Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

    Първоначално публикуван от ufijdork Преглед на мнение
    Да,повечето не са.Но според мен DKW е класика:
    http://www.dkw-motorraeder.de/motorr...+rt+125/2.html
    Имахме разрез на този двигател в училище-беше дипломна работа на някой ученик.Като прибавим и ΜΖ-та оттам ми е представата за класика.
    Бъркаш за DKW и още повече за този модел където си пуснал,огледай внимателно снимката на двигателя,вътрешните части,съединителя не е директно на вала,казах ти само MZ имат двигател със съединител на вала,и по точно моделите 175 ЕS 1и2 250 ES които се водят трофи,250 TS,и ЕTZ 250,251.

    Коментар


    • #32
      От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

      hristo jivota:Бъркаш за DKW и още повече за този модел където си пуснал,огледай внимателно снимката на двигателя,вътрешните части,съединителя не е директно на вала,казах ти само MZ имат двигател със съединител на вала,и по точно моделите 175 ЕS 1и2 250 ES които се водят трофи,250 TS,и ЕTZ 250,251.

      След среща с мой учител и съученик се разбра ,че разреза на DKW-то не е мотоциклет,а от агрегат за ток "Съединителят" към агрегата е вероятно гумен или друг някакъв...Прав си си в коментарите.
      Сьученикът ми се занимава с мотори и ми каза ,че има модел на BMW-G450X Sport Enduro с съединител на коляновия вал:http://motoclub.bg/articles/view/82</a>.Явно не са се отказали още...
      П.П.На лични-да помогнеш със съвет...
      Последно редактирано от ufijdork; 09-08-11, 17:39.
      Без триене няма движение !

      Коментар


      • #33
        От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

        До УФИЖДОРК : Пич, няма ли да спреш да търсиш под вола теле и да пълниш темата с безмислици. Не знам що за моторист си , но тук става въпрос САМО И ЕДИНСТВЕНО за колянов вал на СУЗУКИ РМ 125. Какви МЗ-ти , ДКВ-та и БМВ-та ти се въртят из главата ? Какво триене от аксиално преместване на съединител , та чак с посиняване, те гони ? Не знам къде си завършил , но важните неща в часовете явно си ги пропуснал.

        Коментар


        • #34
          От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

          Знае ли някой колко мм трябва да е дебелината на вала мерена от външната страна на плочите? Става въпрос за хонда ЦР 125 1998 година.
          Един приятел си сглобява двигателя, а валът преди е опирал в десния картер и то от горната страна само. Явно не е бил центриран добре. Има струг, има индикатор, събрал е биелата и е центрирал вала, но пита все пак колко "дебел" да остави вала

          Коментар


          • #35
            От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

            Първоначално публикуван от Andy Van Der Drift Преглед на мнение
            Знае ли някой колко мм трябва да е дебелината на вала мерена от външната страна на плочите? Става въпрос за хонда ЦР 125 1998 година.
            Един приятел си сглобява двигателя, а валът преди е опирал в десния картер и то от горната страна само. Явно не е бил центриран добре. Има струг, има индикатор, събрал е биелата и е центрирал вала, но пита все пак колко "дебел" да остави вала
            Предполагам приятелят ти разполага с картерите и шублер. Сглобява, мери и корегира вала. Освен това се гледа да не презатегне биелния лагер и шайбите с циментация.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #36
              От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

              Точно , по-добре леко хлабав, отколкото леко стегнат.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X