някой знае ли коло пари струва цилиндъра и шлаифането за хонда този модел някаква ориентировъчна цена
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Части за Сг250
Свий
X
-
До: части за Сг250
Баджо прави никасил. На мен ми иска 170 за пълен ремонт на цилиндъра само че моя е 125. Ето ти линк към сйта на сервиза http://www.bagiosport.com/KAWASAKI Let the good times roll
Коментар
-
До: части за Сг250
Ако искаш истински никасил може да се направи в чужбина за около 350-400 лв.Първоначално публикуван от Дон Нуцо Преглед на мнениеколега колко пари излиза никесила и къде може да бъде направен. Предварително благодаря
на Баджо не е точно никасил, нещо с никел ама не и никасилHusqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: части за Сг250
Краси можеш ли да ми кажеш къде в София набиват чугунени ризи
Ама качествено не да ми оставят някое ръбче че да ми направи мизерия, и каква ще е цената горе долу.
Извинявам се за офтопикаKAWASAKI Let the good times roll
Коментар
-
До: части за Сг250
остави ги тия ризи, несъм видял 2Т мотор с риза да върви като хората, ако нямаш възможност за истински никасил по добре иди при баджо, мисля че той и за ризата може да те посъветваHusqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: части за Сг250
колега на една ямаха YZ 250 пълен крос сложихме чугунена риза на цилиндъра. Резултата при разработката няма проблем но при ескпуатацията в крос условия буталото направо се стопи. Такава беше и съдбата на второто и затова се интересуваме за никесил
Коментар
-
До: части за Сг250
Не казвам че с чугун е добре ,но ти от каде си сигурен че буталото ти се е стопило от факта че е с чугун ,не сьм сьгласен че това е причината .Казвам го защото сьм сглобил доста кросове с направени ризи ,но карат -е не както с никасила но поне два ,три сезона .Каква е гаранцията при направен никасил в Бьлгария. Всичко се свежда до това каква сума можеш да отделиш за мотора си .Аз бих си купил нов кит.Първоначално публикуван от Дон Нуцо Преглед на мнениеколега на една ямаха YZ 250 пълен крос сложихме чугунена риза на цилиндъра. Резултата при разработката няма проблем но при ескпуатацията в крос условия буталото направо се стопи. Такава беше и съдбата на второто и затова се интересуваме за никесилне казвай всичко но знай какво казваш
Коментар
-
До: части за Сг250
Колега, чугунената риза за крос си е рискована работа ти по-добре го знаеш от мен, но при липса на 400 евро за цилиндър и една чугунена риза върши работа.
P.S: продължавай да бачкаш моторите че без майстор за никаде не еееееее!
Коментар
-
До: Части за Сг250
Зависи как се кара мотора, аз например ще си набия чугунова риза, защото не го карам кой-занае колко здраво, че да имам проблем пък и не ми се дават 500 лева за никасил при положение, че този мотор ще го карам до края на другия сезон.Пък после живот и здраве някоя по мощна моторетка
KAWASAKI Let the good times roll
Коментар
-
До: Части за Сг250
.....................Да не мислиш че набиването на чугунена риза е 50лв?За 4-тактов мотор е около100-120лв,за2-тактов 150 минимум.Направи си сметка кое е по на"файда" 500-никасил,200-чугун.Не са малко 300лв разлика,но чугуна ще те изкара поне три пъти по малко от никасила.Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнениеЗависи как се кара мотора, аз например ще си набия чугунова риза, защото не го карам кой-занае колко здраво, че да имам проблем пък и не ми се дават 500 лева за никасил при положение, че този мотор ще го карам до края на другия сезон.Пък после живот и здраве някоя по мощна моторетка
Последно редактирано от Краси; 03-12-07, 13:36.
Коментар
-
До: Части за Сг250
според мен дори повече от 3 пъти. един нов никасил може да изкара 8-10 бутала и мърда ще е мръднал 3-4 стотни макс на 8мото бутало което е нищо
а ризата на всяко бутало иска шлайфане за следващ размер, търсене на ремонтен размер бутало а стандартни под път и над път, отделно от това дори и на нова риза мотора не върви както с никасил а и се усеща лека полека как ризата си пада от размера и става и елипса а оттам мотора си не върви
за 4Т ризата е по приложима защото хем по лесно се прави хем няма такова износване, но за 2Т е пълна глупостHusqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар