Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

    Онзи ден реших привечер да изкарам моторетката и да се поразходя малко по-черните пътища ... И така облякох екипировката и припалих мотора да загрява на място. Тръгнах аз и по един черен път както си раздавах яката газ мотора прискърца, пречука и изведнъж загасна. Викам си бе какво стана и проверих дали може да се рита... Уви риташе се и то нормално Пробвах още няколко пъти да ритна и взе да става по-трудно- Викам си: "Ясноо... Нещо запече !" И така се спуснах и побутах мотора до нас. Вечерта понеже не ми се спеше реших да сваля цилиндъра да видя какво става и така се запътих към гаража. След известно време всичко беше разглобено и издърпах цилъндъра без никакви проблеми- Буталото изглеждаше добре, цилиндъра перфектен(още му се вижда хонинга)... Обаче долния лагер на биелата аут Само да спомена, че това ми се е случвало и преди и лагера беше блокирал по същия начин. След това смених биелата с чоп и лагери и всичко и карах доста време( Може би около 5-6 литра масло съм изгорил). И сега се чудя защо се случва това ... Свеща не дава индикации за бедна смес, а и при такава според мен буталото и цилиндъра щяха да пострадат преди вала... Наскоро му смених жигльорите на карбуратора, но не съм правил големи корекции от това, което беше - главният жиглиор го смених със същия 170, малкия го намалих малко защото не искаше да държи обороти и само се давеше и гаснеше,а иглата сложих с един размер по-бедна, но за сметка на това сега зегерката е по-средата, а преди беше на максимално свалено положение. Смених и гумената игличка, която затваря поплавъка и настроих нивото по книжка- 16 мм +- 1 мм. От както направих промените по карбуратора съм изгорил към 6-7 литра бензин и много се кефех колко добре работи и не цапа свеща като пусна газта за 10 секунди.
    Ето и няколко снимки
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P8033850.jpg
Прегледи:1
Размер:85.6 КБ
ID:5937404Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P8033860.jpg
Прегледи:1
Размер:121.9 КБ
ID:5937405Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P8033855.jpg
Прегледи:1
Размер:189.3 КБ
ID:5937406Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P8033852.jpg
Прегледи:1
Размер:100.7 КБ
ID:5937407Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P8033849.jpg
Прегледи:1
Размер:75.1 КБ
ID:5937408
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P8033859.jpg
Прегледи:1
Размер:88.2 КБ
ID:5937409
    Мотора е рм 125 и винаги слагам по 30 мл масло на литър. Сега го карах с кастрол рс 2т и кастрол XTS.
    Единственото общо нещо от предния път когато се случи това и сегашния е, че и двата пъти в резервуара имах няколко литра бензин омешан с едно масло и долях няколко литра с друго масло... Може ли от мешането маслата да си губят свойствата ? Моля дайте предложения .

  • #2
    От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

    Спомни си как се е случило.Задържал си прекалено дълго време на пълна газ на равното,двигателя се разтоварва и обеднява.Ако го караш по черни пътища си промени крайното предаване така че двигателя да е по натоварен.А и свещта според мен показва обедняване.

    Коментар


    • #3
      От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

      Това си е характерно за двутактовите двигатели,този лагер се смазва от горивната смес(бензин,масло).Не е както при 4 тактовите да се смазват само с масло,не може да сравняваме маслото с горивната смес.И каквото да се прави,и както да се кара 2 тактовите двигатели имат много по-кратък живот от 4 тактовите.Почти винаги затягането на 2 тактов двигател е точно в този лагер.
      0885719173-Красимир

      Коментар


      • #4
        От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

        Ремонтната биела каква марка е?

        Коментар


        • #5
          От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

          Най-вероятно причината за затягането ще е в маслото! На тази марка има доста ментаци ! Пробвай с масло на Мотул!
          Успех

          Коментар


          • #6
            От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

            За маслото и аз се съмявам дали не е менте... Този нагар по буталото е от няма и 500 грама изгорено масло, защото преди това бях свалял цилиндъра, за да изчистя клапите и почистих и буталото. Биелата не си спомням точно каква беше, но на опаковката май пишеше Long , а на самата биела пише Made in Japan . Горния лагер към нея си беше Койо, а долния не знам... Аз се съмнявам в или кофти масло или кофти лагер. За всеки случей обаче ще му сложа 1 размер по-голям пилот джет преди да го сглобя наново. Относно натоварването на двигателя съм сложил 1 зъб по-малък зъбак отзад от оригиналното.

            Коментар


            • #7
              От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

              Май освен всичко казано дотук ще е нужно да добавиш и малко кубатура.
              Например 250 !!!

