Ауспуха няма отношение в случая, освен наличието или липсата на вата. Дори и нова да сложиш, ако смесителят пуска повече от необходимото к-во масло, пак ще протече. Няма да е веднага, но пак ще пуши, пак ще ти мърфели якето и накрая пак ще се стигне до същото положение.
Има различни масла с различен химичен състав и различна димност при еднакво смесено количество с бензина. Ако системата ти може да се настройва и наистина пушляви жестоко, намали малко маслото. Или, щом ти е чак такъв проблем, я изолирай и си сипвай масло право в резервоара и разбивай хубаво.
(Задължително искам като се позатопли времето да изчистя и резонатора и задното гърне, защото от толкаво масло няма начин да не са се позадръстили.Чувал съм, че най-добре ставало с оксижен, но си нямам на представа какво точно се прави нагрява се отвън ли само или има нещо по-специфично?)
Нагрява се до червено предния край на свален от мотора ауспух. С бензинова или газова горелка. Гадостите се подпалват от това. Подава се въздух от компресор или нещо такова и горенето продължава назад докато изгори всичко. Изтръсква се всичката сажда и горе долу това е процедурата. Ама е най-добре поне да го видиш на живо веднъж дваж.
0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Ауспуха няма отношение в случая, освен наличието или липсата на вата. Дори и нова да сложиш, ако смесителят пуска повече от необходимото к-во масло, пак ще протече. Няма да е веднага, но пак ще пуши, пак ще ти мърфели якето и накрая пак ще се стигне до същото положение.
Има различни масла с различен химичен състав и различна димност при еднакво смесено количество с бензина. Ако системата ти може да се настройва и наистина пушляви жестоко, намали малко маслото. Или, щом ти е чак такъв проблем, я изолирай и си сипвай масло право в резервоара и разбивай хубаво.
Моторът пуши много само докато е студен след това няма никакви проблеми. Карам го с масло Repsol 2T Offroad.Колкото до машинката тя може да се регулира, но не знам дали проблемът е от нея или както казват другите, че може да е семеринга. За сега ще го оставя така и без това в този студ не може да се прави нищо. Щом се позатопли ще изчистя ауспуха и ще видя какъв ще е резултатът. В краен случай винаги мога да откача машинката и да си мешам сам.
Благодаря на колегата Жоро за поясненията!
marto_c следващите редове прочети внимателно, ако трябва и два пъти.
Ако, маслото в ск.кутия е в рамките на нормалното, по спомен 700-750мл., а мисля, че имаше и контролно прозорче там се вижда, маслената помпа е регулирана точно по белезите и мануала, мотора пуши много, докато е студен и на смукач, и имаш масло в заглушителя, то нямаш никакво основание за притеснения - всичко си е нормално.
Това масло или масло+конденз, е напълно нормално да го събере точно там в заглушителя, ако моторетката се кара на ''ПЪР-ПЪР'' -, а и за какво мислиш е тази пробка? Това е двутактова машина, която от време на време иска ЯКА газ - ама ЯКА, ЯКА и не само за момент.
Преди години, когато имаше масово 2-т машини на състезанията, някога да си виждал да пушат, (освен на старта)? Ауспусите им сухи, та чак керемидеви, защото не се карат на ''ПЪР-ПЪР'', а на ''МЯУ-МЯУ''.
Давам един пример: От време на време, с нас идва да се повози един познат (около 55г.), който има ЦРМ-125. Естествено не му вади червата и след няколко излизания, Хондичката се олива от всякъде с масло около изпуск. система.И тя има пробчица в основата на заглушителя, и там са събира като на твоята масло. Качвам я 2-3 км. ЯКА газ, като обърна още толкова, а пушека от където съм минал на отиване, още стои! След 4-5 км. вече няма и следа от пушене, накрайника на заглушителя сух и няма никаква нужда от сваляне, разглобяване и обгаряне на резонатор и т.н. Щом накрайника на заглушителя е сух, то няма как напред към резонатора, да не е - следователно няма и следа от масло в ауспухната система.
И според мен не трябва да пипа нищо. Нормално е и не виждам какво толкова притеснително има. Плюс това е много студено, а това има огромно значение. Машините палят трудно, прекъсват, попушват, скорости не влизат добре ... нормално.
Температурата на бензина и маслото би трябвало да има значение за това как маслото ще се разтвори. Просто не искай невъзможното.
Благодаря ви за съветите и ще ви послушам.Искам последно да попитам нещо така или иначе сме подхванали темата с маслата. Четох някъде, че при разглобяване на маслената помпа след това и се правело някакво обезвъздушаване това вярно ли е и ако да в какво точно се състои то?
Благодаря ви за съветите и ще ви послушам.Искам последно да попитам нещо така или иначе сме подхванали темата с маслата. Четох някъде, че при разглобяване на маслената помпа след това и се правело някакво обезвъздушаване това вярно ли е и ако да в какво точно се състои то?
Вярно е, но не знам как се процедира. Предполагам както се обезвъздушава всичко останало.
Най-добре не я пипай да не си докараш беля.
.Четох някъде, че при разглобяване на маслената помпа след това и се правело някакво обезвъздушаване това вярно ли е и ако да в какво точно се състои то?.
На самата помпа, има едно болтче за кръстата отверка, което се отличава от другите мисля, че имаше под него червено уплътнение, което се вижда. Точиш всичкия бензин от резервоара, наливаш малко такъв, който е СМЕСЕН ПРЕДВАРИТЕЛНО С МАСЛО. Преди това го запали да изгори този от карбуратора.
Развиваш въпросното болтче на помпата, палиш и бръмчиш на място докато потече масло от отвора на болтчето на м. помпа. След това, всичко е точно и пак си наливаш чист бензин.
Коментар