Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

    Здравейте имам едно малко питане, чисто информативно за момента. Значи притежавам мотор Ямаха ТДР 125 1993-5 година. Четох всичко,което намерих във форума, но не намерих точно това, което искам. Значи питането ми е свързано с Y.P.V.S, понеже на мен мотора ми ускорява с как да го кажа равна тяга през почти целия диапазон от обороти. Иска ми се да стане малко по-рязък,защото ще ми е от полза в ендурото за прескачане на паднали дървете,преминаване през локви и т.н. До колкото ми стана ясно, това мога да го направя от жилата на Y.P.V.S -то (като жилата са маркирани едното с А а другото в В) та като натегна А повече , а В го развия. Това ще повлияе ли на мотора ?? И точно как става, само самите жила ли развъртам(нали са на нещо като болт с резба) или трвябва и да отварям самото Y.P.V.S???
    П.п Жилата на Y.P.V.S в момента са ми равно завити/натегнати.
    Благодаря ви предварително.
    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

  • #2
    От: Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

    Ударете едно рамо хора...
    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

    Коментар


    • #3
      От: Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

      Прегледай тази тема http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=123144
      Колегата каза, че е станал по-рязък КТМ-а, а двигателя му е почти еднакъв с ТДР-а.
      Yamaha WR 200

      Коментар


      • #4
        От: Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

        Мерси колега, видях я тая тема,но не ми стана ясно настройката на жилата как се прави, само завиваш/развиваш самите жила или трябва и да се сваля капака на клапата и да се позиционира по друг начин самата тя?
        Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

        Коментар


        • #5
          Re: Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

          Готово колеги, благодарение на колегата БИЖО БИЖЕВ нещата си дойдоха на местото.
          За всички интересуващи ги с Ямаха Тдр, дт , който са с еднакъв двигател ако клапата ви е изправна процедурата е следната:
          За мотори до 97 година, на който жилата от клапата излизат БЕЗ да се кръстосват право на горе: жило номер 1 завито до край, жило номер 2 развито до край. Резултат: мотора е малко по-муден в ниските, но като влезе във оборот направо къса рацете,(щом на моя мотор при подаване на газ тръгва да скача на задна гума правете си сметка,а моя мотор си е ендуро не е крос).
          За моторите след 97 година, на който жилата са кръстосани процедурата е обратната: жило номер 1 развито до край,жило номер 2 завито до край.
          Поздрави на всички и дано помогне на някой с нещо.
          Информацията е взета от Workshop manual за Ямаха ДТ125Р.
          П.п не вярвах,че моя мотор може да стане толкова рязък,като вървене не мога да кажа,че се е променил върви си колкото преди, но сега дори на втора като напомпя газта и мотора се изправя на задна гума. Като го тествам по екстремите ще споделя какви са ми впечатленията в тема ми оффроуд около Петрич. Поздрави и темата може да бъде заключена.
          Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

          Коментар


          • #6
            От: Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

            Супер колега!
            Радвам се че се е получило!
            Само че моя е някаква година между 96 - 2001 и не знам с кои жила е !?
            Само че това няма ли да повлияе по някакъв начин на двигателя ?
            Да не го затормозяват газовете, когато излизат по по-различен начин ?
            А разхода на гориво дали няма да се увеличи ?

            П.П. Моя сега се изправя само с газ и подръпване до 3-та, дори и на 4-та ще се отлепи малко
            Последно редактирано от speedrifter; 13-08-11, 20:28.
            Yamaha WR 200

            Коментар


            • #7
              Re: От: Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

              Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
              Супер колега!

              Радвам се че се е получило!
              Само че моя е някаква година между 96 - 2001 и не знам с кои жила е !?
              Само че това няма ли да повлияе по някакъв начин на двигателя ?
              Да не го затормозяват газовете, когато излизат по по-различен начин ?
              А разхода на гориво дали няма да се увеличи ?

              П.П. Моя сега се изправя само с газ и подръпване до 3-та, дори и на 4-та ще се отлепи

              Еми колега за годината на знам, погледни си жилата от клапата нагоре как вървят, ако не са кръстосани действаш по единия начин, ако се кръстосват по втория. Жилата би трябвало да отиват някъде под резервоара. Проследи ги и ще се ориентираш. Колкото до другото в workshop manuala пишеше,че ако не се направи тази настройка мотора разполага с по-малко конски сили, а като я направиш мотора се разтоварва и се повишава мощноста. Аз лично не знам дали си внушавам или не, но когато го тествах по нашава улица пред вкъщи забелязах следното: преди да напваря настройката така от нас до края на улицата на пална газ стигах до 4та скорост,а сега изрязвам на 1ва и 2ра и не остава место за 3та дето се казва. Разлика във мотора(отрицателна става върпос) не съм забелезял. Друга положителна черта, която забелязах (но не знам до колко има връзка с това, но е факт) , е че преди мотора на първа по-трудно се изрязваше, докато сега навивам масура и излитам. За разхода...не знам,но не мисля,че ще има промяна защото тая клапа контролира изпускането на газовете, разхода по-скоро си зависи от дясната ръка и това колко въртиш газта.