              Коментар


              • #8
                От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

                Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                Май освен всичко казано дотук ще е нужно да добавиш и малко кубатура.
                Например 250 !!!
                Нищо лично..написал е колегата
                Мотора е рм 125

                Коментар


                • #9
                  От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

                  Първоначално публикуван от skreeper Преглед на мнение
                  За маслото и аз се съмявам дали не е менте... Този нагар по буталото е от няма и 500 грама изгорено масло, защото преди това бях свалял цилиндъра, за да изчистя клапите и почистих и буталото. Биелата не си спомням точно каква беше, но на опаковката май пишеше Long , а на самата биела пише Made in Japan . Горния лагер към нея си беше Койо, а долния не знам... Аз се съмнявам в или кофти масло или кофти лагер. За всеки случей обаче ще му сложа 1 размер по-голям пилот джет преди да го сглобя наново. Относно натоварването на двигателя съм сложил 1 зъб по-малък зъбак отзад от оригиналното.
                  Вземи си Оригинална биела и ползвай масло за Крос.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

                    Съгласен съм с Джартов, малко кубатура няма да навреди.

                    А за маслото какво му се съмняваш? Миналото лято след смяната на бутало на ктма ми реших че ще ползвам само кастрол до следващата смяна ... е още си го ползвам кастрола. Е на 250то е по-разтоварен двигателя.
                    Иван Маринов
                    Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                    ЕНДУРО ВАРНА

                    Коментар


                    • #11
                      От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

                      Биелата е много добра на тази фирма освен моя и още един мотор знам които са с тази биела, така че този вариянт отпада, маслото с което караш карам и аз
                      освен да си задържал газта отворена повечко време и сместа да се е обеднила иначе по цвета на свеща, ако се диагностира двигателя е работил много добре.
                      Казваш че си сменил и гл. жигльор, ако си го намалил повече от необходимото това е причината за затягането / при напълно отворена газ единствено значение за сместа има гл. жигльор-богата или бедна/ затова си е добре да се придържаме към заводските настройки на карбуратора....
                      Последно редактирано от spower; 04-08-11, 15:21.
                      Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                      Коментар


                      • #12
                        От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

                        Първоначално публикуван от spower Преглед на мнение
                        Биелата е много добра на тази фирма освен моя и още един мотор знам които са с тази биела, така че този вариянт отпада, маслото с което караш карам и аз http://http://www.castrol.com/liveassets/bp_internet/castrol/castrol_germany/STAGING/local_assets/images/about/castrol_product_bike_p1_rs2t_1l_800x413.jpg
                        освен да си задържал газта отворена повечко време и сместа да се е обеднила иначе по цвета на свеща, ако се диагностира двигателя е работил много добре.
                        Казваш че си сменил и гл. жигльор, ако си го намалил повече от необходимото това е причината за затягането / при напълно отворена газ единствено значение за сместа има гл. жигльор-богата или бедна/ затова си е добре да се придържаме към заводските настройки на карбуратора...
                        Да, но когато мотора излиза от завода всичко е плътно и ново, а когато е на старо е износен и съответно сместа трябва да е по-богата, поне аз така мисля !?

                        Първоначално публикуван от skreeper Преглед на мнение
                        Свеща не дава индикации за бедна смес, а и при такава според мен буталото и цилиндъра щяха да пострадат преди вала...
                        Горивната смес първо преминава през коляновия вал, затова малко повече масло няма да навреди

                        Поздрави и успешна поправка на машинката!
                        Yamaha WR 200

                        Коментар


                        • #13
                          От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

                          Благодаря за отговорите . Главния жигльор ми беше 170 и си сложих пак 170, но нов. Малкият жигльор беше 45 и мислех да сложа малко по-малък например 42. Но като го свалих с просто око се виждаше, че този "45", който имам е доста по-голям от новия 45. Също и малките дупчици отгоре бяха по-голями. За това първо сложих 50, който пак с просто око беше по-малък от 45-цата, обаче ми се стори леко беден и сложих 52. Новите жигльори са афтър маркет, но си мисля, че моя 45, който беше монтиран е разпробиван, защото на дупчиците отстрани като се загледаш си личат малки деформации. Сигурно и затова ми работеше толкова богато мотора преди с него. Направо плюеше смес през ауспуха като работи на обороти с него и се налагаше да сменям ватата през 1 литър масло. Да не говорим колко неудобно беше, защото мотора нон-стоп трябваше да го припомвам като карам, за да не цапа и не гасне. Сега като го направя ще монтирам 55 малък жигльор. Относно маслото не съм казал, че кастрол са лоша фирма. Просто може би моето масло не е баш кастрол и за това се е получило така . Както и да е. Сега ще чакам да пристигне новата биела, а междувремено тези дни ще извадя вала .

                          Коментар


                          • #14
                            От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

                            Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
                            ...затова малко повече масло няма да навреди ...
                            А, да бе, няма да навреди
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #15
                              От: Затегнал долен лагер на биелата ... Защо ?

                              Снимай новата биела преди да я монтираш и по точно долния отвор,а също и сепаратора и ролките.Да огледаме,може да открием нещо там.
                              Без триене няма движение !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X