Re: Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S
Колега Speedrifter, явно ще излезе,че при всеки мотор идва индивидуално спрямо това какво си правил по-мотора,поне така си го обяснявам аз. Правил ли си нещо по мотора за да го ''подбутнеш'' малко и какво? Аз лично съм сменил пинионите, като стандартно съм с 16 преден и 57 заден, но в момента съм с 15 преден, имам и 14 зъба преден, но разхода се вдига доста, максималната скорост при мене пада на точно 100км/ч по гпс на равно, и първата става практически неизползваема. Става адски къса.
 Аз лично съм сменил пинионите, като стандартно съм с 16 преден и 57 заден, но в момента съм с 15 преден, имам и 14 зъба преден, но разхода се вдига доста, максималната скорост при мене пада на точно 100км/ч по гпс на равно, и първата става практически неизползваема. Става адски къса.
Колкото до колегата с Ктм-а ако не ме лъже паметта твоя мотор е в порядъка на 38 до 42 коня , срещу 30 коня за моя мотор (който е и по-тажък) , явно от там идва разликата в настройката на клапата и това как тя се отразява на мотора.


П.п би ли споделил какво си направил по въздушния филтър малко по-подробно и какво влияние оказва върху мотора, Щя съм ти много благодарен.
Поздрави на всички!!!
					Колега Speedrifter, явно ще излезе,че при всеки мотор идва индивидуално спрямо това какво си правил по-мотора,поне така си го обяснявам аз. Правил ли си нещо по мотора за да го ''подбутнеш'' малко и какво?
 Аз лично съм сменил пинионите, като стандартно съм с 16 преден и 57 заден, но в момента съм с 15 преден, имам и 14 зъба преден, но разхода се вдига доста, максималната скорост при мене пада на точно 100км/ч по гпс на равно, и първата става практически неизползваема. Става адски къса.
 Аз лично съм сменил пинионите, като стандартно съм с 16 преден и 57 заден, но в момента съм с 15 преден, имам и 14 зъба преден, но разхода се вдига доста, максималната скорост при мене пада на точно 100км/ч по гпс на равно, и първата става практически неизползваема. Става адски къса.Колкото до колегата с Ктм-а ако не ме лъже паметта твоя мотор е в порядъка на 38 до 42 коня , срещу 30 коня за моя мотор (който е и по-тажък) , явно от там идва разликата в настройката на клапата и това как тя се отразява на мотора.



П.п би ли споделил какво си направил по въздушния филтър малко по-подробно и какво влияние оказва върху мотора, Щя съм ти много благодарен.
Поздрави на всички!!!


 )
 )
							
						
Коментар