска японска риза .

              Коментар


              • #8
                От: Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

                54.00 мм дават чисто новия цилиндър.
                Буталото ще е 53.94.

                Коментар


                • #9
                  От: Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

                  Утре ще ти дам отговор .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

                    Нямаш късмет - ризите почват от 70 мм.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

                      А иначе по другите въпроси - колко по-сита да се остави ризата спрямо цилиндъра и наистина ли се губи мощност? Каква риза е по-добре - от специален за целта чугун или стоманена?
                      На колите са чугунени, както и на камионите. Поне доколкото аз знам. В щатите предлагат ризи с хром и молибден, но не знам на Висеко какви са точно.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

                        Първоначално публикуван от Andy Van Der Drift Преглед на мнение
                        А иначе по другите въпроси - колко по-сита да се остави ризата спрямо цилиндъра и наистина ли се губи мощност? Каква риза е по-добре - от специален за целта чугун или стоманена?
                        На колите са чугунени, както и на камионите. Поне доколкото аз знам. В щатите предлагат ризи с хром и молибден, но не знам на Висеко какви са точно.
                        Хром-молбидена е Никасил, доколкото си спомням. Никасил е търговско наименование на някой от големите мото-производители, но не помня на кого. Другите го наричат с други имена, но всичките са едно и също.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

                          Първоначално публикуван от Краси К Преглед на мнение
                          Хром-молбидена е Никасил, доколкото си спомням.
                          Нищо подобно:
                          http://en.wikipedia.org/wiki/Nikasil
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

                            Nickel Silicon Carbide plated for long life - Никасил.
                            Силата е нищо без контрол.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Разстъргване на цилиндър и набиване на риза на двутактов кросов двигател

                              0888716952-Любо-шлайфистът на бившия Вилхем Пик.Работи в Богров и си изпипва нещата.Звънни и разбери колко ще ти струва,може ли и т.н.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X