              П.п мисля,че с подръпване и аз щя го изправя на 3-4,но вече скоростта става много висока и ме страх да не се излюпя някъде затова не си правя експерименти. Факт е обаче,че при малкия тест който направих останах доволен лесно се прескачат дупки и т.н. . Правя си извода от една отводнителна секция с решетки в долната част на улицата ни, преди да настроя клапите не можех да повдигна предната гума така,че да да я прескоча като се спускам, а сега това е факт. Утре сигурно ще изляза да покарам малко и ще споделя впечатленията си. Поздрави на всички !!!
              Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

              Коментар


              • #8
                От: Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

                Бързам да споделя какво стана днес при тестването на новите настройки на Y.P.V.S ! Значи специално за моя мотор ТДР 125 установих,че настройките са перфектни,НО за бързи трасета и мотокрос. За в гората където има стръмни пътеки и се иска повече мощ в ниските е гола вода. Пробвах го по няколко пътеки и там където преди минавах на 2ра сега минавах на 1ва с много риене след мен. Затва спрях и регулирах жилата направих ги така, че да има повече мощ на по-ниски обороти, иначе казано развъртях жило 1 до малко над средно положение, и завих до почти същото положение, НО с една идея по-високо жило номер 2. Резултата почнах да се изтрелвам от пътеките.
                П.п не знам на ДТ125 как ще се отрази,нито на някоя дурга марка, НО при мене лично ЗА ГОРАТА тези настройки не ми вършат работа. Трябва си да има повечко сила в ниските все пак не караме 250,300 кубика 2т където има мощ в изобилие. Поздрави на всички и дано темата помогне на някой.
                П.п.п Ще се радвам ако някой сподели дали е пробвал нещо с регулиране на жилата и какъв е бил ефекта при него.
                Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                Коментар


                • #9
                  От: Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

                  Моите жила вървят едно до друго и влизат в нещо като "кутийка" предполагам с някакъв механизъм подобен на този на жилото на газта и разделното мазане, където колкото повече газ даваш се регулира и маслото. От "кутийката" нагоре не съм ги следил.
                  Yamaha WR 200

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

                    Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
                    Моите жила вървят едно до друго и влизат в нещо като "кутийка" предполагам с някакъв механизъм подобен на този на жилото на газта и разделното мазане, където колкото повече газ даваш се регулира и маслото. От "кутийката" нагоре не съм ги следил.

                    Ами за там не знам колега те жилата по принцип си излизат от клатапа и водя до тая ''кутийка'', в която до колкото знам се намира управлението на клапата. Аз жилата само долу дето са на самата клапа съм пипал нищо повече, понеже не искам да си отварям беля на главата , а и не разбирам особено много. Иначе само от тея жила се променя газоизпускането да го наречем. Хубаво е когато има сила във високите,но просто не става за ендуро според мен. По засуканите места е ад, риеш като кокошка по пътеката и не можеш да мръднеш само се окопаваш, а пък с малко газ няма начин да тръгнеш. Гледам,че колегата с Ктм-а е останал доволен от така направените настройки,ма не разбрах дали е доволен от теста по засукани участъци. Иначе на по-бързо трасе и не толкова засукани места е добре, ма почне ли истинската "игра'' предпочидам да имам сила и в ниските.
                    П.п то настройките като видиш кое как ти харесва, нищо не ти пречи да носиш едно ключе(при мен 10 за контра гайката и 8 за развиването на самото жило) и да променяш нещата в хода на самото каране. Аз лично предпочетох да си вържа гащите и го оставям с повече сила в ниските,което разбира се на означава ,че във високи обороти мотора умира, просто прехода е плавен и не те дръпва така брутално като влезе в оборот. Поздрави!
                    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

                      Ще пробвам. Ще видя как се държи мотора, ако не ми хареса ще си го направя както си е било, защото най-много обичам пътеките и траялските участъци, но пък искам да видя как ще върви на задна

                      Поздрави!
                      Yamaha WR 200

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

                        Еми май най-добре така ще е. Аз също опитах, ма не ми допадна за засуканите места, а и на мен ми е мерак там да се забивам . Ти ДТ ли караш ??
                        Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

                          Да
                          Yamaha WR 200

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

                            Аз съм колегата с кТм-а . Аз моя даже още по брутално го направих, едното завито, другото развито, разчистих кутията на въздушния филтър, настроих клапата и моторетката ми тръгна както исках.
                            Карай я 2 дни горско и на места бързо, на места доста засукано но грижи съм нямал. Карах я на места с полусъединител и припомпване на газта, карах редом до един РМЗ и не изоставах от него. Даже на места където където имаше изкачване с не добра засилка, катерех на 1-ва и после 2-ра. Мотора ми има сила според моят стил на каране и това ми допада.

                            Клапата може да регулираш както ти е удобно, аз я направих според моят стил и ми харесва как върви.

                            Поздрави
                            Който оцелее ще закусва!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ямаха ТДР 125 , Y.P.V.S

                              Поиграх си и установих следното: завито (1) докрай развито (2) влиза малко по-бързо в оборот. Обратното
                              ( (1)развито (2) завито ) по-бавно ускорение и повече сила в ниските. Пробвах и двете развити докрай и така вече мога да кажа, че се опитва да ми избяга от ръцете ( ) , а в същото време катери добре в ниските
                              В крайна сметка ще го направя както си е било... засега

                              Поздрави!
                              Yamaha WR 200

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X